יום חמישי, 16 באפריל 2020

חברת MORAZ משיקה מארז כינקייר טיפולי חדש:



חברת MORAZ משיקה מארז כינקייר טיפולי חדש: 



בתזמון די מושלם של עשרת המכות ופסח הגיע משלוח של המכה הכי שנואה בעשרת המכות- מכת כינים!! כשילדי היו קטנים ובעיקר בנותי סבלנו מהתופעה ה-מ-ו-ן וניסיתי כמעט כל תכשיר אפשרי שקיים בשוק , אחד היעילים היה לאורך השנים השמפו של מורז. מאז עברו המון מים בנהר וגם המותג החכים והתפתח וכיום מציג מארז מושלם לטיפול והשמדת כינים וביצי כינים המכיל שמפו כינקייר, ספריי כינקייר, חוברת פעילות לילדים ומסרק לסירוק לאחר הטיפול. ספריי הכינקייר מבוסס על תערובת שמנים צמחיים ושמנים אתריים ששילובם משמידים כינים וביצי כינים .


בימים אלו בהם כולנו בתקופת בידוד וסגר זוהי התקופה האידיאלית לטיפול ומיגור תופעת הכינים השכיחה מאוד בקרב ילדי ישראל.  חברת MORAZ צמחי מרפא משיקה מארז טיפולי חדש המכיל שמפו כינקייר לטיפול בכינים על בסיס יומי , מבוסס על צמחי מרפא, ללא חומרי הדברה, ללא סיליקונים, ספרי כינקייר- שמן צמחי יעיל להשמדת כינים וביצי כינים שהוכח מחקרית, חוברת פעילות לילדים ומסרק לסירוק. הנוסחה הצמחית של ספרי כינקייר חודרת לתוך ביצי הכינים והכינים, חוסמת את מערכת הנשימה ובכך גורמת לחנק ב 15 דקות טיפול בלבד. הספרי הינו ללא חומרי הדברה. 

ספרי הכינקייר מבוסס על תערובת שמנים צמחיים ואתריים עיקריים: עץ התה, נים, לבנדר, רוזמרין, שקדים, ארגן, תימין שפועלים בסינרגיה לצורך ההשמדה של הכינים וביצי הכינים. הספריי מגן על השיער ומותיר אותו עם ניחוח צמחי עדין. 

לטיפול עם הספריי: ניתן לשימוש על שיער יבש או רטוב. מרטיבים את השיער ביסודיות במים פושרים, מרססים את הספריי באופן שווה על הקרקפת והשיער ומעסים ביסודיות. משאירים על השיער למשך 15 דקות, חופפים את הראש עם שמפו כינקייר שמצורף במארז ושוטפים במים. באמצעות המסרק המצורף מסלקים את הכינים וביצי הכינים שהושמדו בחפיפה. לאחר 7 ימים מומלץ לחזור על הטיפול. 

התניה רפואית: אין להשתמש בתכשיר בשילוב עם ונקומצין 

השימוש מתאים לילדים מעל גיל שנתיים. 

המארז מגיע גם עם שובר הנחה לרכישה הבאה! 



מחיר מומלץ לצרכן 115.90 ₪ 

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי מרקחת מובחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה