יום שני, 26 ביוני 2023

פיצה פאפא ג'ונס ממשיכה להפתיע

לאחרונה באחת מקבוצות האוכל בעיר עלתה הסוגיה מהי הפיצה הטעימה והמבוקשת ביותר בעיר, עלו מספר שמות אך אחת הכוכבות הבולטות הייתה פיצת פאפא גונס. המותג הוקם בארה"ב לפני 30 שנה ומונה כ-5,000 סניפים בכ-50 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם ולפני מספר שנים אף הגיעה לפתח תקווה . פאפא גונס חרטה על דגלה את נושא איכות וטריות חומרי הגלם, שהם המקור לפיצה טעימה וטובה יותר, מה שמהווה את סוד ההצלחה הבינלאומי שלהם ואת מקור הגאווה העיקרי , שהוא קהל לקוחות נאמן ואוהד ברחבי העולם ולא בכדי, כאשר תטעמו תבינו על מה אני מדברת.

כלל המוצרים שנמצא בתפריט עשויים ממרכיבים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק, החל מרוטב העגבניות המפורסם- הרוטב של פאפא ג'ונס עשוי מעגבניות משובחות בעלות טעם ייחודי הנקטפות בעונה ספציפית מאזורי גידול נבחרים. רוטב הפיצה שהרשת משתמשת בו בישראל, הוא הרוטב המקורי המיובא מארה"ב, מה שמבטיח שהטעם הינו אחיד וזהה לטעם האהוב והמוכר בכל העולם. כלה בבצק טרי המיוצר מדי יום במפעל בישראל בהתאם למתכון הסודי של פאפא ג'ונס. הטריות היא שעושה את ההבדל בטעם וגורמת ללקוחות להתמכר לפיצה . והפיניש אשר מקפיץ את הפיצה הינו השימוש ב- 100% מוצרלה משובחת- ללא פשרות וללא תחליפים!! כל אלו יחד מעניקים לנו טעמים שלא טעמנו, טעמים מיוחדים, מעניינים ומושלמים.




אז מה היה לנו?

התחלנו עם מנות נלוות מעולות- הראשונה: ספייסי רולס- 8 יח' של הבצק הטרי של פאפא מגולגל עם גבינת שמנת ופלפל חלפיניו פיקנטי. תתכוננו להתמכר! טוב, תקשיבו, זה טעים בקטע אחר!! אכלנו כבר הרבה ספייסי רולס אך לזה היה פשוט טעם ממכר, כזה שלא תרצו להפסיק לנשנש, שילוב גבינת השמנת עם פלפל החלפיניו הקפיץ פלאים את המנה ותוסיפו לכל אלו את בצק הפיצה המושלם של פאפא והרי לכם מנה מהחלומות:




המנה השנייה שהזמנו הינה: פפיוני שום פרמזן- 8 יח' נגיסי בצק עסיסיים ומעל זילוף רוטב השום המפורסם של פאפא ותבלין איטלקי עם נגיעות פרמזן. אם במנה הקודמת התלהבנו במנה הזו התעלפנו, וואו, איזה בצק עסיסי, רך ונימוח, מלא ברוטב וחמאה ופשוט בעל טעם מושלם- עשו לעצמכם טובה, אל אבל אל תוותרו על המנה הזו:




בגזרת הפיצות בחרנו ב:

טוסקנית שש גבינות- תערובת גבינות פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובולונה, מוצרלה וקורט תבלין איטלקי. אני לא יודעת מה איתכם אבל אני אוהבת כמה שיותר גבינות וכאשר ראיתי בתפריט את פיצת שש הגבינות ידעתי שאני חייבת לטעום אותה. אז ככה, ראשית הבצק מושלם כתמיד, הרוטב נפלא ו.. השוס האמיתי הינו הגבינות- מאחר ומדובר בשש גבינות לרגע חששתי כי הטעמים יהיו עזים מידי מה שהתברר כטעות מוחלטת! כל גבינה משתלבת עם קודמתה בהרמוניה מופלאה ונוצרה לה פיצת גן עדן!! טעימה בצורה יוצאת דופן. אין לי כלל ספק כי זו הולכת להיות פיצת הבית שלנו. 


הבת שלי להבדיל מאיתנו לא חובבת גבינות ועל כן בחרנו בעבורה את פיצת טוליפ- גבינת מוצרלה, תירס, זיתים שחורים, עגבניות ופטריות. פיצה קלאסית, טעימה והוכרזה על ידי הילדים כסופר מוצלחת ומפתיעה. שילוב הטעמים מדויק ומאוזן וגם כאן הבצק מושלם, הרוטב קטיפתי ואיכותי :





למרות שבשלב זה כבר התפוצצנו לא יכולנו לוותר על הקינוח המושלם- שוקולד קראנץ' רול- 8 יח' של בצק טרי אפוי בתנור מגולגל עם שוקולד אגוזים משובח ואפוי בתנור. מכיל אגוזי לוז, חלב וסויה. גם כאן, בדיוק כמו במנות הנלוות הראשונות פשוט לא יכולנו להפסיק לאכול, אימל'ה איזה קינוח מושלם, כל ביס לונה פארק שלם של טעמים בחיך- שלמות זה כאן!! תקשיבו כל פעם שאנחנו מזמינים מפאפא גונס אנחנו מזמינים קינוח אחר וכל פעם נוחלים הצלחה מחדש- כל אבל כל הקינוחים שלהם מושלמים אז תעשו טובה ואל תוותרו:




חשוב מאוד לציין סניף פתח תקווה הינו סניף כשר.

הפעם הזמנו את המשלוח למוצאי שבת, הוא הגיע בדיוק בשעה הייעודית שביקשנו, הפיצה הגיעה חמה מאוד, נפלאה וטעימה. השליח סופר אדיב, חייכן וסובלני.  ישנה אפשרות כמוני להזמין ולהנות ממשלוח עד הבית, או לחילופין להגיע לסניף לאיסוף עצמי. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!


טלפון להזמנות:
*6699
כתובת:
יצחק רבין 4, פתח תקווה (יש שפע חנייה באיזור)
שעות פעילות הסניף:
א' – ה': 12:00-00:00
ו': 12:00 – שעה לפני כניסה שבת
שבת: חצי שעה מצאת שבת – 00:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה