יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

הגריל הלוהט- השיפודיה השכונתית שאתם צריכים להכיר

לאחרונה חזרנו מחופשה ארוכה בחו"ל ואחד הדברים שהכי חיכינו לעשות בשובנו ארצה זה לצאת לדייט זוגי נטול ילדים ודאגות ולצאת לארוחה טובה ומפנקת. לא אחת שמעתי על מסעדת "הגריל הלוהט" השוכנת בלב שכונת התקווה והחלטנו שזה מה שמתחשק לנו הפעם- שיפודים, סלטים ופינוקים, אז אמש שמנו פעמנו ויצאנו לעבר המסעדה.

מדובר במסעדה רחבת ידיים , זוהי מסעדה שקיימת כבר כשנה (החליפה את מסעדת דאלאס ששכנה שנים רבות במקום) , התפריט מורכב מבשרים על האש, סלטים, פינוקים מיוחדים, מרקים ועוד... כל חומרי הגלם איכותיים , הסלטים טריים, ביתיים ומפנקים.

כאן מאמינה בסיסמא של שירות טוב, נקיות ואוכל טרי ומשובח.

המנות מגוונות בפיתה או בלאפה (בטאבון כמובן) שחורגות מגבולות הבנאלי. תיהנו שם מאוכל רחוב לבנטיני, ועכשיו תדמיינו את זה עם מג'דרה הסופגת את העסיסיות של נתחי השווארמה, זיגוג עמבה וחריף שמוסיף את השפיץ. במהלך היום אפשר לתפוס כאן ארוחה זריזה או שווארמה הודו נקבה בטייק אוויי, ובערב תוכלו לפתוח שולחן בלייני עם כמה צלחות שלצלעות טלה או אנטריקוט, באווירה זוגית נעימה ושמחה אז בואו להכיר ולהנות.

השירות מוקפד (דרוש מעט חידודים אבל עדיין אדיב וסובלני) המלצרית לקחה הזמנה וחיש מהר הגיעו לשולחננו מנות הפתיחה והסלטים (בעלות של 15 שקלים לסועד)- כרוב, חצילים, תירס, סלק, עגבניות, ועוד:





מנת חומוס הבית עם שווארמה : השווארמה נימוחה, עסיסית וטעימה, מתובלת במתינות בדיוק כמו שאני אוהבת, החומוס איכותי וטעים :



הזוגי חובב מרקים מושבע ועל כן הזמין את מרק הבשר התימני- מרק סמיך, בעל ניחוח עז ועם מנת בשר גדולה ומפנקת:


למנה עיקרית חלקנו בשלושה שיפודים איכותיים: חלוויאת, שישליק כבש וקבב הבית (עליו אגב המליצו בחום)- שלושת השיפודים היו מצויינים , הבשר איכותי, עשוי במידת העשייה המדוייקת ומתובל במתינות, קבב הבית אכן טעים מאוד (אם היו שואלים אותי הייתי ממליצה לקצוץ קצת יותר גס את הבשר אך עדיין טעמו היה עדין ומדוייק):






אנחנו באופן אישי ויתרנו אולם יש במקום עוד המון מנות פתיחה, סלטים טריים, מטוגנים, ציפס, תוספות חמות ועוד.

את הארוחה קינחנו בתה עם נענע (קצת ביאס אותי שהגיע בחד פעמי) בקלאוות (על חשבון הבית) :



וכדור רושה- על בסיס נוגט קראנצ'י, קרמ שוקולד, טראפל נוגט וקרם נוגט, בציפוי רושה קריספי וטוויל שוקולד מוזהב- קינוח פרווה קליל, טעים, בעל נוכחות ומרשים:



אז אם גם אתם מחפשים מסעדה שמגישה שיפודים איכותיים לצד אווירה כיפית זה המקום עבורכם, אין לי כלל ספק כי זוהי השיפודיה השכונתית אולם גם לאלו הגרים (כמונו) מחוץ לשכונת התקווה מומלץ בחום להגיע.

המסעדה כשרה בכשרות בד"ץ בית יוסף .



כתובת:
האצ"ל 68, שכונת התקווה תל אביב

טלפון:
03-6874349

שעות פתיחה:
 א-ה 11:00- 02:00
מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת שבת עד 02:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה