יום שלישי, 26 בדצמבר 2023

ריינבו קליפורניה rainbow califorina- הלהיט הבא של פתח תקווה

לפני מספר שנים כאשר ציינתי בפני אנשים כי אני מתגוררת בפתח תקווה היו מרימים גבה וטוענים שמדובר בעיר "יבשה, חסרת חיים ומשעממת" , במרוצת השנים פתח תקווה הפכה לפנינה קולינרית ומעצמת בילוי גדולה, הנדל"ן בעיר ממשיך להתפתח והעיר כבר מזמן מהווה פתח אמיתי לתקווה. מקומות הבילוי החדשים צצים בעיר ממש כפיטריות לאחר הגשם וחלקם הופכים חיש מהר לשם דבר בעיר. כך הבר- ריינבו קליפורניה rainbow califorina השוכן לו בשכונת אם המושבות הפך לאחד הברים המדוברים בעיר ולא בכדי. 

אז אתם כבר מכירים אותנו, שמענו ומיד הסתקרנו, קבענו את הדייט השבועי שלנו במקום וקפצנו להבין על מה המהומה, הגענו בשעת ערב מוקדמת ואט אט המקום התמלא לו. המקום מעוצב בעיצוב שיקי, מדליק, אמריקאי תוסס, עם בטון חשוף, ריהוט מדליק , בר קסום ומיוחד , בלוקים בעיצוב הורס ואווירה תוססת וכיפית כזו שתגרום לכם לרצות להגיע לכאן שוב ושוב. 





המקום מנוהל על ידי יהודה שיעשה הכל על מנת שכל אורח ואורחת יהנו מאווירה שלא זוכים להנות ממנה בכל מקום, עובר בין השולחנות, מפנק את המבלים בצייסרים, שואל לשלומם וניכר כי מכיר חלק נכבד מן המבלים במקום. השירות במקום מקצועי, אדיב וחייכני, סובלני וסבלני. התפריט מגוון ודי זהה לדיינר אמריקאי מדליק שכזה, בר האלכוהול עשיר והכל במחירים נוחים לכל כיס. 

את הערב התחלנו ראשית כיאה לביקור בבר הזוגי עם בירה צוננת, תוססת וקרה ואילו אני עם קוקטייל על בסיס ג'ין שהברמן החביב רקח עבורי:




הפעם נתנו ליהודה את זכות בחירת המנות בעבורנו ואט אט הן החלו להגיע לשולחן.

בוריטו -(זוהי מנה שעדיין לא מצאה את מקומה בתפריט אך יהודה ממליץ עליה בחום וממש מבינה מדוע) טורטיה חרוכה קלות המחבקת בתוכה נקניקיות בעבודת יד , נתחי אסאדו מפורקים אשר מוקפצים עם מלפפון חמוץ, עלי בייבי, עגבניה, בצל, תירס, חסה וסלסלת עגבניות- טוב, תקשיבו לי טוב טוב! כל ביס צרחות!! אימל'ה איזה שילוב טעמים מדויק, מזמין ומפתיע, אנחנו ממש אהבנו את המנה והתענגנו לנו על כל ביס וביס, מזל שהמנה חולקה לשניים כך ממש לא רבנו על כל ביס וביס.







המבורגר קצבים- תערובת בשר סודית של 220 גר' מוגש בלחמנייה בייתית עם חסה רומנה, עגבניה, בצל סגול וקורנישון, מגיע עם צ'יפס- ראשית נתחיל בלחמניית הבריוש המסורתית , הרכה והטעימה במיוחד, אשר הכילה בתוכה קציצת המבורגר ג'וסית, רכה , עסיסית וטעימה עם שפע ירקות - אני באופן אישי לא חסידה גדולה של המבורגרים אך התענגתי על כל ביס וביס - שאפו ענק למי שיצר את הקציצה הטעימה הזו:






קערת ציפ'ס וטבעות בצל- העונג הצרוף לצד המבורגר איכותי ומשקה אלכוהולי מפנק:




לצערי הקינוחים במקום בחזקת חלבי ולכן לא יכולנו לדגום אותם בעת ביקורנו אך יהודה פינק וארז בעבורנו אותם ליום המחרת, כך שאת הבוקר בחרנו לפתוח בקינוחים הטעימים במיוחד שגם יום לאחר מכן היו סופר מוצלחים. 

אמריקן פאי- פאי תפוחים בשילוב קינמון עטוף בשכבת בצק פריך דקה וייחודית, מוגש עם גלידת ווניל- כמי שהקינוח האהוב עליה הינו עוגת תפוחים התענגתי על כל ביס וביס, מדובר בקינוח קלאסי, לא מתיימר אך מדויק ומאוזן בטעמיו, אוהבי הזא'נר? אתם חייבים להזמין:






אמריקן רול- רול שוקולד במילוי קרם שוקולד לבן ועוגיות אוראו מוגש בליווי שוקולד חם (אנחנו קיבלנו ללא השוקולד החם)- טוב!! הילדים עפו על הקינוח הזה!! למרות שילובי השוקולד ועוגיות האוראו הקינוח לא מתוק מידי, מאוד מאוזן וטעים במיוחד:





כפי שאתם מבינים נהננו מאוד מהביקור במקום, אין לי כלל ספק כי בשביל לצאת לבר איכותי וכיפי אין צורך לצאת מהעיר, האווירה מצויינת, כיפית ומקפיצה, יש המון ערבי קונספט והמחירים נוחים לכל כיס. מוזמנים לפתוח את השנה החדשה עם האהובים עליכם, עם שתייה עד לא ידע ואווירה חגיגית ומאחדת- בעלות ממש מצחיקה- כניסה בחמישים שקלים בלבד לאורח והאלכוהול יוגש חופשי כל הלילה (לא כולל קוקטיילים), אז אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום.

אגב, לכל התוהים כמוני, יש מרחב מוגן במקום.

פתוחים מהשעה 19:00 עד אחרון הלקוחות.


להזמנת מקומות בקליק >> https://wa.me/972547843544

טלפון להזמנות:
054-784-3544

כתובת:
רפאל איתן 5, פתח תקווה.
כל הרגשות:
Idan

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה