יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

ערב יין מפנק אצל גוטה

אז שוב חזרנו... אתם כבר מכירים אותנו, כאשר אנחנו נחשפים למקום איכותי אנחנו חוזרים אליו שוב ושוב, כך קרה עם קסם של מקום- "אצל גוטה קפה ומעדניה" עליו בעבר שמענו אין ספור המלצות מחברים קרובים המתגוררים במתן ואף אלו שמגיעים במיוחד לאיזור, הגענו, נחשפנו והתאהבנו. לכן שבוע שעבר הגענו והפעם מצוידים בזוג חברים טובים לערב יין איכותי. מי שבעוונותיו הרבים לא מכיר  "אצל גוטה קפה ומעדניה" זהו למעשה בית קפה/דיינר קולינרי/ בר יין ברמה סופר גבוהה. 

אם בעבר ערבי היין היו מתקיימים בימי רביעי הלוא שכרגע יש ניסיון לשנות את היום ולהעבירו ליום חמישי. בערב המיוחד נחשף ליינות סופר משובחים המוגשים לצד מטעמים קולינריים מהמעדניה המקומית. האווירה במקום תוססת ומשפחתית, כפרית ושלווה, ניכר כאילו והגענו לסלון הפרטי של בעלי המקום. כולם מכירים את כולם, האנרגיות קסומות, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והתפריט קולע ומדויק. חייבת לציין שהיה מאוד כיף לראות גם הפעם את המקום שוקק חיים ומלא כמעט עד אפס מקום, מבינה לחלוטין מדוע שמו הולך לפניו - מדובר לגמרי בקסם של מקום. 

אצל גוטה קפה ומעדניה זהו בעצם שילוב של בית קפה בבקרים, מעדנייה בכל שעות היממה ואף המבורגרים טעימים ומפנקים בשעות הצהריים. במעדנייה ניתן למצוא מגוון רחב של גבינות משובחות, נקניקים מעולים, מבחר יינות משובחים, ירקות ופירות, לחמים ומוצרי בוטיק רבים מרביתם מתוצרת ישרא . הכל במחירים סבירים ונוחים לכל כיס.

מידי פעם מתקיימים בימי חמישי ומוצ"ש בלילה ערבי קונספט והופעות חיות.

אז ראשית הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי שבויינו וחיילנו שישובו הביתה לשלום במהרה. אני מצידי עם יין לבן משובח ופירותי, קריר, צונן וטעים במיוחד ואילו הזוגי בחר בקוקטייל "פינק ליידי אוזו"- 100% מיץ תפוחים טבעי עם אוזו יווני ונענע טרייה- קוקטייל קליל, מרענן , צונן וטעים:






כאמור היינו שני זוגות והחלטנו לחלוק מספר מנות נפלאות על מנת שנוכל להיחשף לעוד ועוד טעמים מפנקים. בחרנו לפתוח בפלטת גבינות משובחות שכלל: עיזים גבינה כחולה, קממבר כמהין, גאודה 1000 יום, מוגש עם דבש שאטה מותססת- אין ספק כי זהו הנשנוש המשובח ביותר לצד יין איכותי, מבחינתי זוהי לגמרי הארוחה האולטימטיבית וכאן קיבלנו מבחר של גבינות סופר משובחות, כל אחת טעימה ומיוחדת מקודמתה, התענגנו על כל ביס וביס:






חסה קיסרית- חסה רומית, רוטב קיסר, פרמז'ן וקרוטוני חלה - סלט פרשי, רענן, טרי וטעים במיוחד, כזה שאני יכולה לאכול 24/7, עלי חסה טריים שרוטב קיסר קטיפתי ועדין עוטף אותן ברכות עם שפע גבינת פרמז'ן וקרוטונים קרנציים וטעימים:






סלט ריזו עם ירוקים, פלפל צ'ומה ופטה- סלט המכיל פתיתים, שפע ירק ירוק, פלפל צ'ומה שמעקצץ מעט ושפע גבינת פטה, וואו, שאפו איזה סלט מרענן, מפתיע ומקורי- תעשו לעצמכם טובה ותזמינו אותו:





ציפס יווני, אורגנו וגבינת קפלוטירי- כמה פשוט ככה טעים- צ'יפס קריספי, טעים וחמים המוגש עם נגיעות של אורגנו שמקפיצות את המנה ושפע גבינה- טעים!!






הגברברים חלקו סמאש בורגר כפול עם רוטב רויאל וצ'יפס, במקור המנה מגיעה עם גבינת צ'דר אך אנו בחרנו לוותר עליה- קציצת ההמבורגר ג'וסית ועסיסית, עשויה במידת הצלייה המדויקת, טעימה ומתובלת במתינות. גם כאן הצ'יפס עסיסי, חמים וטעים:







אנו הנשים בחרנו לקנח בקראנץ קרם שקדים חם שהוגש עם גלידת נועמה בטעם וניל- הקראנץ כביכול לא יומרני ודי פשוט אך טעים במיוחד, הוגש עם גלידת נועמה ביתית, טעימה ומיוחדת כזו שתרצו להמשיך ולאכול עוד הרבה לאחר שתסיימו:






גם הפעם  העברנו ערב מהנה במיוחד, ממש עפו להן מספר שעות מבלי שנשים לב, נהננו מהאווירה הנפלאה, מהיינות המשובחים, מהשירות המוקפד, מהאוכל הטעים ובעיקר מהאנרגיות הנפלאות שיש למקום להציע, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שנית. אז חברים אם גם אתם אוהבים כמונו מקומות מיוחדים עם נגיעה אישית זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם.



כתובת:
נוף השרון 2, מתן

טלפון ליצירת קשר:
050-654-32-32

שעות פעילות:
יום ראשון 16:30–21:00
יום שני 11:00–21:00
יום שלישי 11:00–21:00
יום רביעי 11:00–21:00
יום חמישי 11:00–21:00
יום שישי 8:00–15:00
יום שבת 9:00–17:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה