יום שבת, 30 בספטמבר 2023

הצטרפו אלינו לערב קרניבורי שונה ומיוחד - בנות של בשר

לפני כחודש הוזמנו לערב קרניבורי מיוחד, קסום ושונה מהרבה ערבים בקונספט הנ"ל בניצוחן של בנות של בשר . סקרנים ונלהבים יצאנו לדרך לעבר מושב ניר ישראל (אל תרימו גבה, המרחק בהחלט שווה את המאמץ זה היה ערב מיוחד במינו). כבר כאשר הגענו למקום הבנו שהגענו למקום הנכון, מדובר בלוקיישן מדהים בחלקה חלומית במושב עם נוף עוצר נשימה, וויב מטורף ובריזה נעימה. מוזיקת רקע שקטה התנגנה לה ברקע והשירות המוקפד מתחיל ממש כבר כאשר מגיעים. 




בנות של בשר הינן 2 אחיות מקסימות - שושי וגלית אשר חיש מהר תתאהבו בהן. שושי מתהדרת בשם שושי פודור גרנות- אז מה זה "פודור" אתם שואלים?  ה"פודור" חשוב מאוד לעינין, כי הוא מייצג משפחת רפתנים ומגדלי בקר ממושב ניר ישראל. הבקר אותו חווינו בערב הקסום הינו בקר ישראלי משובח הגדל ממש במושב בניר ישראל, ברפת ובמרעה.




שושי עבדה במפעל בשר, לא מעט זמן, צברה אי ספור ניסיון בקיצוב, פירוק, פריסה והמון ניסיון בהכנה של בשרים על מנת לתת ללקוחות מתכונים מנצחים כדי שירצו לחזור לקצבייה. עברה קורסי עישון בארה"ב ועכשיו מוכנה לשתף את כולנו בידע העשיר שלה.

אז ביום שלפני האירוע קיבלנו הודעה ובה הוראות שעלינו לצום באותו היום וזאת מאחר שיש המוןןןןןןןןןןן בשר, רק שעדיין לא באמת הפנמנו עד כמה יהיה המוןןןןןןןן בשר, חברים תכינו את הקיבה טוב טוב!! זהו ערב מלא באוכל טוב, אלכוהול, שתיה קרה, תוספות וסלטים והכל חופשי כיד המלך או במקרה שלנו כיד המלכות!! תקשיבו!! הופתענו ובענק מהערב, לאוטו בסיום הערב כבר ממש התגלגלנו.


עוד לפני שנמשיך חייבת להעביר לכם ולו תמונות בודדות על מנת שתבינו באיזו חלקת גן עדן קטנה בילינו:











שושי התחילה את הערב בהכרות קצרה, בהסבר אודות הערב והסבר קצר על הנתחים אותם נדגום, כבר בהסבר הקצרצר התאהבתי בה, ניכר כי היא בהחלט אוהבת את עבודתה ועושה זאת מתוך תשוקה עזה לבשר ולאירוח, לא בכדי אנשים חוזרים שוב ושוב (שמענו מן הנוכחים במקום כי זוהי בהחלט לא הפעם הראשונה/השנייה או השלישית שלהם במקום ואני ממש מבינה מדוע).



שושי אף הגדילה לעשות והזמינה אותנו לסיבוב בין המעשנות לראות, להתרשם ולהבין את גודל כמויות האין סופיות של הבשרים המחכים לנו הערב:



אט אט בעודנו ממתינים למאחרים הגיעו לשולחננו צלוחיות עם חמוצי הבית, לחם בית עם מטבלים ביתיים טעימים וממכרים, כאלו שרק תרצו להמשיך לטבול ולזלול אך היי... אל תתפתו כמוני, שמרו מקום בבטן למה שעוד רגע יגיע (אגב, חייבת לציין, שימו לב להגשה היפה של כלל המנות שיהיו גם בהמשך):




הערב התחיל ויצאו לשולחננו מנות בקצב מסחרר, לא הספקנו להתאושש מהאיכות והטעמים המופלאים וכבר הגיעו עוד מנות. אימל'ה ואבל'ה ! אין ספק שהבנות הללו יודעות את העבודה! הכל מוגש במידת העשייה המדויקת, נתחים מובחרים ואיכותיים כאלו שתרצו לאכול בכל יום ורגע נתונים. הכל מתובל במידה מדויקת ומאוזנת, שום דבר לא מפר כאן את ההרמוניה המופלאה, אין לי ספק כי כל מי שיגיע לכאן יתענג ובענק. בין המנות המופלאות דגמנו: שיפודי חלוויאת, עראיס שונה מכל מה שאתם מכירים, חזה אווז שהוגש עם תאנים צרובות, שווארמה על מצע חומוס ביתי שגלית מכינה, שורט ריבס, נתח קצבים, צוואר טלה ועוד שמות שאנחנו לא מכירים אך בהחלט שמחנו להכיר מקרוב- גן עדן זה כאן!!! שימו לב בתמונות איך הבנות מכינות לנו את המטעמים בתשוקה עזה ובהנאה מרובה:






















לצערי את המנות האחרונות ממש רק דגמתי , לא הצלחתי להכיל וזאת באמת מאחר והארוחה סופר עשירה במטעמים ובבשרים איכותיים, לאורך כל הארוחה הבנות וצוות המלצריות המקסימות (האחייניות) עוברות ושואלות באם תרצו תוספת כזו או אחרת, תקשיבו לי!! אתם לא יכולים אבל פשוט לא יכולים לאכול עוד!! אחרת כמוני תפלו ובסוף ממש לא תצליחו לאכול, הכמויות כאן אדירות מבלי לשים לב. אחרי שסיימנו את החלק הקרניבורי, הבנות המדהימות מציעות קפה או תה מהביל, חמים וטעים כזה שינקה אותנו מכמויות הבשר הגדולות אותן אכלנו לצד קינוח מפנק (פרווה)- פבלובה במילוי פירות וקצפת - קינוח קליל, פרשי וטעים במיוחד שממש התבאסתי שלא הצלחתי לאכול יותר מאחד. 





אז חברים אם אתם מחפשים ערב שובר שגרה, ערב מיוחד כזה שתדברו עליו עוד הרבה זה המקום בעבורכם, הערב הבא יתקיים ב-19.10.23 (זהו גם תאריך יום הולדתה של שושי אז נראה לי שבכלל תהיה חגיגה ואני בהחלט מקנאה במי שיהיה בערב הזה, מתחשק לי שוב)- ממליצה לכם בחום להגיע!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! זוהי באמת חוויה קרניבורית שונה, שווה ומיוחדת במינה. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות לפני שיגמר!!

עוד דבר שחשוב לציין רגע לפני סיום , בעת ביקורנו ביקר במקום סועד נכה והוקסמתי הן מהנגישות שקיימת במקום (שושי אפילו מדדה בשולחן את הרוחב שיתאים לכיסא הגלגלים שלו) והן מהאמפטיה והדאגה לכל אורך הערב אז שאפו בנות!!

השנה בנות של בשר לוקחות חלק ב'פסטיבל מבשרי הסתיו' של מועצה אזורית חוף אשקלון (https://bit.ly/Mevasrey ).
ערבי המשפחות יתקיימו במושב ניר ישראל, משק 65, ביום שני ה2.10.23 וביום רביעי 4.10.23, המקום יהיה פתוח החל מהשעה 18:30 עד השעה 21:30.
ניתן יהיה לקנות ארוחות המבורגר מעושנים עם תוספות מהמעשנה כמו בריסקט, חזה אווז, צוואר טלה ועוד.

במקום תמצאו מלבד המטעמים:
פינות יצירה והפעלה לילדים
עמדת קליעת צמות
קעקועים
בועות סבון
והכל באווירה הקסומה שיש במקום.



כתובת:
משק 65
מושב ניר ישראל

טלפון לבירורים והזמנות:
0522776391



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה