יום רביעי, 4 באוקטובר 2023

זיסלק- זו לא רק גלידה- זו ארוחה

כבר סיפרתי לכם מספר פעמים על המתחם החדש (יחסית) בשכונתי- מתחם קרסו נחלים- מתחם שמשך אליו מספר מותגים שווים ואיכותיים וביניהם גם בתחום הקולינריה. כיף גדול שגם ממש בסמוך לבית ניתן להנות מפינוקים שווים, מגלידה איכותית וממסעדות שוות. 

את זיסלק הכרתי מיום פתיחתו ועדיין תמיד הייתה לי תחושה כי זהו המקום המושלם לקינוחים וגלידות איכותיות אולם למרות העובדה שראיתי בשלטים שיש להם להציע גם מאכלים נוספים מעולם לא עצרתי לחשוב אולי כדאי לנסות. אז לפני כשבועיים קבעתי דייט עם הילדים ויצאנו לאכול את ארוחת הערב שלנו במקום, מה שהתברר כהחלטה מצוינת. 

עוד לפני שאספר חייבת לציין שהמקום המה אדם וממש לא בכדי, יש להם היצע מטורף הן של קינוחים מפנקים, גלידות איכותיות אבל המטבח שלהם פשוט מעולה!! יש מגוון רחב כך שכל אחד ימצא שם את מבוקשו- פיצות משובחות, מאפים, סלטים, פסטות ועוד. המקום רחב ידיים עם מבחר מקומות ישיבה , שירות אדיב, מהיר וקפדני מאוד, אין ספק כי זהו הולך להיות מקום הבית שלנו לא רק לגלידות ופרוזן.


 

המקום מנוהל על ידי אורן, אחותו מזי ובעלה אייל- אנשים מדהימים שרק יעשו הכל על מנת שכל אורח ואורחת ירגישו כאילו והגיעו לסלונם הפרטי. מציעים, מתעניינים, מפנקים והכל באהבה אין סופית- האמת? כבשו את לבבי וממש התאהבתי בהם. 






נראה לי שכבר דיברתי יותר מידי, אז שנתחיל?



בהמלצתה של מזי בחרנו בפיצה משפחתית - פיצה עם בצק (מזונות) איכותי וטעים, רוטב קטיפתי עם סוד קולינרי של אייל (תשאלו אותו הוא ישמח לשתף), גבינת מוצרלה איכותית ושפע תוספות- אנחנו בחרנו בזיתים שחורים, ירוקים ובצל:





רביולי גבינות ברוטב שמנת פיטריות - רביולי מצוין עם רוטב קטיפתי, חםם, מתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים באופן עדין ונעים לחיך (יש אפשרות להקרמה):




סלט חלומי- סלט בהרכבה עצמית עם שלל תוספות , כלל הירקות רעננים ופרשים מאוד, מה שיצור את סלט החלומות (וואי חלום שלי שכל יום מישהו יכין בעבורי סלט כזה) ועם שפעעעעעעעעע מטורף של קוביות גבינת חלומי צרובות - כאלו שרק תרצו להמשיך לאכול:





עוד דגמנו בהמלצתה של מזי מיקס מטוגנים- ציפס, ציפס בטטה וטבעות בצל- הנשנוש האולימטיבי- חם, קריספי וטרי:



אומנם בשלב זה כבר כולנו די התמלאנו אך אתם מכירים אותנו נכון? לקינוחים קיבה משלה ולכן בחרנו את הקרפ המפורסם שלהם אותו אנו אוכלים שוב ושוב- קרפ דקיקקקק (בהרבה מאוד מקומות מכינים את הקרפ עבה מה שיגרום לי לא לאכול בכלל), עם שוקולד בנדיבות ופקאן סיני קצוץ בשפע, הוגש בצלחת עם קצפת - אימל'ה, איך אני אוהבת:





הילדים חובבי הפרוזן לא ויתרו וגם הפעם הזמינו בעבורם את אותו הפרוזן שבעצם כך הכירו את זיסלק, טעים בטירוף, עם שלל תוספות מפנקות (ללא הגבלה) ומרקם חלומי:





אז חברים, אם אתם תושבי שכונת הדר גנים או מתגוררים בסמוך ממליצה בחום להגיע, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי, כאן תקבלו היצע מטורף , הכל טרי, טעים, מפנק ואיכותי לצד שירות מוקפד, אדיב ואיכותי וכמובן אווירה מופלאה ואנרגיות שיא, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב ולא רק לגזרת הקינוחים. 




זיסלק

כתובת:
ישעיהו המשורר 11,
פתח תקווה, הדר גנים 

טלפון לבירורים והזמנות:
058-7444148

שעות פתיחה:
24:00 10:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה