יום ראשון, 13 באוקטובר 2024

בנג'מין- מטבח ובר ארצישראלי- גורמה זה כאן!

שבוע שעבר בחרנו לבלות את הדייט השבועי שלנו במסעדת בנג'מין הקסומה והמיוחדת השוכנת בלב הוד השרון,  פנינה קולינרית שתגרום לבלוטות הטעם לעבוד עוד הרבה לאחר הביקור בה. השף דניאל שליט השיק תחת ידיו תפריט מלא בקסם אישי ומיוחד עם מבחר מנות מפתיעות, יוצאות מגדר הרגיל ושוברות שיגרה. הניחוחות, הטעמים, המרקמים לגמרי שונים מכל מה שאנו מכירים. לכל מנה יש לו את הטוויסט האישי שלו כזה שיקפיץ פלאים את המנה. 

כאן ניתן להנות מערב רומנטי לצד בקבוק יין ומנות טעימות, ארוחת עסקים , מפגש עם החבר'ה ו/או ארוחת ערב משפחתית, ארצישרלית מיוחדת ושונה. עוד אשתף כי אם אתם מהטיפוסים הממהרים דאגו גם לכם כאן צוות המקום- "בחלון של בנג'מין"- חלון אקספרס סופר מהיר יעביר לכם את חווית האוכל בטייק אוויר, אז.. שנתחיל? מוכנים להרגיש בבית? לחוות חוויה קולינרית מעוררת חושים?

לפני שאמשיך חייבת לשתף כי בימים ב'-ה' בין השעות 18.00-20.00 ובמוצ"ש בין השעות 18.00-22.30 יש "שעה שמחה"- יין ללא תחתית במחיר מצחיק של 49 שקלים. ובכל יום בין השעות 12.00-17.00 יש 10% הנחה על כלל התפריט.

ראשית בחרנו במסלול "שעה שמחה" והרמנו כוס יין לחיינו, לחיי בנג'מין, לחיי שבויינו וחיילנו שישובו לשלום במהרה, הזוגי מצידו עם יין רוזה צונן ומשובח ואילו אני עם יין לבן צונן, איכותי, מתקתק וטעים:



ביושבנו בזמן בו אנו מביטים בתפריט שכננו לשולחן המליצו בחום רב על סלט קיסר המושבה, מיד ידענו שכסועדים שמאוד אוהבים את הסלט אנו חייבים לנסותו מה שהתברר חיש מהר להצלחה מסחררת- הסלט כולל חסה לליק ולבבות חסה רומיין, שרי צלויות, אספרגוס, קרוטונים ורוטב קיסר (אגב, לאלו שלא שומרים ומעוניינים ניתן להוסיף בתוספת תשלום גם חזה עוף)- תקשיבו!! כפי שציינתי אנו מאוד אוהבים את סלט הקיסר ואוכלים אותו לא אחת במסעדות אולם כאן הסלט היה חד משמעית הטוב ביותר שאכלנו עד היום!! שילוב עגבניות השרי הצלויות והאספרגוס מקפיץ אותו פלאים, הרוטב הקטיפתי שעוטף ברכות את המנה מעניק טוויס מדהים, עוד דבר שחשוב לי מאוד לציין- הסלט ענקקקק- המלצה שלי אל תוותרו עליו:






שיפוד פטריות- צלוי במרינדת עשבי תבלין ובהרט על יוגורט ובצל ירוק- מנה שכביכול לא מתיימרת אך פשוט מדויקת וטעימה- כמה פשוט ככה טעים- שיפוד עשיר בפטריות עשויות היטב, מושרות במרינדה מדויקת ומאוזנת בטעמיה אשר נחות להן בנחת על מצע של יוגורט ובצל ירוק מה שהעניק טוויסט למנה:



