יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

מתכוננת לראש השנה עם העוגות של הלן

במהלך חיינו ישנם אנשים הנכנסים ללב ונשארים שם עמוק עמוק, כאלו שלא תצליחו לשכוח גם אם הייתה לכם אינטרקציה קצרה עימם, כך היה עם הלן המדהימה מהעוגות של הלן אוריה. את הלן הכרתי לפני כשנה וחצי בפורים ומאז היא ואני סיפור אהבה, בכל הזדמנות הנקרית בדרכי אני פונה אליה , יש לה היצע נרחב במיוחד של מאפים, קינוחים, מתוקים, עוגות ועוגיות וכאן כל אחד ימצא את מבוקשו. הכל נאפה מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר,  טרי ונאפה לפי דרישת הלקוח (לא תצליחו להתקיל אותה מעכשיו לעכשיו) , נקי ומדוגם והכי חשוב טעים בטירוף.

הלן התחילה את מכירת העוגות בשלהי הקורונה אי שם ביוני 2020 ומאז הסקרנות, התשוקה והאהבה למטבח הביאה עימה המון רצון עז לנסות וללמוד עוד ועוד מתוקים. היא כל הזמן למדה עוד ועוד ומפתיעה בעוד ועוד קינוחים ומתוקים שווים במיוחד. חוגגים יום הולדת? אין בעיה, תמצאו כאן מבחר מטורף של מארזים, כך גם באירועים מיוחדים ובמיוחד בחגים. 




רגע לפני ראש השנה הלן קפצה לבקר ובידה שלל רב, טעים ומפנק במיוחד עם מבחר עוגות, עוגיות ופינוקים נוספים, בין היתר תמצאו: מארז מפנק עם 2 סוגי עוגיות כגון : עוגיות תמרים ואגוזים, עוגיות דבש (חלומיות), עוגת תמרים ואגוזים בציפוי טופי קרמל קוקוס ועוגת דבש, נשיקות קטנות ומתוקות - כלל פינוקי המארז חוסלו עד תום ברגעים ספורים על ידי כלל בני הבית שממש התענגו על כל ביס וביס (ומי שמכיר אותם יודע שממש אבל ממש קשה לרצות אותם).









עוד הלן פינקה עם עוגת תפוחים ופרג - אימל'ההההההההההההההההההההההה ואבל'ההההההההההההההה איזו טעימה היא, כזו שפשוט קשה להפסיק לישר אותה, כבר בקפה של שישי אחר הצהריים חוסלה על ידי כלל בני הבית. 





עוגת גזר טבעונית - גם היא בדיוק כמו קודמתה פשוט חלומית, עוגה רכה כענן , טעימה , מתוקה במתינות ומאוד מאוזנת, וואו, פשוט וואו!! אחת העוגות הטובות שיצא לי לדגום, היא פשוט חלום אמיתי.




חברים, מי שמכיר אותי יודע שממש קשה לרצות אותי בעיקר בתחום האפיה (בכל זאת אופה שנים, הייתי בקורס קונדטורייה) ועדיין הלן מצליחה בכל פעם מחדש להפתיע אותנו עם מטעמים מופלאים וטעימים במיוחד. אז אם אתם מחפשים לפנק את יקירכם, מורים בבית הספר, בני משפחה, חברים או סתם להתפנק במארזים לראש השנה ו/או יום הכיפורים הקדימו להזמין עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלנו. 




ישנה אפשרות להזמין ולאסוף מכפר סבא ו/או לבצע משלוחים באיזור כפר סבא, רעננה והוד השרון בתוספת תשלום, חברים, הקדימו להזמין שלא יהיה מאוחר מידי.

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

ערב יין מפנק אצל גוטה

אז שוב חזרנו... אתם כבר מכירים אותנו, כאשר אנחנו נחשפים למקום איכותי אנחנו חוזרים אליו שוב ושוב, כך קרה עם קסם של מקום- "אצל גוטה קפה ומעדניה" עליו בעבר שמענו אין ספור המלצות מחברים קרובים המתגוררים במתן ואף אלו שמגיעים במיוחד לאיזור, הגענו, נחשפנו והתאהבנו. לכן שבוע שעבר הגענו והפעם מצוידים בזוג חברים טובים לערב יין איכותי. מי שבעוונותיו הרבים לא מכיר  "אצל גוטה קפה ומעדניה" זהו למעשה בית קפה/דיינר קולינרי/ בר יין ברמה סופר גבוהה. 

אם בעבר ערבי היין היו מתקיימים בימי רביעי הלוא שכרגע יש ניסיון לשנות את היום ולהעבירו ליום חמישי. בערב המיוחד נחשף ליינות סופר משובחים המוגשים לצד מטעמים קולינריים מהמעדניה המקומית. האווירה במקום תוססת ומשפחתית, כפרית ושלווה, ניכר כאילו והגענו לסלון הפרטי של בעלי המקום. כולם מכירים את כולם, האנרגיות קסומות, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והתפריט קולע ומדויק. חייבת לציין שהיה מאוד כיף לראות גם הפעם את המקום שוקק חיים ומלא כמעט עד אפס מקום, מבינה לחלוטין מדוע שמו הולך לפניו - מדובר לגמרי בקסם של מקום. 

אצל גוטה קפה ומעדניה זהו בעצם שילוב של בית קפה בבקרים, מעדנייה בכל שעות היממה ואף המבורגרים טעימים ומפנקים בשעות הצהריים. במעדנייה ניתן למצוא מגוון רחב של גבינות משובחות, נקניקים מעולים, מבחר יינות משובחים, ירקות ופירות, לחמים ומוצרי בוטיק רבים מרביתם מתוצרת ישרא . הכל במחירים סבירים ונוחים לכל כיס.

מידי פעם מתקיימים בימי חמישי ומוצ"ש בלילה ערבי קונספט והופעות חיות.

אז ראשית הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי שבויינו וחיילנו שישובו הביתה לשלום במהרה. אני מצידי עם יין לבן משובח ופירותי, קריר, צונן וטעים במיוחד ואילו הזוגי בחר בקוקטייל "פינק ליידי אוזו"- 100% מיץ תפוחים טבעי עם אוזו יווני ונענע טרייה- קוקטייל קליל, מרענן , צונן וטעים:






כאמור היינו שני זוגות והחלטנו לחלוק מספר מנות נפלאות על מנת שנוכל להיחשף לעוד ועוד טעמים מפנקים. בחרנו לפתוח בפלטת גבינות משובחות שכלל: עיזים גבינה כחולה, קממבר כמהין, גאודה 1000 יום, מוגש עם דבש שאטה מותססת- אין ספק כי זהו הנשנוש המשובח ביותר לצד יין איכותי, מבחינתי זוהי לגמרי הארוחה האולטימטיבית וכאן קיבלנו מבחר של גבינות סופר משובחות, כל אחת טעימה ומיוחדת מקודמתה, התענגנו על כל ביס וביס:






חסה קיסרית- חסה רומית, רוטב קיסר, פרמז'ן וקרוטוני חלה - סלט פרשי, רענן, טרי וטעים במיוחד, כזה שאני יכולה לאכול 24/7, עלי חסה טריים שרוטב קיסר קטיפתי ועדין עוטף אותן ברכות עם שפע גבינת פרמז'ן וקרוטונים קרנציים וטעימים:






סלט ריזו עם ירוקים, פלפל צ'ומה ופטה- סלט המכיל פתיתים, שפע ירק ירוק, פלפל צ'ומה שמעקצץ מעט ושפע גבינת פטה, וואו, שאפו איזה סלט מרענן, מפתיע ומקורי- תעשו לעצמכם טובה ותזמינו אותו:





ציפס יווני, אורגנו וגבינת קפלוטירי- כמה פשוט ככה טעים- צ'יפס קריספי, טעים וחמים המוגש עם נגיעות של אורגנו שמקפיצות את המנה ושפע גבינה- טעים!!






הגברברים חלקו סמאש בורגר כפול עם רוטב רויאל וצ'יפס, במקור המנה מגיעה עם גבינת צ'דר אך אנו בחרנו לוותר עליה- קציצת ההמבורגר ג'וסית ועסיסית, עשויה במידת הצלייה המדויקת, טעימה ומתובלת במתינות. גם כאן הצ'יפס עסיסי, חמים וטעים:







אנו הנשים בחרנו לקנח בקראנץ קרם שקדים חם שהוגש עם גלידת נועמה בטעם וניל- הקראנץ כביכול לא יומרני ודי פשוט אך טעים במיוחד, הוגש עם גלידת נועמה ביתית, טעימה ומיוחדת כזו שתרצו להמשיך ולאכול עוד הרבה לאחר שתסיימו:






גם הפעם  העברנו ערב מהנה במיוחד, ממש עפו להן מספר שעות מבלי שנשים לב, נהננו מהאווירה הנפלאה, מהיינות המשובחים, מהשירות המוקפד, מהאוכל הטעים ובעיקר מהאנרגיות הנפלאות שיש למקום להציע, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שנית. אז חברים אם גם אתם אוהבים כמונו מקומות מיוחדים עם נגיעה אישית זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם.



כתובת:
נוף השרון 2, מתן

טלפון ליצירת קשר:
050-654-32-32

שעות פעילות:
יום ראשון 16:30–21:00
יום שני 11:00–21:00
יום שלישי 11:00–21:00
יום רביעי 11:00–21:00
יום חמישי 11:00–21:00
יום שישי 8:00–15:00
יום שבת 9:00–17:00

יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

מטבח יהודי כשר- גורמה זה כאן

לפני למעלה משנה ביקרנו במסעדת מסעדת החשמונאים 7 השוכנת בבני ברק, מאז ועד היום נשארו בזכרוננו אותם הטעמים המופלאים והמיוחדים שדגמנו וידענו שאנו חייבים לשוב למקום. לרוב המסעדה פתוחה רק בימי חמישי אולם בחודשי הקיץ הייתה פתוחה במהלך כל השבוע ואנחנו בחרנו ביום שלישי- פעמיים כי טוב ושבנו למקום לדגום את הטעמים המופלאים. האמת? זה רק השאיר לנו טעם של עוד והחלטנו שאנו חייבים לחזור והפעם שוב ביום חמישי לדגום את אותם טעמי הבית המוגשים בסופי שבוע. כאשר מגיעים למקום חושבים לרגע כי זוהי עוד "סתם" מסעדה אולם כשנכנסים פנימה בעקבות הניחוחות מבינים שהגענו למקום הנכון! המקום מעוצב בקפידה ממש כמו מסעדת גורמה אותנטית, עם שירות מוקפד ואיכותי , אווירה נפלאה, מוזיקת רקע קלילה ברקע. בתחילת הערב ייתכן ותראו כי רוב הסועדים במקום דתיים חרדים אך אט אט יתחילו אף להגיע חילונים בדיוק כמונו שמתחברים לטעמים הנפלאים שיש למקום להציע ובהחלט יש למקום להציע אוכל אותנטי, מיוחד, טעים ומפנק.

את הארוחה פתחנו עם ברולה כבד- פרפה כבד עם תקרת סוכר שבירה לצד טוויל שקדים וריבת עגבניות - בהחלט טעם של בית!! פרפה כבד או שמא כבד קצוץ טעים, אחד המאכלים האהובים עלי וכאן המנה הייתה פשוט מעולה, אם אתם נמנים על חובבי הכבד אל אבל פשוט אל תוותרו עליה:







הכובש את בשרו- פרוסות בקר כבוש בליווי קרם חרדל, ברוסקטות ומלפפון חמוץ - כמה פשוט ככה טעים- מנה מדויקת, כיפית וטעימה- בהחלט פתיחה מרשימה לעתיד לבוא. פרוסות הבקר טעימות, כאלו שתרצו להמשיך ולזלול, מוגשות לצד מלפפון חמוץ ביתי שזרק אותי לבית ילדותי:







סלט עלים- מבחר עלים וחסות ברוטב סודי, פרי העונה ופקאן מסוכר- סלט פרי ורענן, סלט נהדר עם רוטב קטיפתי ומיוחד שיגרום לשאר המנות פשוט לזרום נהדר:





בהמלצתו של חיים אחד מהבעלים בחרנו בפלאפל אסאדו- כדורי אסאדו פריכים מטוגנים, בליווי טחינה וסלטון עלים- חד משמעית!! אחת המנות המעולות שדגמנו לאחרונה, וואו!! נותרתי ללא מילים, טעים בטירוף! מי שהמציא את המנה הזו הוא פשוט גאון קולינרי:







אם בפעם הקודמת דגמנו את פלטת הבשרים הנפלאה הלוא שהפעם החלטנו ללכת על מנות סולדריות יותר , הזוגי מצידו בחר בנתח אנטריקוט משובח - 300 גרם של בשר משובח, מיושן, משוייש במידה הנכונה וצלוי במידת הצלייה המתבקשת. המנה הגיעה לצד ציפס קריספי וטעים:







אני לעומתו בחרתי בצלעות טלה- 3 צלעות של אושר עילאי, איך אני אוהבת, צלעות שמנמנות, שומניות ועתירות בטעמים מופלאים, אוי, כמה שזה היה טעים, אתם לא יכולים להבין. גם כאן בדיוק כמו האנטריקוט הצלעות איכותיות, צלויות במידת הצלייה המתבקשת - וואו כמה שזה טעים:







קינחנו עם פרוטיפרול ממולא בקרם תות - איך אני אוהבת!! תנו לי פרוטיפרול או שמא פחזנית כל היום ואני מסודרת!! כאן הוא היה ממולא בקרם תות מושלם , מאוזן, לא מתוק מידי ושחה לו בבריכת שוקולד מריר חמימה וטעימה במיוחד, הקינוח המושלם לארוחה מופלאה:








חברים, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב, מדובר באחת המסעדות שהותירו בי געגועים לבית סבא וסבתא עם אוכל מדהים בטעמים נפלאים, שירות מוקפד, אווירה נפלאה ולא פחות חשוב- כשרה!! המסעדה נכון לכרגע פתוחה רק בימי חמישי על כן יותר ממליצה להזמין מקום מראש מאחר בביקורנו הקודם אנשים עמדו בתור להמתין לשולחן. עוד לא הזמנתם מקום? רוצו עוד עכשיו, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


כשרות: בד"ץ מהדרין, הרב אברהם רובין




כתובת:
החשמונאים 7
בני ברק

טלפון להזמנות:
03-5759473

שעות עבודה:
חמישי:
17.00-23.00