יום ראשון, 13 באוקטובר 2024

PIEDRA- תשכחו מכל מה שאתם יודעים על פיצה

מי שאוהב ומבין גדול בפיצות איכותיות חייב להתפקד ומיד!! אני פה על מנת להביא לכם את הבשורה הטובה ביותר!! רשת "לה פיאדרה" אשר זכתה כבר פעמיים להיכנס לרשימת 50 הפיצות הטובות ביותר של מגזין "TOP 50" האיטלקי מגיעה לפתח תקווה וההתלהבות בשיאה. הפיצה ב- "לה פיאדרה" נאפית בתנור אבן איטלקי אמיתי, בשילוב חומרי הגלם האיכותיים ביותר - מוצרלה טרייה, קמח ועגבניות מאיטליה יחד עם תוספות לא שגרתיות. השף אבי סינקלר ממשיך ללמוד ולחקור, לשפר ולהמציא את עצמו מחדש והאמת? שאפו ענק!! אין לנו מילים, כל מנה טובה מקודמתה, יש איזון והרמוניה מופלאה בין כלל חומרי הגלם אשר יוצרים מנה מהחלומות.

כאן ניתן להנות ממבחר פיצות נפוליטניות הנאפות בטאבון המובער בעצים, בבצק מקח 00 איטלקי בתפיחה איטית במשך 24-36 שעות ומשלבות תוספות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כאשר הכל מוכן במקום בעבודת יד מידי יום בטריות בלתי מתפשרת.

סניף פתח תקווה בנוסף לפיצה הנפוליטנית הידוע מציע בנוסף חווית בר מלאה עם אפשרות לשבת על בר המשקיף על הטאבון, מגוון קוקטיילים, יינות ובירה מחבית. הפעם בחרנו להגיע עם הילדים שהכריזו מיד שזו הפיצה הטעימה ביותר שאכלו עד היום ותאמינו לי שהם אכלו כבר אין ספור כאלו!

אז מה היה לנו? הפעם נתנו לעדי מנהל המשמרת לבחור בעבורנו את המנות והוא הפתיע ובענק. למנות ראשונות הגיעו לשולחננו: פוקאצ׳ה - לחם הבית מרוח בשמן שום, מעט פקורינו, מלח אטלנטי ורוזמרין, מוגש עם שמן זית, בלסמי ושום קונפי- פוקאצ'ה אווירירית, שמנמנה וקריספית כזו שתרצו להמשיך לנשנש עוד ועוד ללא הפסקה:





מקלות מוצרלה -שלושה מקלות בצק ממולאים בגבינת מוצרלה, מוגש עם איולי כמהין - מה זה הדבר המושלם הזה? אוהבי הפחמימות (כמוני) יעשו כאן חייל, איזו מנה טעימה ומיוחדת, זהו למעשה אותו הבצק של הפוקאצ'ות אך מלאות באושר אין סופי בצורת גבינת מוצרלה- מנה מושלמת:





סופלי - שלושה כדורי ריזוטו בציפוי פריך, ממולאים צ׳אנקים של גבינת מוצרלה ומוגשים על רוטב פלפלים שרופים - לפני כשנתיים ביקרנו ברומא והתאהבנו באותם כדורי אושר ומאז חיפשנו אותם בהמון מסעדות איטלקיות, בחלק הן היו טובים יותר ובחלק טובים פחות אך כאן הכדורים הללו היו פשוט מדהימים- אין מילים לתאר את אותו האושר ברגע שאתם פוצחים את הכדור ונשפכת לה הגבינה המופלאה , גם מצע רוטב הפלפלים השרופים עליהם הם נחים בנינוחות קטיפתי, טעים ומיוחד:








צלחת חריפים- פלפלים חריפים קלויים בטאבון, סחוג מעושן וקרם שיפקה- לאוהבי החריף!! אתם חייבים אבל חייבים להזמין את הצלחת הטעימה הזו!! הפלפל הקלוי אשר נאפה לו בטאבון מקבל קראסט וטעמי עישון מופלאים, הסחוג טעים במיוחד והקרם שיפקה הוא להיט היסטרי:




סלט קפרזה -תערובת עגבניות טריות וצלויות, בזיליקום, מוצרלה פרסקה, מלח מלדון, שמן זית ובלסמי מצומצם- זהו סלט די פשוט כביכול אבל כאן בשל העובדה שמדובר בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע הסלט פרשי, רענן וטעים במיוחד, אוהבי הזאנ'ר אל תוותרו עליו:





בגזרת הפיצות עדי הפתיע ובענק ובחר בעבורנו 4 סוגים שכל אחד טעים מקודמו, היה לנו ממש קשה לבחור מה היה טעים יותר. 

פיצת מרגריטה- נאפוליטנית קלאסית עם רוטב עגבניות, מוצרלה פרסקה, פקורינו, בזיליקום ושמן זית-  נתחיל בבצק הדק והמושלם, בעל שוליים שמנמנים אשר סופח לתוכו טעמים מופלאים. הרוטב קטיפתי ומלא בטעמים, הגבינות , שמן הזית והבזיליקום משתלבים היטב בהרמוניה מופלאה:






וודקה סטרטאצ'לה- רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה סטרטאצ'לה, שוט וודקה, שום פרוס, שמן זית, שבבי פרמז'ן ומלא בזיליקום- עצרו הכל!! אתם חייבים לטעום את הפיצה הזו כי היא פשוט סופר מיוחדת וטעימה!! גם כאן הבצק דק ובעל שוליים שמנמנים ומפנקים (אל תוותרו על השוליים אגב, אני מבחינתי אכלתי את כל אלו שהילדים השאירו), כלל התוספות יוצרות ביס שמח במיוחד :







ריבת בצל- קרם פרש, בצל מקורמל, גבינת ברי, בצל מוחמץ ופקאן לאחר האפיה- בעלי ובתי הגדולה התענגו על הפיצה הזו והכריזו עליה כטעימה ביותר, חייבת לציין שלא הייתי יכולה לחשוב על שילוב טעמים שכזה ואילולא הייתי צריכה להזמין אותה לא בטוחה שהייתי מזמינה אולם היא פשוט מושלמת ואתם פשוט חייבים לדגום גם אותה:






ירוקים- מוצרלה, גורגונזולה, שמן זית, שבבי פיסטוק, עלים רעננים בדבש והדרים אחרי האפייה - אימל'ה ואבל'ה מה זה הדבר המושלם הזה? אין ספק שמי שיצר את המנה הזו הוא פשוט גאון קולינרי, שלמות זה כאן!! כל ביס זה פשוט חגיגה טעמים לחיך. אחד הדברים המשותפים לכל המנות זה האיזון בין הטעמים, השילוב המדויק, לא יותר מידי ולא פחות מידי- מדויק!! 








בשלב זה כבר אף אחד מאיתנו לא הצליח לנשום אבל עדי לא ויתר והמשיך לפנק והפעם הקינוחים הגיעו לשולחננו, קינחנו עם פנקוטה לימון - קרם שמנת, למון קארד, קרמבל עוגיות חמה ופיסטוק טחון- גן עדן זה כאן!! קרם שמנת קטיפתי חלומי, טעים בצורה יוצאת דופן (ותאמינו לי כאחת שאוהבת קינוחים זה בהחלט היה בין הטובים ביותר שאכלתי עד היום) מוגש על מצע של למון קארד וקרמבל עוגיות מפנק ומתפצח בפה:








קריספי שוקולד- פוקא'צה, קםר פרש, בננה, פרלינים שוקולד חלב נמסים בטאבון- זוהי מנה מושחתת שמתאימה לדעתי במיוחד לילדים, עבורי זה היה מתוק מידי אבל הילדים חיסלו עד תום תוך שניות ספורות- שחיתות זה כאן!!





אין ספק כי זוהי הייתה אחת הארוחות המשובחות להן זכינו לאחרונה!! אנחנו כבר יודעים כי ברגע שנרצה לאכול פיצה זה המקום בעבורנו כי היא הייתה בין הטובות ביותר שאכלנו, אילולא ידעתי שאנחנו בפתח תקווה הייתי בטוחה שאנו נמצאים באיטליה האהובה עלינו. חברים יש שעתיים חניה חינם בחניון שופ טיים. המסעדה כשרה בכשרות רבנות פתח תקווה מהדרין. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!!


להזמנת מקום: https://www.lapiedra.co.il/ 



כתובת: 
תוצרת הארץ 2
פתח תקווה

טלפון לבירורים והזמנות:
1-700-505-678

שעות פעילות:
ראשון שני 17:00-23:00
שלישי רביעי 17:00-23:30
חמישי 17:00-24:00
שבת שעה וחצי אחרי צאת שבת – 24:30

סניפים נוספים תמצאו ב:
ירושלים (ארנונה) | דניאל ינובסקי 17
ירושלים (מרכז העיר) | אגרון 1


בנג'מין- מטבח ובר ארצישראלי- גורמה זה כאן!

שבוע שעבר בחרנו לבלות את הדייט השבועי שלנו במסעדת בנג'מין הקסומה והמיוחדת השוכנת בלב הוד השרון,  פנינה קולינרית שתגרום לבלוטות הטעם לעבוד עוד הרבה לאחר הביקור בה. השף דניאל שליט השיק תחת ידיו תפריט מלא בקסם אישי ומיוחד עם מבחר מנות מפתיעות, יוצאות מגדר הרגיל ושוברות שיגרה. הניחוחות, הטעמים, המרקמים לגמרי שונים מכל מה שאנו מכירים. לכל מנה יש לו את הטוויסט האישי שלו כזה שיקפיץ פלאים את המנה. 

כאן ניתן להנות מערב רומנטי לצד בקבוק יין ומנות טעימות, ארוחת עסקים , מפגש עם החבר'ה ו/או ארוחת ערב משפחתית, ארצישרלית מיוחדת ושונה. עוד אשתף כי אם אתם מהטיפוסים הממהרים דאגו גם לכם כאן צוות המקום- "בחלון של בנג'מין"- חלון אקספרס סופר מהיר יעביר לכם את חווית האוכל בטייק אוויר, אז.. שנתחיל? מוכנים להרגיש בבית? לחוות חוויה קולינרית מעוררת חושים?

לפני שאמשיך חייבת לשתף כי בימים ב'-ה' בין השעות 18.00-20.00 ובמוצ"ש בין השעות 18.00-22.30 יש "שעה שמחה"- יין ללא תחתית במחיר מצחיק של 49 שקלים. ובכל יום בין השעות 12.00-17.00 יש 10% הנחה על כלל התפריט.

ראשית בחרנו במסלול "שעה שמחה" והרמנו כוס יין לחיינו, לחיי בנג'מין, לחיי שבויינו וחיילנו שישובו לשלום במהרה, הזוגי מצידו עם יין רוזה צונן ומשובח ואילו אני עם יין לבן צונן, איכותי, מתקתק וטעים:



ביושבנו בזמן בו אנו מביטים בתפריט שכננו לשולחן המליצו בחום רב על סלט קיסר המושבה, מיד ידענו שכסועדים שמאוד אוהבים את הסלט אנו חייבים לנסותו מה שהתברר חיש מהר להצלחה מסחררת- הסלט כולל חסה לליק ולבבות חסה רומיין, שרי צלויות, אספרגוס, קרוטונים ורוטב קיסר (אגב, לאלו שלא שומרים ומעוניינים ניתן להוסיף בתוספת תשלום גם חזה עוף)- תקשיבו!! כפי שציינתי אנו מאוד אוהבים את סלט הקיסר ואוכלים אותו לא אחת במסעדות אולם כאן הסלט היה חד משמעית הטוב ביותר שאכלנו עד היום!! שילוב עגבניות השרי הצלויות והאספרגוס מקפיץ אותו פלאים, הרוטב הקטיפתי שעוטף ברכות את המנה מעניק טוויס מדהים, עוד דבר שחשוב לי מאוד לציין- הסלט ענקקקק- המלצה שלי אל תוותרו עליו:






שיפוד פטריות- צלוי במרינדת עשבי תבלין ובהרט על יוגורט ובצל ירוק- מנה שכביכול לא מתיימרת אך פשוט מדויקת וטעימה- כמה פשוט ככה טעים- שיפוד עשיר בפטריות עשויות היטב, מושרות במרינדה מדויקת ומאוזנת בטעמיה אשר נחות להן בנחת על מצע של יוגורט ובצל ירוק מה שהעניק טוויסט למנה:



בוראטה "משק עברי"- כדור מוצרלה ממולא בקרם שמנת, עגבניות מגי, עגבניות שרי צלויות, אורגנו טרי, שמן זית נאבלי ושמן עשבי תבלין- טוב, גם כאן, גם זוהי מנה שאני פשוט יכולה לאכול כל יום כל היום וכאן עלתה על כולן, בטעמים המופלאים של העגבניות, בצלייתן של עגבניות השרי, בשמנים שהעניקו את הטעמים המופלאים- וואו, שלמות זה כאן:



לחם בנג'מין- חרוך בתנור, קרם עגבניות שרופות ושמן זית - כאחת שיכולה לחיות על פחמימות לא הצלחתי להפסיק לזלול בהנאה את הלחם , כמה שהוא טעים, אימל'ה, אם בתחילה בחרנו שלא להזמין  לחם ופונקנו על ידי הצוות הרי שלא הייתה מאושרת ממני לקבלת המגש הטעים בטירוף, אגב קרם העגבניות חלומי, אל תהיו פראיירים כמוני, אל תוותרו על הלחם:


אני בחרתי בפילה דג- דג לברק צרוב על הפלנצה , במקור מוגש עם לקט ירוקים בשום ושמן זית (אני בחרתי להמיר לפירה קטיפתי וחלומי), קרם עגבניות שרופות וערק- הגיעו 2 נתחים עסיסיים של דג לברק, מצד אחד עסיסי ונימוח ואילו מצידו השני קריספי וחלומי - וואו!! תקשיבו, מי שמכיר אותי יודע שאני באופן אישי לא כל כך אוהבת להזמין במסעדות שלא מתמחות בדגים מנות שכאלו אך כאן המנה הייתה פשוט מדהימה, הרבה יותר טובה מהרבה מסעדות דגים שסעדנו בהן. הפירה היה קטיפתי וטעים בצורה יוצאת דופן (אגב, הפירה חלבי):





הזוגי הקרניבורי בחר בנתח אנטריקוט- 300 גרם של אושר עילאי מוגש עם משוואיה פיקנטית , צימיצורי ותוספת לבחירה - הוא מצידו בחר בפוטטו- הזוגי קרניבור לא קטן ובהחלט מבין בבשרים איכותיים. כאן הוא בכל ביס לא הפסיק לשבח את צוות המטבח הן מבחירת הנתחים והן מבחירת העשייה - הנתח מצידו היה עסיסי, משוייש בדיוק כמו שהוא אוהב, עשוי במידת העשייה המדויקת ומלא במיצים וטעים, זלל לו בהנאה עד הביס האחרון:







הפעם רק אני קינחתי וזאת מאחר והזוגי היה בחזקת בשרי ואין במקום קינוחים בחזקת פרווה, בהתייעצות עם המלצרית המדהימה בחרתי בפורטוקולופיטה- עוגת דפי פילו, יוגורט ומיץ תפוזים , מוגשת עם גלידת יוגורט ורוטב פטל- מודה ומתוודה שאילולא הייתי צריכה לבחור מהתפריט לא הייתי מזמינה את המנה הזו אבל תקשיבו!! זה טעים בטירוף!! שונה מכל מה שאנחנו מכירים ועונה בהחלט על כל הציפיות:





אז חברים, העברנו ערב קסום ומיוחד, עברו חלפו להן למעלה משעתיים מבלי לשים לב, צוות המקום מדהים, שירות איכותי, מוקפד, סובלני וסבלני, המלצרים מכירים את התפריט על בוריו ויודעים לענות על כל שאלה (בתחילת הערב אף שאלה על אלרגיות כאלו ואחרות - שאפו), האווירה נעימה מאוד, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והאוכל כפי שבוודאי שמתם לב טעים במיוחד. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב (כבר קבענו עם חברים). אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

בנג'מין

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת:
סוקולוב 46
הוד השרון

טלפון לבירורים והזמנות:
073-3228080

שעות פעילות:
יום א' סגור
ימי ב'-ה': 12.00-23.00
שישי: 18.00-23.00
שבת: 12.00-23.00