בוראטה "משק עברי"- כדור מוצרלה ממולא בקרם שמנת, עגבניות מגי, עגבניות שרי צלויות, אורגנו טרי, שמן זית נאבלי ושמן עשבי תבלין- טוב, גם כאן, גם זוהי מנה שאני פשוט יכולה לאכול כל יום כל היום וכאן עלתה על כולן, בטעמים המופלאים של העגבניות, בצלייתן של עגבניות השרי, בשמנים שהעניקו את הטעמים המופלאים- וואו, שלמות זה כאן:



לחם בנג'מין- חרוך בתנור, קרם עגבניות שרופות ושמן זית - כאחת שיכולה לחיות על פחמימות לא הצלחתי להפסיק לזלול בהנאה את הלחם , כמה שהוא טעים, אימל'ה, אם בתחילה בחרנו שלא להזמין  לחם ופונקנו על ידי הצוות הרי שלא הייתה מאושרת ממני לקבלת המגש הטעים בטירוף, אגב קרם העגבניות חלומי, אל תהיו פראיירים כמוני, אל תוותרו על הלחם:


אני בחרתי בפילה דג- דג לברק צרוב על הפלנצה , במקור מוגש עם לקט ירוקים בשום ושמן זית (אני בחרתי להמיר לפירה קטיפתי וחלומי), קרם עגבניות שרופות וערק- הגיעו 2 נתחים עסיסיים של דג לברק, מצד אחד עסיסי ונימוח ואילו מצידו השני קריספי וחלומי - וואו!! תקשיבו, מי שמכיר אותי יודע שאני באופן אישי לא כל כך אוהבת להזמין במסעדות שלא מתמחות בדגים מנות שכאלו אך כאן המנה הייתה פשוט מדהימה, הרבה יותר טובה מהרבה מסעדות דגים שסעדנו בהן. הפירה היה קטיפתי וטעים בצורה יוצאת דופן (אגב, הפירה חלבי):





הזוגי הקרניבורי בחר בנתח אנטריקוט- 300 גרם של אושר עילאי מוגש עם משוואיה פיקנטית , צימיצורי ותוספת לבחירה - הוא מצידו בחר בפוטטו- הזוגי קרניבור לא קטן ובהחלט מבין בבשרים איכותיים. כאן הוא בכל ביס לא הפסיק לשבח את צוות המטבח הן מבחירת הנתחים והן מבחירת העשייה - הנתח מצידו היה עסיסי, משוייש בדיוק כמו שהוא אוהב, עשוי במידת העשייה המדויקת ומלא במיצים וטעים, זלל לו בהנאה עד הביס האחרון:







הפעם רק אני קינחתי וזאת מאחר והזוגי היה בחזקת בשרי ואין במקום קינוחים בחזקת פרווה, בהתייעצות עם המלצרית המדהימה בחרתי בפורטוקולופיטה- עוגת דפי פילו, יוגורט ומיץ תפוזים , מוגשת עם גלידת יוגורט ורוטב פטל- מודה ומתוודה שאילולא הייתי צריכה לבחור מהתפריט לא הייתי מזמינה את המנה הזו אבל תקשיבו!! זה טעים בטירוף!! שונה מכל מה שאנחנו מכירים ועונה בהחלט על כל הציפיות:





אז חברים, העברנו ערב קסום ומיוחד, עברו חלפו להן למעלה משעתיים מבלי לשים לב, צוות המקום מדהים, שירות איכותי, מוקפד, סובלני וסבלני, המלצרים מכירים את התפריט על בוריו ויודעים לענות על כל שאלה (בתחילת הערב אף שאלה על אלרגיות כאלו ואחרות - שאפו), האווירה נעימה מאוד, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והאוכל כפי שבוודאי שמתם לב טעים במיוחד. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב (כבר קבענו עם חברים). אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

בנג'מין

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת:
סוקולוב 46
הוד השרון

טלפון לבירורים והזמנות:
073-3228080

שעות פעילות:
יום א' סגור
ימי ב'-ה': 12.00-23.00
שישי: 18.00-23.00
שבת: 12.00-23.00








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה