יום ראשון, 6 באוקטובר 2024

פיצה גזוזטרה- פיצה ובירה בגינה

אתם כבר מכירים אותי, הדבר שאני הכי אוהבת זה למצוא פנינות חמד חדשות ומפתיעות. לפני מספר חודשים ביקרנו בפיצה אר'לה השוכנת בתל אביב והתאהבנו בפיצה המושלמת. הבעלים המקסים הזמין אותנו להגיע ולבקר גם בפיצה גזוזטרה שבבעלותו השוכנת במושב חרוצים, הבטיח קסם של מקום אז שאני אסרב? הגענו במועד שנקבע בשעת בין ערביים, המקום היה מלא עד אפס מקום במשפחות עם ילדים, הן בשולחנות הפרוסים במקום והן במרחבי הדשא הפרוסים ממש בסמוך - למרות העומס הייתה אוירה נעימה, שירות אדיב, מוקפד ומהיר, סובלני וסבלני. ניכר כי זהו מקום המפגש "השכונתי" וכי כולם מכירים את כולם והאווירה כיפית ומהנה. והאוכל? וואו!! מי שאוהב ומעריך פיצות טובות ואיכותיות חייב להגיע לכאן כי כאן תקבלו פיצות ברמה אחת מעל כולם. כאן תמצאו מגוון רחב של פיצות מדהימות, מנות ראשונות, סלטים ובר צנוע אך מדויק להפליא.

מצרפת ראשית את התפריט לעיונכם:


אז כהרגלנו הרמנו כוס לחיינו, לחיי גזוזטרה, לחיי חיילנו ושבוינו שישובו במהרה לשלום הביתה, הזוגי מצידו עם בירה פאולנר צוננת וקרה ואילו אני עם יין רוזה משובח וצונן:



התחלנו עם מתאבנים - מנות פתיחה טעימות שלגמרי פתחו לנו את התאבון- ראשית הגיעה לשולחננו פוקאצ'ה מטבלים- פוקצ'ה שמנמנה, רכה מבפנים וקריספית מבחוץ המוגשת עם רוטב עגבניות, שמן זית בלסמי, צזיקי ושום קונפי - בהחלט פתיחה מרשימה לעתיד לבוא:



סלט יווני- עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, זיתי קלמטה ופטה- סלט כביכול פשוט ולא יומרני אך טעים במיוחד. כלל הירקות פריכים וטריים מאוד מה שטרם למנה להיות טעימה אף יותר:



קיסרית קיצית - חסה, ירוקים, רוטב קיסר, פרמזן, אנשובי, שקדים קלויים ושברי גריסיני- מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שזה אחד הסלטים האהובים על כלל בני המשפחה על כן אין מצב שלא נזמינו, כאן הוא נחל הצלחה מרובה. החסה פריכה וטעימה, הרוטב הקטיפתי עוטף ברכות את כלל הסלט והוא טעים בצורה יוצאת דופן, האנשובי לא מופיע בתוך הרוטב אלא מוגש בנדיבות יתרה על גבי הסלט וזה מקפיץ את הסלט פלאים- אוהבי הזאנ'ר אל תוותרו על הסלט הזה:




עלי גפן- מבושלים ברוטב עגבניות מוגש על צזיקי- מנה שכביכול מאוד פשוטה ולא יומרנית אבל טעימה בקטע אחר, ראשית עלי הגפן רכים וטעימים, הציזיקי מקפיץ את הטעמים ושילוב רוטב העגבניות מוסיף טאצ' משלו וכל אלו יחדיו יוצרים ביס שמח במיוחד:




בגזרת הפיצות קיבלנו את המלצת המנהל במקום והזמנו פיצה קפרזה- רוטב עגבניות, מוצרלה, עגבנייה, בצל סגול, זיתי קלמטה ובלסמי מצומצם- אתחיל בבצק הפיצה המושלם- כאן תקבלו בצק נדיררר, באמת, אחד המוצלחים שדגמנו דקיק עם שוליים קריספיים ומלאי טעם, רוטב העגבניות מדויק וטעים, התוספות מתקבלות בדיוק במינון הנכון מה שיוצר פיצה חלומית, כזו שתרצו לאכול כל יום כל היום:




כמהין בטטה- רוטב שמנת כמהין, פטריות שמפניון, בטטה ובצל ירוק - גם כאן בדיוק כמו במגש הקודם הבצק מושלם. רוטב השמנת כמהין נדיר והתוספות משתלבות בהרמוניה מופלאה, התענגנו לנו על כל ביס וביס וחיש מהר גם מגש זה חוסל עד תום, וואו כמה שזה היה טעים:




הפעם בחרנו לוותר על הקינוח מאחר ופשוט התפוצצנו לנו, כלל המנות היו מופלאות, נהננו מכל ביס וביס, האווירה כפי שציינתי בתחילת הפוסט הייתה נעימה ומהנה, בריזה סתוית נעימה ליוותה את הארוחה, השירות סופר מוקפד, אדיב וסובלני, כל אלו יחדיו יצרו ערב מושלם. ממליצה להגיע לערב של כיף עם המשפחה ו /או חבר'ה ואף לדייט זוגי מפנק. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו לגזוזטרה , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו! המקום כשר!

כתובת:
הערבה 35
מושב מצליח

טלפון לבירורים והזמנות:
09-9770720

שעות פעילות:
א - ה 16:00-23:00
שישי עד 16.30
מוצאי שבת עד 23.00

אינסטגרם

פייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה