יום רביעי, 1 בספטמבר 2021

פאלטאס- קרטיבים מפירות טריים, עונתיים ואיכותיים אצלכם בבית


חם, חם, כל כך חם שכל מה שמתחשק לי זה לטבול בבריכה לצד ארטיק איכותי ו/או משקה צונן ומרענן. מידי יום בחופשת הקיץ החמה בשעת בן ערביים יצאנו לנו לגינה- הילדים ואנו ההורים, טבלנו בבריכה, חגגנו את החופש ואת העדר הקורונה בבריכה הפרטית שלנו, כל אלו לצד ברביקיו ו/או נשנושים קרירים ומפנקים. שבוע שעבר רגע לפני שהגיע לו סוף השבוע הגיע משלוח עמוס כל טוב של קרטיבים איכותיים שטרם טעמנו. 





פאלטאס זהו שמם- מדובר למעשה בקרטיבים שעשויים פירות טריים, עונתיים ומרכיבים טבעיים אחרים כמו עשבי תיבול, קפה, שוקולד, סילאן, טחינה ועוד. נעמי זיסבלט הינה רוקחת המטעמים הנ"ל. נעמי גילתה את הפאלטאס במהלך מסע קולינרי בכפרים של מקסיקו והתאהבה (ולא בכדי יש לומר). נעמי מכינה כאן במפעל האינטימי השוכן בתל אביב פאלטאס בצירופי טעמים לא שגרתיים ומתוחכמים המשלבים יצירתיות והשפעות מהמטבח המקומי והבינלאומי.  בפאלטאס לא משתמשים בחומרים משמרים או בצבעי מאכל ומייצרים כל יום כמויות קטנות וזאת כדי לשמור על הטריות והאיכות של הקרטיבים.



אז מה היה לנו? 

ראשית הזמנו בבחירה חופשית מארז ובו כ-11 יחידות של קרטיבים מיוחדים בטעמים מפתיעים, ביניהם: מנגו לאסי, תותים בשמנת, מלבי פיסטוק, עוגת גבינה אוכמניות, מנגו פסיפלורה, לימונדה ורודה, רימון לימון, פירות יער, מלונענע,  ליצ'י, שוקולד חמאת בוטנים.






כלל הטעמים נחלו הצלחה מרובה, כל אחד מצא את מבוקשו. הטבעוניים, לצד אלו השומרים ומחפשים קרטיב איכותי בגזרת פרווה ועוד. אני באופן אישי פשוט התענגתי על הטעמים הנפלאים , בכל קרטיב פירות מורגשים באופן יוצא דופן חתיכות הפרי הטרי אימל'ה כמה שזה טעים. 

מארז נוסף שהגיע הינו מארז הבריאות שכלל: שוט בריאות, אסאי בננה, בננה תמר, רימון לימון, תפוח עשב חיטה, סופר ספירולינה- אל תרימו גבה! מניחה שיש ביניכם כאלו שלא נמנים על חובבי הבריאות אולם גם לכם ממליצה בחום לדגום את אותו המארז מאחר ומדובר בטעמים סופר מפתיעים, שונים, טעמים ומיוחדים שטרם טעמתם עד היום. 




לרגל ראש השנה משיקים בפאלטאס משלוחי מארזי חג הכוללים 40 מיני פאלטאס ב- 10 טעמים שונים וכלי הגשה חגיגי. אם אתם שואלים אותו זו המתנה המושלמת לחג- קינוח מושלם, טבעוני וכשר (פרווה) שלא רק הילדים ייהנו ממנו.

המארז כולל – 4 יח' קוקוס טבעוני, 4 יח' חלבה סילאן, 4 יח' פינה קולדה, 4 יח' פסיפלורה מנגו, 4 יח' אסאי בננה, 4 יח' פיסטוק, 4 יח' תות שדה, 4 יח' שוקולד חמאת בוטנים, 4 יח' בננה תמר, 4 יח' רימון לימון.

מחיר המארז – 210 ₪ (במקום 230 ₪). הרכישה היא דרך האתר.




בנוסף, בפאלטאס דואגים לתחילת שנה בריאה עבור כולם וייצרו גם מארזי בריאות הכוללים 18 יחידות מיני פאלטאס סופר בריאים וטעימים במיוחד הכוללים – פאלטאס שוט בריאות – תפוזים, גזר, ג'ינג'ר, גוג'י ברי, לימון וסוכר קנים אורגני. בנוסף לפאלטאס תפוח עשב חיטה, אסאי בננה, בננה תמר, רימון לימון, סופר ספירולינה.

מחיר מארז בריאות – 85 ₪. ניתן לרכוש באתר




לחברה מעל 40 טעמים ומיוחדים אשר חלקם משתנים בהתאם לעונות המתחלפות, רעיונות חדשים או בקשות מעניינות מלקוחות. הקרטיבים של פאלטאס נמכרים בחנויות רשת ניצת הדובדבן, ובכ- 150 חנויות נוספות ברחבי הארץ. בנוסף, ניתן גם להזמין משלוחים עד הבית דרך אתר החברה ורשת וולט באזורים נבחרים.

אז חברים אם גם אתם מחפשים את הקינוח האולטימטיבי, המושלם, השונה והמפנק זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



טלפון לבירורים:
052-8087288

שעות פעילות:
א-ה 10:00-16:00

לפרטים נוספים והזמנות: באתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה