יום חמישי, 9 בספטמבר 2021

פנינה קולינרית חדשה שאתם חייבים להכיר- Brezza

אתם כבר מכירים אותי- כאשר אני שומעת על מקום חדש אני חייבת לבדוק, להכיר מקרוב, לדגום, לטעום ואז חוזרת לשתף , כך גם היה עם מסעדת Brezza עליה קיבלתי המלצות לאחרונה. מדובר במסעדה די חדשה אשר נפתחה לפני כשנה וחצי ממש רגע לפני פרוץ נגיף הקורונה לחיינו על ידי בחור השוהה בגרמניה שכל חזונו הינו לפתוח בית קפה ומאפיה על טהרת האוכל מהמטבח האירופאי. 

כלל חומרי הגלם שתמצאו במטבח הינם חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, רובם מיובאים מחו"ל. כלל המתכונים נבנו על ידי אנשי מקצוע מאיטליה יחד עם שף הבית ג'וזף אשר ברזומה שלו רקע של מעל 20 שנים בתחום ובפרט במטבח האיטלקי (למד באיטליה , חי ונושם את המטבח הנ"ל). בימים אלו השפים בונים יחדיו את התפריט העשיר אשר יושק ממש ממש בקרוב. 




מאחר וכאמור פתחו ממש בשלהי תקופת הקורונה המסעדה נפתחה ונסגרה בהתאם למדיניות הממשלה כך שממש בימים אלו מתקיימת ההרצה הרשמית של המסעדה ואנו קפצנו לבקר, טעמנו והוקסמנו.

כבר כאשר נכנסים למסעדה ניכר כי הגענו למקום הנכון, המקום מעוצב בעיצוב מוקפד ויפיפיה, עם קווים מאוד נקיים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, האנרגיות נפלאות והוויב חיובי וכיפי.








מאחר והתפריט עדיין בהרצה דגמנו רק מספר מנות אולם כפי שציינתי מעלה ממש בקרוב יהיו עוד ועוד מטעמים אז שווה לקפוץ לבקר.

אחרי שהרמנו כוסית לחיים יצאו אט אט לשולחננו מבחר מנות מהמטבח האיטלקי האהוב עלינו כל כך:




פוקצ'ה חמימה וטעימה במיוחד, בצק קריספי אך נימוח , אוורירי וטעים בדיוק כמו שאכלנו באיטליה, מוגש עם שמן זית וחומץ בלסמי לצד סלסלת עגבניות:






פיצה לבנה- עם עגבניות שרי בשני צבעי,ם חמאת כמהין וארטישוק צרוב- אימל'הההה ואבל'ה איזה טעמים, איזה שילוב מדוייק ואיכותי. בצק הפיצה דקיק וקריספי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, בצק סופר איכותי וטעים במיוחד- פיצה מדהימה, מבחינתי כל יום לדגום פיצה שכזו, באמת שהייתה אחת המוצלחות שזכינו לטעום. 




סלט קפרזה- בזיליקום, רוקט, עגבניות , עגבניות שרי אדום, קרעי מוצרלה, חומץ בלסמי ושמן זית- הסלט האהוב עלי ביותר מהמטבח האיטלקי- סלט רענן, מפנק וטעים במיוחד, גם כאן בדיוק כמו במנות הקודמות שילוב הטעמים והמרכיבים סופר מאוזן ואיכותי אשר יוצרים חגיגת טעמים אמיתית.



אנחנו בחרנו לוותר על קינוח הפעם אולם כאשר ראיתי את הקינוח המפלצתי והמגרה החלטתי שאני חייבת לטובת הקוראים שלי לצלם בעבורכם, מדובר למעשה בקלצונה ממולאת בשוקולד איכותי ובננות, האמת? נראה אששש, מבטיחה בפעם הבאה לנסות. 



אז חברים אם גם אתם אוהבים אוכל איטלקי ו/או מהמטבח האירופאי ומעריכים אוכל טוב ואיכותי זה המקום בעבורכם, ממליצה מכל הלב לקפוץ לבקר, לטעום ולהנות. ממש בקרוב יתקיים במקום בראנץ יווני לצד להקת בלוז- חלום אמיתי. 

לרגל הפתיחה ישנה במקום הטבת הכרות אשר תתקיים בחודש ספטמבר בין השעות 9:00-17:00 כל מי שמגיע ומציין את קוד ההטבה:"בוקר בברזה "מקבל קפה על חשבון הבית. 

אז חברים אתם עוד פה? רוצו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

כתובת:
שדרות בן ציון 3 תל אביב

טלפון להזמנות:
03-525-1141

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה