יום ראשון, 5 במאי 2019

הטיפים למנגל המושלם


בימים אלו בהם חגיגות יום העצמאות תופסים תעוצה ואף משמעות רבה אני בוחרת לחגוג בגדול, כי אין לנו ארץ אחרת.

מניחה כי אצל רובנו אם לא כולנו ביום העצמאות המנגל ידלק ויונחו בו כלאחר יד מבחר מטעמים, הפעם בוחרת להביא לכם מקבץ טיפים למנגל המושלם, כן אני יודעת כי יש אינספור שכאלה אולם הפעם בחרתי לקבץ אותם עבורכם.




ראשית ולפני הכל רשימה מסודרת מראש ובה תכנון מוקפד, מה שניתן להכין מראש רצוי ומומלץ כך תגיעו למנגל חיננים, לא עייפים והרבה יותר נחמדים.

  • אני ממליצה להשרות את שיפודי העץ כערב לפני, כך השיפודים יתרככו ולא ישרפו בעת המנגל.
  • מכינים בשרים במרינדה? השרו אותם לילה לפני, הם יתפסו היטב את הטעמים ויהיו טעימים אף יותר.
  • לא יודעים מהי הכמות המומלצת לאדם? 350 גרם לאדם מבוגר , 150 גרם לילד.
  • מארחים עם ילדים? השתדלו להכין עבורם לפני את האוכל, כשהם שבעים הם רגועים ואתם נהנים מהמנגל.
  • חשוב מאוד שהרשת תהיה חמה מאוד כשמניחים עליה את הבשר- כדי לבדוק שהחום מספיק, העבירו את כף היד מעל לרשת וספרו עד שלוש, אם החום שתרגישו ביד יהפוך לבלתי נסבל עוד לפני שתגיעו לשלוש, הגעתם לטמפרטורה הנכונה.
  • לאחר הורדת הבשר מהאש, כדאי לסחוט עליו מעט לימון, הלימון מעצים את הטעם ומעדן מעט את השמנוניות.





בגזרת התבלינים מי שמכיר אותי יודע שיש לי שריטה מאוד רצינית, אני דוגלת ברכישת תבלינים ברמה גבוהה, איכותיים, כאלו שלא רק בעלי צבעי מאכל אלא טעימים ומיוחדים בשילובם.

הפעם אני רוצה להמליץ לכם על התבלינים של "נווה התבלין" אשר במיוחד לרגל יום העצמאות משיקה סדרה של תערובות תיבול באריזות חגיגיות בצבעי כחול לבן ומעוטרות בדגל ישראל.


חברת "נווה התבלין", המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, השיקה לכבוד יום העצמאות וההכנה המסורתית של מטעמים "על האש", סדרה של 4 תערובות תיבול מעולות - באריזות חגיגיות בצבעי כחול-לבן, מעוטרות בדגל ישראל. 

סדרת התערובות כוללת: "ברביקיו של נווה", "גריל עוף", "תבלין על האש" ו"פילדלפיה". התבלינים מוצעים במיכלים שקופים עם מכסה מתברג, מחולק, פרקטי ונוח לשימוש, המאפשר להכניס כפית למיכל, או לבזוק תבלין מהחלק המחורר. 

· תערובת "ברביקיו של נווה" כוללת מלח גס, פלפל שחור גרוס, שום גרוס, כוסברה וקימל. 
· תערובת "גריל עוף" כוללת פפריקה מתוקה, כמון, מלח ושום.
· תערובת "תבלין על האש" כוללת פפריקה מתוקה, פלפל שחור, מונוסודיום גלוטמט, מלח, שום, כמון וכורכום. 
· תערובת "פילדלפיה" כוללת פפריקה מתוקה, חרדל, מלח, אורגנו, טימין ובזיליקום.

התערובות מתאימות לתיבול בשר, עוף, דגים וירקות. אפשר לתבל עימן את מה שרוצים רגע לפני הצלייה, או להשרות את הבשרים, הירקות או הדגים במרינדת תבלינים מספר שעות ואף לילה מראש. את המרינדה ניתן להכין מחצי כוס שמן זית או קנולה, מעורבב עם 5 כפות תערובת תיבול. אפשר להוסיף למרינדה דבש או סילאן, לפי הטעם. 

ניתן להשתמש בתערובות גם לצלייה בתנור של בשר, עוף, תפוחי אדמה, ירקות ועוד.

בוחרת לשתף אתכם במרינדה לפרגיות מושלמות ורכות במיוחד- מבטיחה לכם שאחרי שתנסו לא תעשו משהו אחר:
1 ק"ג פרגיות
1 כף מיונז
4-5 שיני שום כתושות
כף תבלין גריל עוף


לערבב היטב ולהשהות במקרר כלילה לספיגת הטעמים, ניתן להגיש כסטייק או בשיפודים.



קבב מושלם:
1 ק"ג בשר טחון 
2 בצלים גדולים קצוצים
צרור פיטרוזליה קצוצה
מעט נענע קצוצה
לאוהבי העמבה כדאי להוסיף 1 כף, ישביח את הבשר
כף תבלין לקבב


לערבב היטב ולהשהות במקרר כלילה לספיגת הטעמים.



אופציה נוספת ומהממת לדעתי היא להגיש על מקלות של קינמון:




אם פעם רק ילדינו אכלו נקניקיות כיום כל בני המשפחה ואף האורחים מאוד אוהבים את הזאנר על כן משתדלת לרכוש את הטובים ביותר הקיימים בשוק ולרגל החג "מעדני יחיעם" משיקים מגוון מוצרים איכותיים, ברמה גבוהה וטעימים במיוחד. 




נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות ללא חומרים משמרים כלל, קבנוס פפרוני וקלאסי ונקניקיות הפרמיום "קנאקרס" מבוססות מתכון ייחודי של יחיעם ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי • הנקניקיות בטעם עשיר ונפלאות בצלייה על האש באירועי החג לכל המשפחה 



יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" משווקת לרגל חג העצמאות ול"ג בעומר, מגוון מוצרי מעדני בשר המתאימים לחגיגת בשרים טעימה ועשירה במיוחד. החברה תשווק את סדרת הנקניקיות החדשה מתוצרתה ללא חומרים משמרים כלל, הכוללת נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות המכילות 12% חלבון ומשווקות באריזות 400 גרם. עוד תשווק יחיעם את נקניקיות הפרמיום "קנאקרס" המכילות 13% חלבון ומשווקות באריזת 280 גרם. בנוסף, מציעה יחיעם לצלות על האש קבנוס בטעמים פפרוני וקלאסי, מעדן אמיתי. 



נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל של מעדני יחיעם איכותיות, עסיסיות וטעימות, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט. נקניקיות קנאקרס של יחיעם מיוצרות מבשר הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי. נקניקיות קנאקרס מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד ומעולות על האש. 



כל סוגי הנקניקיות מצוינות בהכנה על האש ומתאימות לאירועי מנגל בבית ובחוץ. 



והכי חשוב שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה