יום רביעי, 4 באוקטובר 2023

Le Petit Paris קפה פטיסרי- אתם חייבים להגיע!

בשבוע שעבר הצפנו לחופשה משפחתית כיפית במיוחד, את היום עמוס החוויות והקולינריה בחרנו לפתוח ב- Le Petit Paris- קפה פריסאי קסום השוכן במושב עין יעקב. אל המתחם מגיעים בעקבות ניחוחות האפייה העזים וכבר מהכניסה ניכר כי המקומיים מכירים את המקום ולא בכדי שמו הולך לפניו. מדובר במאפיית בוטיק קטנה ומטריפה המציעה היצע מפנק ומשתנה שכולל מגוון מאפים, עוגות , עוגות שמרים, עוגיות , קינוחים ועוד לצד קפה איכותי.










הגענו בשעת בוקר מוקדמת כאשר המקום היה כבר די עמוס לו ועדיין השירות אדיב, סובלני וחייכני. הודיה הקונדיטורית (אחת מבעלות המקום) הרכיבה לנו מגש עמוס כל טוב , קבלו הצצה :


התחלנו עם כריך קרואסון סלק- קרואסון מושלם בדיפוף חלומי, עם גבינה  איכותית, שכבות שכבות של סלק , עלים ירוקים והמון אהבה, אפילו הילדים התחברו לטעמים המופלאים:




קיש חצילים אישי - בצק פריך מדהיםםםםםם, בדיוק כמו שאני אוהבת (לצערי רוב המקומות עושים אותו עבה מידי או דק מידי, מלוח מידי או נטול טעם- כאן הוא היה פשוט מושלם), המילוי מדהים, כלל המרכיבים השתלבו להם בהרמוניה מופלאה יחדיו:


ואז.. עברנו לשלב המתוק והמכריע, ראשית בחרנו בדוקולד- שכבות שכבות של עונג שוקולדתי שיצרו גן עדן לחיך, וואו, ממש התבאסתי שנאלצתי לחלוק עם הילדים את הקינוח המושלם הזה ואין לי כלל ספק כי נחזור בקרוב לדוגמו בשנית:



מאפה קרם פטל- גם כאן קיבלנו קינוח קטן ושובב, עם בצק מושלם בדיפוף חלומי כזה שתרצו רק להמשיך ולקחת עוד ועוד ביס במילוי קרם פטל מושלם:




אקלר במילוי קרם קפה- וואו!! איזה שילוב טעמים מנצח, אימל'ה איך התאהבתי בכל ביס וביס, לרגע וחשבתי לעצמי כי אנו בביקור באחד מהפטיסרים בפריז הקסומה שאנחנו כל כך אוהבים:




סיימנו עם מאפה פקאן וקרמל חלומי - אוי, כל ביס זה  פשוט לונה פארק שלם של טעמים לחיך, גם כאן בצק העלים מושלם  ומדופף והמילוי בדיוק בכמות הרצויה, אוי העונג אוי- שלמות זה כאן!!





אז חברים, אם אתם תושבי האזור ו/או מטיילים באיזור הצפון אתם חייבים להגיע לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב בשנית. 


כתובת:
מושב עין יעקב

טלפון לבירורים והזמנות:
052-463-8333

שעות פעילות:
א-ג,ה- 8:30-17:00
ד 8:30-13:00
 ו 8:30-14:00 

כשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה