יום שלישי, 1 באוקטובר 2019

סלט פסטה עשיר בטעמים נפלאים

בין שלל הארוחות הכבדות שליוו את החג בחרתי להכין ארוחת בוקר חלבית, קלילה, עשירה וטעימה אך יחד עם זאת לא כבדה כלל וכלל, בין המטעמים שהיו כיכבו מאפינסים בשלל טעמים וניחוחות, סלטים חיים וטריים, מאפים טריים וסלט פסטה אחד גדול, רענן ועשיר במיוחד.

אולם מי שמכיר אותי יודע שאני כבר לא אוכלת פסטה רגילה, בוחרת בקפידה את התזונה שלי ובעיקר של הפחמימות הנכנסות לגופי, כבר זמן מה אני מקפידה לאכול פסטות מקמח כוסמין, קמח מלא ועוד, הפעם אני רוצה להמליץ על פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה - פסטה אורגנית טעימה במיוחד של חברת תבואות (בהמשך אפרט).


המצרכים:
חבילת פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה של תבואות
זיתי קלמטה
עגבניות שרי חצויות
פרוסות דקות של בצל סגול
אורגנו טרי
גבינה בולגרית  מפוררת
ארטישוק כבוש חתוך לקוביות
שמן זית בנדיבות
מעט מלח

אופן ההכנה:
לבשל את הפסטה לפי הוראות היצרן ולסנן.
להוסיף את שאר המרכיבים, לערבב היטב ולהגיש.



"תבואות" מציעה להתענג בארוחות החג מ"פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה" אורגנית, מיוחדת וטעימה 



חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לארוחות החג "פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה" אורגנית ייחודית, המיובאת מאיטליה, להכנת מנות טעימות ומיוחדות. 

הפסטה, בצורת פוזילי, מכילה שילוב איכותי ומיוחד של קמחים מכוסמין, עדשים צהובות וקינואה, יחד עם חלבון אפונה. היא עשויה מרכיבים אורגניים בלבד, והיא נקייה מחומרי הדברה וכימיקלים מזיקים. 

הנטורופתית יערה איכילוב כהן מציינת כי לפסטה ערך תזונתי רב: חיטת הכוסמין עשירה בחלבון ובוויטמיני B, ובהשוואה לחיטת הדורום היא מופחתת גלוטן ולכן קלה יותר לעיכול; העדשים הצהובות עשירות בחלבון, אבץ, חומצה פולית וסיבים תזונתיים והן מעניקות תחושת שובע; הקינואה מכילה חלבון איכותי ומינרלים חיוניים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום. 

את הפסטה מכינים כמו כל פסטה, ומגישים כמנה עיקרית, כסלט או כפשטידה. 

כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ו- STAR-K. 

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה