יום שני, 13 בספטמבר 2021

בואו נרים לחיים עם ערק בדאלק

תקופת החגים מקרבת את כולנו יחדיו, עוד ועוד ארוחות עתירות משתתפים, עוד ועוד ישיבות משפחתיות ומהנות יחד. כולנו כבר יודעים כי כאשר כולם נפגשים מרימים לחיים ומה יותר טוב מערק איכותי, טעים, מפנק ובטעמים שונים? הפעם אני רוצה להמליץ לכם על ערק בדאלק.




ערק בדאלק הוקם על ידי אורי אלון כשהוא רק בן 24. תוך כדי לימודים וצבא בשנת הקורונה לקח הבחור הצעיר יוזמה והחליט ליצור מוצר משמח וכייפי ,"ערק פרימיום בטעמים" לאירועים ושמחות עם רמת אלכוהול נמוכה ואפילו עם מיתוג אישי למי שיבקש. המותג לא צמח לו ביום אחד כמובן אלא לאחר  נסיונות  רבים בערבובים השונים, בטעמים המדוייקים עד שהגיע אל הנוסחה המנצחת. כאשר הצליח להגיע לתוצאה המושלמת פנה ליצרן מורשה ותוך שיתוף פעולה יצר מותג חדש ומעניין בשמו המקורי "בדאלק" , השם אגב ניתן למותג בייחוד מהכבוד והזיקה לעיראק ( 2 הסבים שלו עלו לארץ מעיראק במסגרת מבצע עזרא ונחמיה בשנת 1950 והעסק מוקדש לכבודם, הם שעזרו ותמכו תמיד בחיים בכל דרך שבחר ללכת).




כיום כלל המוצרים נמכרים דרך האתר והאינסטגרם , ניתן למצוא מגוון סוגי ערק בטעמים מיוחדים וטעימים במיוחד ובמחיר הכי זול שיש כיום בשוק למשקאות ערק פרימיום בטעמים.

אז כאמור כפי שציינתי בתחילת הכתבה הישיבות התכופות סביב שולחן החג/שישי כמובן נסובו סביב המשקאות החריפים עם נשנושים לצידם, הפעם פינקתי את בני המשפחה עם ערק בטעמים: פסיפלורה וליצי, טוב!! תקשיבו ותקשיבו לי טוב!!כל אוהבי הערק פשוט יחגגו , ערק סופר איכותי, טעים, נקי ומיוחד. שילובי הטעמים הפירותיים לצד האלוכוהול האיכותי יוצרים חגיגת טעמים אמיתית למביני העניין שביננו. 




בהמשך אורי אלון מתכנן להנפיק מארזים מיוחדים ומגוונים ועוד פיתוחים מעניינים. 

אז חברים, אם גם אתם נמנים על אוהבי הערק בטעמים זה המקום בעבורכם, ממליצה לכולכם להצטרף , להזמין את ערק בדאלק ולהנות מהטעמים הנהדרים והמגוון הגדול שיש למותג להציע.ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם.





לעמוד האינסטגרם הרשמי של המותג "ערק בדאלק" לחצו על הקישור:


תגובה 1: