יום שלישי, 3 בספטמבר 2024

פיצת שף חלומית - ארל'ה פיצה בלב תל אביב

חובבי הפיצות התפקדו!! בעצם, האם יש אחד שלא כזה? הפעם אני רוצה לשתף אתכם שמצאתי את הפיצה המושלמת- פיצת שף  שמנמנה , טעימה, עמוסה בטעמים ותוספות, עם שוליים קריספים וגבינה שנמתחת ונמתחת, אוי איך מתחשק לי עוד משולש שכזה עכשיו. הפעם אני רוצה לספר לכם על ארלה פיצה השוכנת בלב תל אביב. 





כאן תזכו לקבל פיצה עם בצק עבה, שוליים שמנמנים וקריספיים אשר מכינים אותה בתנור לבנים, מה שמעניק לה טעם ייחודי מצוין. זה המקום לזלול בו פיצות נפלאות בשלל טעמים ותוספות ביניהם מגוון פיצות ספיישל כגון: פיצה אווזי עם רוטב עגבניות, מוצרלה, בצל חרוך, חזה אווז ושמפיניון. פיצה רוקפור המוגש קרם פרש, מוצרלה מגורדת, בצל חרוך, גבינת רוקפור ועלי רוקט. פיצה מדורה – קרם פרש, מוצרלה, תפוח אדמה, שמן זית, שום ותירס. פיצה פולנטה – פולנטה תירס, גבינת מוצרלה, פטריות שימאג'י, תירס צלוי ופרמז'ן.פיצה ספיישל סלמון – קרם פרש, מוצרלה מגורדת, עגבניות שרי, בצל סגול, סלמון מעושן, עלי רוקט ופרמז'ן פיצה בטטה פטה – רוטב עגבניות, מוצרלה, בטטה צלויה, גבינת פטה ובצל ירוק. כמו כן ניתן להנות במקום ממגוון פיצות ללא גלוטן ופיצות טבעוניות (שאפו ענק!!).לצד הפיצות המופלאות יש מבחר מנות פתיחה, סלטים, קינוחים ועוד. לצד התפריט המשובח תמצאו מגוון רחב של אלכוהול איכותי ובכל יום בין השעות 12.00 ל-20.30 תמצאו במקום HAPPY HOUR המציע 1+1 על כלל האלכוהול (סופר שווה)!


אז שנתחיל? ראשית ולפני הכל כהרגלנו בקודש הרמנו כוס לחיינו, לחיי המקום, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו לשלום במהרה, הזוגי מצידו עם כוס יין רוזה , אני עם יין לבן ונסיכת הבית עם קוקטייל צונן ומפנק. היינות היו משובחים, איכותיים, צוננים וטעימים:



את הארוחה פתחנו במנות פתיחה קלילות וטעימות: ארטישוק קרם כמהין- ארטישוק א-לה רומנה, קרם כמהין, פרמז'ן ועלי אורגנו טרי- מנה קלילה, טעימה , עשירה בטעמים וניחוחות- השילוב המושלם של כל מה שאנחנו אוהבים, אם אתם חובבי ארטישוק כמונו אל אבל פשוט אל תוותרו עליה כי היא פשוט נפלאה:





לה קפרזה- עגבניות שרי, גבינת פטה ועלי בזיליקום בשמן זית ובלסמי מצומצם- סלט פרשי, רענן, קליל וטעים, סלט שכביכול לא יומרני אך אם לא משתמשים בחומרי גלם טריים ואיכותיים לא תקבלו סלט רענן וטעים וכאן היה פשוט נפלא! אפילו נסיך הבית בן ה-12 התענג על כל ביס.






סלט קיסר- קרעי לבבות חסה, בצל סגול, פרמזן, אנשובי, קרוטונים ורוטב קיסר- הסלט האהוב על כולנו וכאן הוא היה פשוט מעולה! לרגע הצטערנו שלא הזמנו עוד מנה שכזו כי הוא היה מדויק, מאוזן וטעים במיוחד. החסה קריספית ופרשית, הפרמזן הוגש כאן בנדיבות יתרה והרוטב קטיפתי, נימוח ועוטף ברכות את הסלט:





בהמלצתו של מנהל המשמרת בחרנו בפיצת ארטישוק כמהין (מתפריט הפיצות המיוחדות)- קרם שמנת כמהין, מוצרלה, פטריות שמפניון טריות וארטישוק- וואו!! וואו!! וואו!! גן עדן לאוהבי הפיצות זה כאן!! פיצה קריספית עם שוליים שמנמנים קריספיים וטעימים במיוחד. בשל האפיה בתנור אבן תקבלו את הקריספיות המדוברת. שילוב התוספות סופר מדויק ומאוזן מה שיוצר ביס שמח במיוחד. הפיצה ממש ענקית ומספיקה ל-2 סועדים רעבים ממש במידה ולא חולקים מנות נוספות ו/או רביעיית סועדים כמונו שחולקים עוד מנות פתיחה. זה היה השלב שהתבאסנו ממש ששבענו כל כך ולא יכולנו להנות מעוד טעמים מופלאים כי הבחירה הייתה ממש קשה.






קינחנו בפאנזלהההההההההה- רול בצק מגולגל עם שוקולד נוטלה ובננה- זה היה פשוט וטעים!! קינוח מתבקש למקום שכזה, רול בצק שמנמן וקריספי מלא בשוקולד ופרוסות בננה דקיקות- אימל'ה כמה שזה טעים אתם לא מבינים. אל תוותרו על הקינוח גם אם אתם מלאים עד אפס מקום.




אז חברים, אם גם אתם כמונו חובבי פחמימות ופיצות בפרט זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה כוללת אחרת. לא בכדי המקום מלא עד אפס מקום (עשו לעצמכם טובה והזמינו מקומות אחרת תצטרכו להמתין הרבה זמן בתור). השירות מוקפד, האוכל טעים בטירוף, האלכוהול משובח, האנרגיות והאווירה אש אז מה צריך יותר מזה בן אדם? אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! כולנו ככולנו נהננו הן הילדים והן המבוגרים. 




כתובת:
דיזנגוף 123, תל אביב יפו

שעות פעילות:
א-ה : 14:00-2:30
שישי: 12:00-5:00
שבת:12:00-4:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה