יום שני, 20 באפריל 2020

חברת "טבע ירוק" מציגה שני טעמים נוספים בסדרת Ener Good



ממשיכים לשמור על הבריאות! חברת "טבע ירוק" מציגה שני טעמים נוספים בסדרת Ener Good - מרובעי אנרגיה טבעיים ומעולים, בטעם קוקוס, דובדבן אמרנה וחמוציות ; ומשמש, קוקוס, חמוציות ואוכמניות 



מי שעוקב באדיקות אחרי הבלוג שלי יודע כבר שאני שומרת על אורח חיים בריא כבר כשנתיים, מקפידה לאכול יותר ירקות, פירות וחלבונים. אוכלת כמה שפחות סוכרים, מלחים וקמחים לבנים על כן לא אחת מוצאת את עצמי מחפשת אחר הקינוח האולטימטיבי, אחר הנשנוש המפנק, הטעים אך המזין ולא משמין.

על מרובעי האנרגיה הטעימים להפליא של חברת טבע ירוק כתבתי כבר בעבר אך כעת משיצאו טעמים חדשים לשוק שוב נחשפתי, טעמתי והתאהבתי-  המרובעים ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים, רכיבים מן החי וגלוטן, המרובעים טבעיים וטעימים המבוססים על פירות מיובשים וקוקוס.

חטיפי האנרגיה הנהדרים משווקים במארז משפחתי במשקל 300 גרם, המכיל 12 מרובעים. הסדרה כוללת כעת 4 טעמים, המבוססים אך ורק על רכיבים איכותיים מהצומח, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן. 

מרובעי האנרגיה כוללים: 

· מרובעי קוקוס עם דובדבן אמרנה וחמוציות, המכילים: קוקוס טחון (50%), דובדבן אמרנה מיובש, דובדבן אמרנה בסירופ (20%), חמוציות מיובשות (20%)- טוב, תקשיבו!!! אם אתם לא אוכלים אתם מפסידים בענק!! מדובר בלהיט היסטרי, מבלי לשים לב כמעט וחיסלנו את כל החבילה - הן המבוגרים ואפילו הילדים.

· מרובעי משמש וקוקוס עם חמוציות ואוכמניות, מכילים: משמש מיובש (38%), קוקוס טחון (35%), חמוציות מיובשות, אוכמניות מיובשות, סטיביה. 

גם בימים אלה, בהם אנו נמצאים בבית לאור הדרישה לריחוק חברתי, אנו זקוקים לעיתים לאנרגיה זמינה ומהירה – ועדיף שהיא תגיע ממקורות טובים וטבעיים. המרובעים של Ener Good מספקים אותה באופן מיטבי, שכן הם משלבים סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים שונים ועוד. הם מצוינים כארוחת ביניים, לפני תרגילי ספורט ביתיים וכפינוק לצד כוס קפה או תה. 

המרובעים הנוספים בסדרה כוללים מרובעי שוקולד, תמר, חרוב, קוקוס וקקאו, ומרובעי שוקולד, דובדבן, חמוציות וקוקוס. האריזה המשפחתית מאפשרת לכל אחד מבני הבית ליהנות ממרובע אנרגיה, טעים ובריא בכל עת. מומלץ לאחסן במקום קריר ויבש. 

כשר: פרווה באישור המועצה הדתית בית שמש, מהדרין ובהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית. 

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם. 

להשיג ברשתות וחנויות טבע ובאתרי קניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה