יום שלישי, 26 בדצמבר 2023

THE VIEW RESTURANT- מסעדת שף כשרה שאתם חייבים להכיר

את העובדה שאנחנו אוהבים להכיר מסעדות חדשות אתם כבר מכירים אולם כאשר אנו מגיעים למסעדות חדשות שהן "להיט" אין עונג צרוף מזה. כך היה עת ביקרנו במסעדת THE VIEW RESTURANT הלוא היא מסעדת שף כשרה מהיפות שנחשפנו אליה, ממוקמת על הטיילת היפיפיה של העיר נתניה בקו ראשון לים. כבר שנכנסים מוקסמים מן הפנינה הקסומה, העיצוב המרהיב והיוקרתי, השירות המוקפד, המקצועי והאדיב והאנרגיות המופלאות שהמקום מציע.

שף המסעדה נתי ארביב הרכיב תפריט עשיר ומגוון עם מגוון רחב של מנות פתיחה מיוחדות- כאלו שלא תמצאו בכל מקום, מגוון רחב של הפתעות קרניבוריות עם נתחים מהמובחרים בארץ שעברו טיפול מוקפד ועישון ממושך- אין ספק שהוא מבין גדול בבשרים איכותיים (שאפו ענק במיוחד לאור העובדה שמדובר בנתחים כשרים).

מלבד כל אלו נוכל למצוא במקום בר אקסלוסיבי עם מבחר קוקטיילים משקעים שרקח במומחיות המיקסולוג המקומי סטיבן נעים , מגוון רחב של יינות מובחרים במחירים נוחים , וויסקי ועוד מבחר רחב של אלכוהול משובח.

כאשר סיפרתי אודות ביקורנו במקום היו שהרימו גבה ותהו בינם לבין עצמם בדבר מחירי המנות, אז כן חברים, המנות לא זולות אולם אנחנו מדברים כאן על מסעדת שף ברמה סופר גבוהה, עם מקוריות בלתי נלהית, עם חומרי גלם באיכות גבוהה מאוד, עם אווירה נפלאה, עם שירות מאוד מקצועי, אדיב וחייכני- כל אלו יחדיו יעניקו לנו הסועדים חוויה שלא זוכים לקבל בכל מקום. אם אתם מחפשים מקום שובר שגרה, זה בהחלט המקום בעבורכם!

נראה לי שכבר דיברתי יותר מידי, אז שנתחיל? ראשית הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי הצלחתה של המסעדה החדשה ולחיי חיילנו ושבויינו שיחזרו הביתה לשלום במהרה:




למנות פתיחה בהמלצתם של הצוות המקסים הגיעו לשולחננו: 




לחם הבית- משוואיה חריפה, טחינה ומטבוחה מתוקה- קובניות קטנות סופר רכות וטעימותתת כאילו והגעתם לביתה של תימניה אסלית שהכינו בעבורנו את המנה, אלו מוגשות לצד מטבוחה מתוקה וטעימה וטחינה משובחת:






אסאדו חצילים- חציל שרוף עם חתיכות אסאדו טחינה, צ‘ימיצ‘ורי ושום קונפי- מודה ומתוודה, בעת קריאת התפריט המנה הזו לא קסמה לי במיוחד אולם לאור המלצת הצוות החלטנו להזמינה מה שחיש מהר התברר כהמלצה סופר משובחת, אימל'ה איזה טעמים מופלאים, איזה שיחוק ושילוב של מרקמים , צבעים וטעמים- חגיגת טעמים אמיתית לחיך:






סייגון- 4 יחידות של חסה קיסר ממולאת בסלט כרוב, מיקס ירוקים, וינגרט סויה צ‘ילי עם קוביות שורט וספייריב- אם מהמנה הקודמת התלהבנו הלוא שמזו פשוט נפלנו, ראשית מדובר בהגשה סופר יפיפיה, יוקרתית ומושכת את העין, כל ביס עם כל המרכיבים יוצרים לונה פארק שלם לחיך ולנפש, אימל'ה איזה משחק מדהים של טעמים, שלמות זה כאן- אל תוותרו על המנה הזו, מילה שלי:







פטה כבדים- מוגש עם ריבת פסיפלורה- מי שמכיר אותי יודע שזו מנה שלרוב לא נזמין במסעדה אולם בשל ההמלצות החמות החלטנו ללכת על זה - לרגע הרגשתי בבית של סבתי עליה השלום, טעם גן עדן- אוהבי הזאנ'ר אל פשוט אל תוותרו:






למנה עיקרית בהמלצת השף החלטנו להזמין נתח הולשטיין שעבר 120 ימי עישון, מוגש עם ירקות בגריל ונתח כבד אווז - טוב, קרניבורים שמעריכים בשר טוב חייבים אבל חייבים להגיע לכאן! זה לא נתח שכל אחד יעריך אבל מביני עניין יתענגו על כל ביס וביס וממש יתבאסו שהמנה תסתיים לה, הנתח נימוח ומלא בעסיסיות אין סופית, בטעמים עזים אך מיוחדים. אכלנו עד היום המון נתחים מיוחדים אך זה עלה על כולם בכמה רמות מעלה, אז שף שאפו!!








לקינוח הגיעה לה כוס עמוסה בכל טוב - קינוח במבה -מודה, לא יודעת בדיוק מה הכיל כי זוהי הייתה המלצת השף אבל זה היה קינוח מדויק, מאוזן , מתוק ומפתיע עד מאוד- הסיום המושלם לארוחה מושלמת!!!




אז חברים, כפי שאתם בוודאי יכולים להבין זוהי הייתה אחת הארוחות הטובות אליהן נחשפנו, מדובר במסעדת שף סופר יוקרתית, מפנקת ומיוחדת המעניקה חוויה כוללת שלא תמצאו בכל מקום, ממליצים בחום  להגיע לחגוג עם חברים, דייט זוגי או מפגש עסקי- הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!




כתובת: 
גד מכנס 6 נתניה

טלפון:
072-3314144

שעות פעילות:
א'-ה' 18:00- 00:00,
מוצ"ש: 21:00-24:00

ימי שישי - אירועים פרטיים בלבד

החל מהשעה 22:30 ניתן יהיה להנות מתפריט לילה צעיר וכייפי.
בעונת הקיץ בימי שישי יהיה ליין מסיבות מלווה בDJ עם קוקטיילים וספיישלים שונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה