יום שישי, 10 במאי 2019

אסם משיקה ומפתיעה בגדול

התקופה האחרונה עמוסה בחגיגות הן למדינה והן לנו, ממש בימים אלו חלף עבר לו יום העצמאות ועימו החגיגות הגדולות, יחד עם זאת בקרוב תהיה כאן חגיגה של ממש- אירוויזיון 2019 אז האם אתם מוכנים? באסם ממש לרגל החגיגות השיקו מספר מוצרים מעולים, מפתיעים וטעימים במיוחד, אז קדימה רוצו לחנויות ורכשו את המוצרים המעולים, הנאה מרובה מובטחת לכם.

הראשון בחגיגה הינו אפרופופקו MIX חטיף מדליק , ממכר וטעים במיוחד אשר הושק לרגל האירוזיון- מדובר בחבילה יחסית גדולה של כ-100 גרם. 


אוהבים מתוק או מלוח? זהו שמהיום אין צורך לבחור! בשקית אחת תקבלו את חטיף האפרופו הטעים והוותיק ביחד עם הפופקורן המתוק הכיפי והמפנק- השילוב יוצר טוויסט מדליק עם מיקס טעמים כיפי, מפתיע, מרגש וטעים במיוחד- החטיף נחל הצלחה מרובה הן בגזרת המבוגרים והן בגזרת הילדים.



השני בחגיגה הינו במבה נוגט קשיות- במבה נוגט ארוכה שניתן לשתות דרכה בדיוק כמו קשית. הצורה המיוחדת מאפשרת גם לאכול את החטיף בצורתו החדשה, המוגדלת והמאורכת ויחד עם זאת לטבול אותו בכוס משקה חם ולהשתמש בו כקש.

אצלי לא הצליחו להגיע לשלב של הכנת משקה חם מרוב ההתלהבות הגדולה מן החטיף האהוב במיוחד, הילדודס חיסלו עד תום בשניות ספורות את החטיף והכריזו שזוהי הצורה המדוייקת והטעימה ביותר של החטיף.



ועכשיו בגזרת המבוגרים שומרי התזונה הנכונה, ממש רגע לפני חג שבועות באסם משיקים טעמים חדשים של לחמית- לחמית ירוקה עם תרד ולחמית ורדרדה עם סלק.



לחמית מכילה דגנים מלאים, התורמים לשמירה על תזונה מאוזנת. המוצר החדש אינו מכיל צבעי מאכל וכל אריזה מכילה חבילה אחת של לחמית תרד וחבילה אחת של לחמית סלק.

הטעמים עדינים ומתונים מאוד, אצלינו שימש כתוספת לארוחת בוקר ו/או ערב קלילה ואף לנשנוש קליל וטעים במיוחד.

לחמית תרד וסלק מצטרפת לסדרת מוצרי לחמית של אסם, סדרת הקרקרים הפופלארית והנמכרת ביותר בישראל. הסדרה כוללת מגוון סוגים וטעמים: לחמית זיתים ולחמית עשבי תיבול, כפרית, אגוזים, חיטה מלאה, 5 דגנים, שיפון, סובין חיטה, חיטה מלאה ודבש, חיטה מלאה ובצל ולחמית ללא גלוטן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה