יום שני, 27 במאי 2019

כורכומין MP30 תרימוורה – עכשיו גם בכמוסות רכות



כורכומין MP30 תרימוורה – עכשיו גם בכמוסות רכות 



שנים לא הצלחתי להבין את אותם האנשים אשר נוטלים מידי בוקר ו/או ערב  תוספי מזון כאלו ואחרים, שנים לא הצלחתי להתמיד בלקיחת שום כדור באופן תדיר וקבוע עד שהחלטתי לשנות אורח חיים.

אז כאמור למעלה משנה שומרת על אורח חיים בריא, דואגת לתזונה נכונה, לשתיה מרובה, לספורט לפחות 3 פעמים בשבוע ולאחרונה הוספתי למאזן גם נטילת תוספי מזון כאלו ואחרים, כן, גם אני התחלתי להקפיד!!

הפעם אני רוצה לספר לכם על מוצר ששמעתי עליו רבות והתחלתי להשתמש בו לפני כשבועיים.

כורכומין פוספוליפיד MP30, תרימוורה מוצע עכשיו גם בכמוסות רכות, בעלות יכולת ספיגה שהוכחה במחקרים קליניים, בנטילה דרך הפה, של עד פי 30 בזכות נוסחת ספיגה פטנטית ייחודית של רכיב הכורכומין פוספוליפיד. 

זהו התוסף היחיד מסוגו המכיל את מולקולת הכורכומין פוספוליפיד שמסייעת בייעול הספיגה של החומר הפעיל, לתאים. 

כורכומין ליקוויד ג'לMP30 של תרימוורה - בעלת ספיגה מהירה יותר ונוחה לבליעה במינון אופטימלי של מכילה 500 מ"ג. 

כורכומין MP30 תרימוורה מבוסס על "כורכומין מריווה" שמקורו בעיר מריווה שבאיטליה והינו הכורכומין הנמכר ביותר בעולם בזכות יעילותו ובטיחותו שנבדקו בכ20- מחקרים ארוכי טווח, שהוכיחו זמינות ביולוגית גבוהה של המוצר ואפקטיביות הספיגה. 

צמח הכורכום, ממנו מפיקים מזה אלפי שנים תבלינים, צבעי מאכל טבעיים ומרקחות בריאות, מוכר כבעל יכולת מיטיבה לשמירה על בריאות הגוף. הכורכומין הוא הפיגמנט הצהוב המצוי בכורכום המוכר כתבלין הנפוץ במטבח ההודי. לשימוש בצמח הכורכום היסטוריה ארוכה ברפואה המסורתית והעממית , בייחוס לו יכולות רפואיות שונות. 

את סדרת כורכומין של תרימוורה ניתן להשיג בכל בתי המרקחת, רשתות הפארם וחנויות הטבע. 

עלות כורכומין ליקוויד ג'לMP30 של תרימוורה 500 מ"ג קומפלקס מריווה 30 כמוסות – 119.9 ש"ח 


המוצרים בעלי כשרות העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות. אחסנה במקום קר ויבש. בקו יעוץ והדרכה 1-800-336636 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה