יום ראשון, 5 בספטמבר 2021

ניחוח מושלם לבית מבית פרפיום


טוב, קוראי הוותיקים כבר מודעים לשריטה הקשה שיש לי עם ריחות וניחוחות של הכביסה ובחדרי חדרים בבית, בכל חדר בביתי תמצאו ניחוח אחר, זהו משהו שאין שני לו מבחינתי. לפני מספר חודשים נחשפתי לחברת  פרפיום- אשר הוקמה כבר בשלהי בשנת 2013,מתוך רצון ליצור מבשמי בדים ומבשמי רצפות איכותיים, מיוחדים וחזקים, שנרקחו לפי פורמולות ייחודיות. המותג מציע מבחר מוצרים מרוכזים במיוחד (זו הסיבה שהניחוח נותר לאורך זמן) נטולי אלכוהול ואינם דליקים, ידידותיים לסביבה. אשר לא נוסו על בעלי חיים. כאן ניתן למצוא מגוון רחב של ריחות: מתוקים, מרעננים, קוסמטיים, בריחות של מרככי כביסה ועוד. כלל המוצרים מתאימים לשימוש על מגוון רחב של בדים ומשטחים.

ממש רגע לפני החג הגיע להתנסות אישית חבילה מלאה כל טוב אשר הכילה את ערכת הבישום Q המושלמת- הערכה מהדגם החדש הניתנת לכיוון ושליטה של ימים שונים, עוצמות ושעות שונות. עובדת על טכנולוגיה חדשנית שנקראת אולטרא-סוניק. המערכת הופכת תמצית ריח מרוכזת לחלק מן האוויר סביבנו בלי לחמם ובלי להוסיף גזים. מערכת בישום שקטה לחלוטין. הערכה מתאימה במיוחד לחללים קטנים וסגורים כמו סלון, חדרי אמבטיה, מבואות כניסה, חדרי שינה, חדרי אורחים ותהפוך כל בית לחווית אירוח יוקרתית. לכם רק נותר להנות מהניחוח המדהים!



ישנה אפשרות לבחור מכשיר בצבע לבן ו/או בצבע שחור.

יש מבחר רחב של ניחוחות כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו, ביניהם: זנזיבר, ספא, מאסק, בייבי, רד רוז ועוד ועוד. כל בקבוקון מכיל תכולה אשר יספיק לכחודשים שלושה (תלוי כמובן במספר ההתזות) . כלל הריחות ידידותיים לסביבה, עשויים מחומרים טבעיים ומאושרים על ידי ארגון הבישום העולמי IFRA.

אלה הניחוחות שאני קיבלתי , ניסיתי כבר את שלושתם וחייבת להגיד שכל אחד מוצלח מקודמו (באופן אישי ממש ממש אהבתי את ניחוח הספא).



חברים יקרים, אם גם אתם כמוני חייבים ניחוחות איכותיים וכיפיים בבית, כאלו שנשמרים לאורך זמן ומותירים את הבית באווירה קסומה ומיוחדת זה המקום בעבורכם. אני באופן אישי התמכרתי למותג כבר זמן רב אם זה בנוזל הכביסה וכעת במבשמי האוויר, ממליצה גם לכם, להכנס, להכיר, להחשף ולהתמכר.

אני כבר זמן מה רוכשת את המוצרים בסטוק בבארות יצחק אך מוזמנים להכנס לרשימה המצורפת ולמצוא בדיוק את כלל נקודות מכירת המוצרים. כמו כן ישנה אפשרות לבצע הזמנה טלפונית ו/או באתר. יש מבצעים מאוד טובים ויש חבילות מובנות.


שעות פעילות:
ימים א' - ה' 8:00-16:00
יום שישי - סגור

טלפון משרד:
08-8683277

הזמנות טלפוניות
055-569-6145

תגובה 1:

  1. ניתן לרכוש ממגוון מוצרי פרפיום דרך אתר היצרן כולל משלוחים לכל הארץ www.perfumeclean.com

    השבמחק