יום שבת, 24 ביוני 2023

כשרוצים להתפנק בוחרים במגש סושי מפנק של קנסאי

 נסיכת הבית חזרה הביתה לאחר כארבעה וחצי חודשים של טיול בדרום אמריקה, לאורך כל המסע שלה חזרה וחידדה בפני : "אמא כאשר אני חוזרת חייבים אבל פשוט חייבים לאכול את הסושי הטעים בעולם- של קנסאי"! אתם כבר מכירים אותי, כשמבקשים ממני משהו אני מיד דרוכה ומוכנה לביצוע ואכן גם הפעם היה כך. מספר ימים לפני חזרתה לארץ שוחחתי עם תומר הבעלים של רשת קנסאי ושיתפתי אותו בדרישותיה הוא מיד נעתר ובערב חזרתה ארצה המתין לה מגש עמוס כל טוב של סושי מדוגם, טרי, טעים ובטעמים מופלאים ומפתיעים. 

קנסאי סושי מביאה את יפן המודרנית לאם המושבות בפתח תקווה עם שף טל אלמליח שיצר תפריט מודרני המשלב טכניקות חדשניות ושילוב טעמים מקורי תוך הקפדה על חומרי גלם טריים. ניתן ליהנות מהמגוון בדוכן רחב הידיים במרכז "עמי" באם המושבות בפתח תקווה ובמשלוחים. כיום הרשת כבר מונה שלושה סניפים : הראשון כאמור בפתח תקווה, השני בתל אביב והשלישי אשר נפתח ממש לאחרונה בחולון. בכל הסניפים שומרים על איכות גבוהה, שירות מוקפד ואיכותי וסושי מפתיע לצד מטעמים נוספים ורבים מהתפריט.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגיע מגש עמוס כל טוב, סושי במגוון צבעים, מרקמים, ניחוחות וטעמים, כל אחד היה טעים ומוצלח מקודמו. כלל חומרי הגלם סופר טריים ורעננים, האורז עשוי בדיוק כפי שאני אוהבת, דביק במידה הנכונה - תקשיבו כל ביס הוא לונה פארק שלם של טעמים לחיך. אכלתי עד היום המון סושי הן בארץ והן בעולם והוא בהחלט בין המוצלחים ביותר שדגמנו. לא סתם נסיכת הבית זכרה את הטעמים הללו לטובה כי הם באמת מושלמים.









אגב, לרשת יש גם פס סושי לנשים בהריון אשר הוקם מתוך הבנה כמה חשובה הסטריליות ובשל עובדה זו הקימו פס נפרד לגמרי שבו נחתכים רק הרולים המיוחדים הללו- אז שאפו גדול!!

חברים יקרים, אם אתם אוהבים סושי סופר איכותי, יודעים להעריך איכות גבוהה מהי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאחד מסניפי קנסאי ו/או הזמינו משלוח מפנק והתענגו, הנאה סופר מיוחדת מצפה לכם, מילה שלי. לא בכדי הם הפייבוריט שלנו. השירות תמיד ובכל הסניפים סופר מוקפד,איכותי, סובלני וחייכני שזה לא פחות חשוב מהאוכל.




סניף פתח תקווה:
כתובת:
רפאל איתן 3, פתח תקווה
טלפון:
*6964 , 03-6027707
שעות פתיחה:
א' – ה' 10:30-22:45
ו' – 10:30-14:30
מוצ״ש חצי שעה מצאת שבת – 23:00

סניף תל אביב:
כתובת:
יגאל אלון 94, תל אביב
טלפון:
*6964 , 03-6027707
שעות פתיחה:
א' – ה' 11:00-23:00
ו' – סגור
מוצ״ש חצי שעה מצאת שבת – 23:00

סניף חולון:
כתובת:
שדרות ירושלים 95 חולון
טלפון:
*6964
שעות פתיחה:
א-ה 11.00 מוצש חצי שעה מצאת השבת עד 23.00

הרשת כשרה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה