יום שני, 2 בספטמבר 2024

JOMA- בר כשר בלב תל אביב

 לצערי אין הרבה ברים כשרים בתל אביב, לכן כאשר הוזמנתי להכיר מקרוב את JOMA- בר כשר בשדרות רוטשילד ידעתי מיד שאנחנו חייבים להיות שם, לבדוק מקרוב ולהביא לכם את הבשורה. כבר כאשר מגיעים למקום ניכר כי הגענו למקום הנכון, וויב מטורף , אנרגיות שיא, אווירה אש, שירות סופר מוקפד ומקצועי (תשכחו את כל מה שאתם מכירים בדבר שירות בברים), אלכוהול משובח ואוכל טעיםםםםם במיוחד. העיצוב מוקפד, שונה, יפיפה וסופר מיוחד, כזה שימשוך לכם את העין, יסקרן ויגרום לכם לרצות ולהגיע שוב כבר כאשר אתם יוצאים מהמקום. מוזיקת מועדונים מתנגנת לה ברקע, בתחילת הערב מתחילה בטונים נמוכים ובמקצבים רגועים אך אט אט במהלך הערב האנרגיות מתפרצות והמוזיקה בליווי די.גי מקומי ירקיעו שחקים וכל מה שתרצו זה להתנועע לקצב המוזיקה. 



על התפריט אמון השף רועי נצר אשר יצר תפריט המורכב מהמטבח האסייתי לצד המטבח הים תיכוני. כאן תחוו חוויה קולינרית ייחודית ושונה מכל מה שאנחנו מכירים. 

ראשית ולפני הכל הרמנו כהרגלנו כוס יין לחיינו, לחיי JOMA, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו במהרה לשלום הביתה- הזוגי מצידו עם כוס יין רוזה משובח ואילו אני מכוס יין לבן שבלי צונן ואיכותי- 2 היינות היו צוננים , קרים וטעימים במיוחד:



התחלנו עם סלט מידורי- נענע, כוסברה, פטרוזליה, לאליק, בצל סגול, בזיליקום, בצל ירוק, שומר, מנגו, בוטנים, ויניגרט צ'ילי ליים, פישטוס- סלט פרשי ומרענן, שילוב של כלל הירוקים מקפיץ את החיך ומעניק טוויסט מעניין , רוטב הויניגרט מלטף ברכות את הסלט ומעניק לו טאצ' מיוחד- שמעו לי, אל תוותרו על הסלט:





גיוזה מורנינג גלורי-  גיוזה מטוגנת ממולאת באק צו'י, תרד, טובורג ופטה, קציפת בצל ירוק, בצל ירוק  קונפי- וואו איזו יציאה מהקופסא. לרוב כאשר אנחנו מזמינים גיוזות אנו  מקבלים את אותן הגיוזות המאודות, כאן כבר כאשר מתקבלת המנה מבינים את גודל ההפתעה, מדובר בגיוזות מטוגנות , קריספיות ומלאות בכל טוב, כל ביס זה פשוט לונה פארק שלם של טעמים לחיך, איזה דיוק, איזה שילוב, איזה איזון- אוי השלמות:






קריספי רייס טונה- ברוסקטה אורז קריספית, טרטר טונה בפונזו, איולי צ'ילי , נורי ויוזו, טוביקו, צ'ילי אדום ומיקרו סאקורה- כל מה שאני אגיד ואסביר אודות המנה לא תצליחו להבין מה זה ביס מהעונג הצרוף הזה- וואו!! אין ספק שהשף הוא פשוט גאון קולינרי- איזה משחק טעמים, איזה דיוק, אימל'ה, כל ביס הוא פשוט ביס שמח-

 






קאצו באנו- דג לבן פריך, באן שחור, קולסלואו יפני ורוטב קאצו- חברים תנו לי ביס כזה כל יום, כל היום ואני מסודרת! מודה ומתוודה כאשר קראתי בתפריט לא ממש משכה את עיני המנה אך אמנון הבעלים המליץ עליה בחום וממש רצה שנתאם אותה, כאשר ראינו כי בכל רגע נתון המנה יוצאת מהמטבח הבנו כי מדובר בלהיט וכבר בביס הראשון הבנו כי לא מדובר בלהיט אלא בלהיט היסטרי- צרחות כמה שזה טעים,  וואו!! אין לי כלל  ספק כי הרבה אנשים ישובו לכאן ולו בשביל לדגום את המנה הזו שוב ושוב. כאן מקבלים דג לבן מטוגן במעטפת קריספית ונימוחה השומרת על עסיסיותו של הדג, הבאן האוורירי מקבל באהבה את המנה עם סלט מקפיץ ורוטב חלומי שתרצו להמשיך ולזלול בהנאה:






סשישי אינטיאס ופטל- סשימי אינטיאס, פונזו מלפפון, ויניגרט פטל וצ'ילי מותסס, סלט מלפפפון ופטל, אמרטוס ופרחי בזיליקום- גם מנה זו בדיוק כמו קודמותיה מאוד מקורית ושונה מהנוף שאנחנו מכירים, כלל חומרי הגלם טריים מאוד, השילובים מדויקים ומאוזנים מאוד, כל ביס הוא פשוט גן עדן, גם כאן מדובר במנה שאני מסוגלת לאכול כל יום כל היום מרוב שהיא פרשית ומפתיעה:







בגזרת הסושי בחרנו בסלמון ציז רול- סלמון אפוי, גבינת שמנת, בטטה טמפורה, אבוקדו, מעטפת סלמון, יוזו, טוביקו כתום, שמן צ'ילי, צ'יפס כרישה ובאוממי טונה ספייסי- טרטר טונה ספייסי, אבוקדו, מלפפון, עירית, ספייסי מיו, טונה, צ'ילי, טוביקו כתום, ספייסי מיונז, שמן צ'ילי ומיקרו כוסברה  - 2 הרולים מדהימים!! מי שמכיר אותי כבר יודע שאני מאוד דוגלת בלאכול סושי בסושיות מתמחות, דגים במסעדות מתמחות ועוד... אך כאן הופתענו ובנק! קיבלנו רולים מאוד מקצועיים וטעימים. אורז דביק בדיוק כמו שאני אוהבת, התוספות טריות ומאוזנות, שילובי הטעמים מדויקים כאלו שישאירו בכם חותם לשוב לאוכלם בקרוב. 











חברים אם גם אתם כמונו אוהבים ברים מיוחדים ואף מחפשים את הבר הכשר הבא זה המקום בעבורכם, כאן כאמור תקבלו חוויה כוללת שונה מכל מה שאתם מכירים הן מבחינת האלכוהול המשובח, השירות המוקפד, האווירה המדליקה והתוססת , הוויב המטריף והאוכל המושלם. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!

ג'ומה – JOME הכשר – רוטשילד תל אביב

שעות הפתיחה: 
בימי שני עד חמישי בשעות 18:00-02:00
ממש בקרוב בימי שישי תערך קבלת שבת חגיגית עם מנות ספיישל, מוזיקה משתנה של דיג'יים בין לאומיים באווירת מסיבה עד שעה לפני כניסת שבת.

כתובת: 
רוטשילד 32, תל אביב

כשרות
חלבי – רבנות מקומית




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה