יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

מתכוננת לראש השנה עם העוגות של הלן

במהלך חיינו ישנם אנשים הנכנסים ללב ונשארים שם עמוק עמוק, כאלו שלא תצליחו לשכוח גם אם הייתה לכם אינטרקציה קצרה עימם, כך היה עם הלן המדהימה מהעוגות של הלן אוריה. את הלן הכרתי לפני כשנה וחצי בפורים ומאז היא ואני סיפור אהבה, בכל הזדמנות הנקרית בדרכי אני פונה אליה , יש לה היצע נרחב במיוחד של מאפים, קינוחים, מתוקים, עוגות ועוגיות וכאן כל אחד ימצא את מבוקשו. הכל נאפה מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר,  טרי ונאפה לפי דרישת הלקוח (לא תצליחו להתקיל אותה מעכשיו לעכשיו) , נקי ומדוגם והכי חשוב טעים בטירוף.

הלן התחילה את מכירת העוגות בשלהי הקורונה אי שם ביוני 2020 ומאז הסקרנות, התשוקה והאהבה למטבח הביאה עימה המון רצון עז לנסות וללמוד עוד ועוד מתוקים. היא כל הזמן למדה עוד ועוד ומפתיעה בעוד ועוד קינוחים ומתוקים שווים במיוחד. חוגגים יום הולדת? אין בעיה, תמצאו כאן מבחר מטורף של מארזים, כך גם באירועים מיוחדים ובמיוחד בחגים. 




רגע לפני ראש השנה הלן קפצה לבקר ובידה שלל רב, טעים ומפנק במיוחד עם מבחר עוגות, עוגיות ופינוקים נוספים, בין היתר תמצאו: מארז מפנק עם 2 סוגי עוגיות כגון : עוגיות תמרים ואגוזים, עוגיות דבש (חלומיות), עוגת תמרים ואגוזים בציפוי טופי קרמל קוקוס ועוגת דבש, נשיקות קטנות ומתוקות - כלל פינוקי המארז חוסלו עד תום ברגעים ספורים על ידי כלל בני הבית שממש התענגו על כל ביס וביס (ומי שמכיר אותם יודע שממש אבל ממש קשה לרצות אותם).









עוד הלן פינקה עם עוגת תפוחים ופרג - אימל'ההההההההההההההההההההההה ואבל'ההההההההההההההה איזו טעימה היא, כזו שפשוט קשה להפסיק לישר אותה, כבר בקפה של שישי אחר הצהריים חוסלה על ידי כלל בני הבית. 





עוגת גזר טבעונית - גם היא בדיוק כמו קודמתה פשוט חלומית, עוגה רכה כענן , טעימה , מתוקה במתינות ומאוד מאוזנת, וואו, פשוט וואו!! אחת העוגות הטובות שיצא לי לדגום, היא פשוט חלום אמיתי.




חברים, מי שמכיר אותי יודע שממש קשה לרצות אותי בעיקר בתחום האפיה (בכל זאת אופה שנים, הייתי בקורס קונדטורייה) ועדיין הלן מצליחה בכל פעם מחדש להפתיע אותנו עם מטעמים מופלאים וטעימים במיוחד. אז אם אתם מחפשים לפנק את יקירכם, מורים בבית הספר, בני משפחה, חברים או סתם להתפנק במארזים לראש השנה ו/או יום הכיפורים הקדימו להזמין עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלנו. 




ישנה אפשרות להזמין ולאסוף מכפר סבא ו/או לבצע משלוחים באיזור כפר סבא, רעננה והוד השרון בתוספת תשלום, חברים, הקדימו להזמין שלא יהיה מאוחר מידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה