יום שני, 13 בספטמבר 2021

ממשיכים ללמוד מהבית בהנאה מרובה

תקופת הקורונה לא עשתה חסד עם הילדים, הם הפסידו המון חומר לימודי, הלימודים בזום לא תמיד צלחו וישנם מקצועות שמאוד אבל מאוד קשה ללמוד באופן רחוק ולא בכיתה כאשר המורה נמצאת ועוזרת באופן קבוע. אני רואה את בני בן התשע ומשווה אותו לשאר אחיו הגדולים ומבינה את הפער הגדול שנותר מבחינת חומר שהפסידו. החלטתי שאני לא אתן יד לשגרה המטורפת הזו ואני מחזקת את הילדים עם חוברות עבודה ודפי עבודה שמורידה מהאינטרנט על מנת לחזקם ולקדם עד כמה שניתן.

את תמר ארנברג אשר הוציאה לאור ספרי לימוד ללימוד אותיות ומספרים יצא לי להכיר ממש לאחרונה. החוברות שהיא הוציאה ברמה מאוד גבוהה, מאתגרת אך יחד עם זאת הלמידה בחוברות אלו מלוות בהנאה ייתרה מצד הילדים. תמר בעלת תואר בחינוך ותולדות האומנות ומרצה במוסדות אקדמיים לסטטיסטיקה ושיטות מחקר. בנוסף מלמדת גם שעורים פרטניים לתלמידי בית ספר יסודי והכנה לכיתה א'.




החוברות של תמר שונות במהותן מחוברות שאנו מכירים כהורים, הן מאווררות, מרווחות וממש לא עמוסות מה שגורם לילדים לרצות להמשיך לעבוד בחוברת בהנאה. בחוברת דרגות קושי שונות. יש כאן דגש על חשיבה והבנה ולא רק חישוב - בחוברת חשבון יש לאורך החוברת בדיקת הדרך ולא רק פתרון מה שמעשיר את הידע של הילדים. 

אני חייבת לציין שכאמא שדי חושבת על המחר אני רואה לנכון את העבודה המאומצת של ילדי , מחזקת עד כמה שניתן ולא מוותרת. כן , נכון, זה הכי פשוט להרים ידיים ולהגיד: "יהיה טוב" , אבל חברים אם לא נעשה מאמץ ונקדמם זה לא יהפוך לקל יותר, החוסרים ישארו והפיגורים יגרמו לתסכולים של ילדינו.

באתר ניתן למצוא חוברות עבודה לילדים בגן חובה בתחום החשבון והאותיות , לצד מתמטיקה לכיתה ד', כיתה ו' ואף בימים אלו יצאה לאור חוברת מתמטיקה לכיתה ז' עם שאלות יישומיות הרלבנטיות לחיים שלנו כגון שאלות מעולם התוכן של המגפה או שאלות על בחירות לכנסת, שאלות אסטרטגיות ועוד. 


מחירים
חשבון יסודי . חוברת אחת, 53 שח כולל משלוח.
שתי חוברות יעלו פחות קצת. 
תשלום בביט. 0542689511

אז חברים, אל תדחו למחר את מה שניתן לעשות היום, ממליצה בחום להכנס עוד היום לאתר של תמר, להזמין לילדיכם חוברות עבודה, לחזקם ולעזור להם להתקדם למרות ואולי בעיקר התקופה המטורפת, ממליצה בחום. הנסיך שלי בן התשע עובד בהנאה סופר מרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה