יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

מטבח יהודי כשר- גורמה זה כאן

לפני למעלה משנה ביקרנו במסעדת מסעדת החשמונאים 7 השוכנת בבני ברק, מאז ועד היום נשארו בזכרוננו אותם הטעמים המופלאים והמיוחדים שדגמנו וידענו שאנו חייבים לשוב למקום. לרוב המסעדה פתוחה רק בימי חמישי אולם בחודשי הקיץ הייתה פתוחה במהלך כל השבוע ואנחנו בחרנו ביום שלישי- פעמיים כי טוב ושבנו למקום לדגום את הטעמים המופלאים. האמת? זה רק השאיר לנו טעם של עוד והחלטנו שאנו חייבים לחזור והפעם שוב ביום חמישי לדגום את אותם טעמי הבית המוגשים בסופי שבוע. כאשר מגיעים למקום חושבים לרגע כי זוהי עוד "סתם" מסעדה אולם כשנכנסים פנימה בעקבות הניחוחות מבינים שהגענו למקום הנכון! המקום מעוצב בקפידה ממש כמו מסעדת גורמה אותנטית, עם שירות מוקפד ואיכותי , אווירה נפלאה, מוזיקת רקע קלילה ברקע. בתחילת הערב ייתכן ותראו כי רוב הסועדים במקום דתיים חרדים אך אט אט יתחילו אף להגיע חילונים בדיוק כמונו שמתחברים לטעמים הנפלאים שיש למקום להציע ובהחלט יש למקום להציע אוכל אותנטי, מיוחד, טעים ומפנק.

את הארוחה פתחנו עם ברולה כבד- פרפה כבד עם תקרת סוכר שבירה לצד טוויל שקדים וריבת עגבניות - בהחלט טעם של בית!! פרפה כבד או שמא כבד קצוץ טעים, אחד המאכלים האהובים עלי וכאן המנה הייתה פשוט מעולה, אם אתם נמנים על חובבי הכבד אל אבל פשוט אל תוותרו עליה:







הכובש את בשרו- פרוסות בקר כבוש בליווי קרם חרדל, ברוסקטות ומלפפון חמוץ - כמה פשוט ככה טעים- מנה מדויקת, כיפית וטעימה- בהחלט פתיחה מרשימה לעתיד לבוא. פרוסות הבקר טעימות, כאלו שתרצו להמשיך ולזלול, מוגשות לצד מלפפון חמוץ ביתי שזרק אותי לבית ילדותי:







סלט עלים- מבחר עלים וחסות ברוטב סודי, פרי העונה ופקאן מסוכר- סלט פרי ורענן, סלט נהדר עם רוטב קטיפתי ומיוחד שיגרום לשאר המנות פשוט לזרום נהדר:





בהמלצתו של חיים אחד מהבעלים בחרנו בפלאפל אסאדו- כדורי אסאדו פריכים מטוגנים, בליווי טחינה וסלטון עלים- חד משמעית!! אחת המנות המעולות שדגמנו לאחרונה, וואו!! נותרתי ללא מילים, טעים בטירוף! מי שהמציא את המנה הזו הוא פשוט גאון קולינרי:







אם בפעם הקודמת דגמנו את פלטת הבשרים הנפלאה הלוא שהפעם החלטנו ללכת על מנות סולדריות יותר , הזוגי מצידו בחר בנתח אנטריקוט משובח - 300 גרם של בשר משובח, מיושן, משוייש במידה הנכונה וצלוי במידת הצלייה המתבקשת. המנה הגיעה לצד ציפס קריספי וטעים:







אני לעומתו בחרתי בצלעות טלה- 3 צלעות של אושר עילאי, איך אני אוהבת, צלעות שמנמנות, שומניות ועתירות בטעמים מופלאים, אוי, כמה שזה היה טעים, אתם לא יכולים להבין. גם כאן בדיוק כמו האנטריקוט הצלעות איכותיות, צלויות במידת הצלייה המתבקשת - וואו כמה שזה טעים:







קינחנו עם פרוטיפרול ממולא בקרם תות - איך אני אוהבת!! תנו לי פרוטיפרול או שמא פחזנית כל היום ואני מסודרת!! כאן הוא היה ממולא בקרם תות מושלם , מאוזן, לא מתוק מידי ושחה לו בבריכת שוקולד מריר חמימה וטעימה במיוחד, הקינוח המושלם לארוחה מופלאה:








חברים, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב, מדובר באחת המסעדות שהותירו בי געגועים לבית סבא וסבתא עם אוכל מדהים בטעמים נפלאים, שירות מוקפד, אווירה נפלאה ולא פחות חשוב- כשרה!! המסעדה נכון לכרגע פתוחה רק בימי חמישי על כן יותר ממליצה להזמין מקום מראש מאחר בביקורנו הקודם אנשים עמדו בתור להמתין לשולחן. עוד לא הזמנתם מקום? רוצו עוד עכשיו, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


כשרות: בד"ץ מהדרין, הרב אברהם רובין




כתובת:
החשמונאים 7
בני ברק

טלפון להזמנות:
03-5759473

שעות עבודה:
חמישי:
17.00-23.00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה