יום שני, 30 באוגוסט 2021

ToysOurWay IL, חנות הצעצועים האינטרנטית שהגיעה ארצה לאחר ההצלחה המסחררת בארה"ב!


מידי שנה בחופשת הקיץ אנו נוסעים, מטיילים, נופשים ומבלים. מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו אנו מצמצמים עד כמה שניתן את החשיפה ובכך מוצאת את עצמי מחפשת כל הזמן את הדבר הבא, את הפתרון המושלם לבילוי כזה או אחר בחופשה. מאחר ויש לנו גינה גדולה יש לנו בריכה שאנו מבלים בה שעות רבות עם חברים ובני משפחה ובכל פעם מוסיפים עוד אטרקציה כזו או אחרת. היום אני רוצה לשתף אתכם בבריכה עם מזרקה סופר מגניבה, מיוחדת ומפתיעה שסחפה את כל ילדי הבית לתוכה למשך שעות רבות. 



ToysOurWay IL הינה חנות הצעצועים האינטרנטית שהגיעה ארצה לאחר ההצלחה המסחררת בארה"ב! באתר נוכל למצוא מותגים בלעדיים ויחודיים של צעצועים שהגיעו מארה"ב ונבחרו ויובאו לארץ בקפידה עבור הקהל הישראלי.

כל צעצוע שנמכר באתר, הינו פיתוח מקורי, תופתעו לגלות גם מתנות ואביזרים משלימים בתוך האריזות שירגשו את הילדים שלכם! צוות האתר מאמין מאוד במתן חווית שירות שאין שני לה, ולכן הינם זמינים עבורנו הלקוחות לכל שאלה בכל ימות השבוע, לעזרה בביצוע הרכישה, לגבי המשלוח וכמובן לאחר קבלת המוצרים אליכם! חייבת לציין לטובה את השירות המקופד, את המשלוח המהיר (הזמנו היום קיבלנו לאחר יומיים).



יש מבחר רחב של דגמי בריכות/מזרקות מדליקים במיוחד שיתאימו לקטנטנים ולגדולים יותר, כך שכל אחד ימצא את העיצוב האהוב עליו:







בשבת האחרונה הזמנו את הילדודס להצטרף לחוויה שונה וכיפית במיוחד. ניפחנו את הבריכה המושלמת מבית - ספלאשי - מותג הבריכות האמריקאי שיעשה לכם הקיץ!

בקרטון המוצר יש הוראות ברורות ומסודרות:
קודם נפחו באוויר, לאחר מכן חברו את צינור המים לחיבור הצהוב בצד הבריכה להפעלת המזרקה.

מידות:
אורך- 2.08 מטר
רוחב- 1.20 מטר

מידע נוסף:
דורש משאבת אוויר ידנית או חשמלית לניפוח - ניתן גם לקנות באתר במחיר עלות

* 2 כדורי-סל מתנפחים כלולים במארז

* מתאם לצינור סטנדרטי
* 30 ימים אחריות מלאה!
* עלון הוראות הפעלה מפורט מצורף באריזה.




המותג מעניק 30 יום אחריות חינם על כלל הבריכות .

*האחריות לא כוללת את:
1. אביזרים נלווים שמגיעים עם הבריכות .
2. צבע ההדפסה על משטח הבריכה שעלול לדהות בשהייה בשמש.
3. נזקים פיזיים מעשה ידי אדם או ע"י אביזרים חדים שהיו בקרבת הבריכה.

אז חברים, אם גם אתם רוצים להפתיע את יקירכם עם הפתעה מיוחדת ושונה מכל מה שאתם מכירים, זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום ל-ToysOurWay IL, בחרו את הבריכה המועדפת עליכם, הזמינו והפתיעו. ברכישה באתר מעל 99 שקלים המשלוח חינם. כפי שציינתי מעלה המשלוחים מגיעים עד שלושה ימי עסקים.

ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה