יום שבת, 24 ביוני 2023

קובבא- שירות אוכל עד הבית מהשכנים שלנו

טוב, אז כולם יודעים שאני מאוד אוהבת לבשל ויכולה לעשות זאת במשך שעות ארוכות אולם גם לי לעיתים יש מעידות וממש לא מתחשק לי להתקרב למטבח (במיוחד בקיץ אם נודה באמת), על כן תמיד מוצאת חלופות טובות, בכל זאת יש לי כמה בררנים באוכל שיודעים להעריך אוכל טוב ולעיתים קרובות כלל לא מוכנים לטעום מאכלים אחרים שלא הגיעו מהמטבח הפרטי שלנו. 

לאחרונה נחשפתי לשירות מהפכני חדש ומפתיע- קובבא אשר מקשרת בינינו לבין השכנים שלנו שמכינים אוכל ביתי, בריא ואף טעים עם ניחוח עז של בית. כאן נזכה להיחשף למנות מיוחדות שבושלו במטבחים ביתיים ייתכן אפילו אצל השכן בבניין שלנו. 

קובבא   הוא למעשה שירות הזמנת אוכל ביתי שמציע את האוכל הביתי הטרי והאיכותי ביותר. באתר קובבא  נוכל להזמין אוכל ביתי שבושל באהבה על ידי השכנים שלנו, הישר לדלת ביתנו או איסוף עצמי מביתו של השכן.

כשספרתי לחברה היא מיד אמרה שזה ממש סטארטפ מאחר ולא אחת אנו עמוסים מידי ועל כן אין לנו זמן לבשל ארוחות דשנות ואז בוחרים בברירת המחדל של נשנושים, גאנק פוד ועוד. במקום זה כאן נקבל אוכל ביתי, איכותי העשוי ממצרכים טריים ביותר, ללא חומרים משמרים, עשירים בסיבים, מופחתים בשומן ולא פחות חשוב טעים במיוחד.




אז איך עובד השירות? נכנסים לאתר קובבא  מחפשים את איזור מגורנו ואז נקבל את רשימת הבשלנים באיזורנו, נכנסים לאותו בשלן אותו בחרנו ומשם הדרך קלה. לכל אחד מהם ישנו תפריט המציע את המגוון האישי שלו, בוחרים את התפריט אותו אנו רוצים להזמין, בוחרים באופציית משלוח עד הבית או איסוף עצמי , יום ושעה וזהו!! זה כל מה שאנו צריכים לעשות!

אני בחרתי ב-איה ג'ורדרן- בשלנית /שכנה אמא ליונתן ואיתי חולקת את חייה  עם בן זוגי דן ומתגוררת בפתח תקווה אוכל תמיד היה מרכז חייה , גדלה בבית מסורתי חציו מרוקאי חציו עיראקי , מאימה ז"ל למדה את רזי הבישול ואת הסוד הגדול שאוכל עושים באהבה. אהבה לאוכל בשבילה היא משפחתיות , תחושת יחד, מסורת ושמחה. היא מבשלת באהבה למשפחתה ,חבריה ורוצה לחלוק עימנו את האהבה והכמיהה הזו על כן בוחרת בעבורנו את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר , מתבלת בהמון אהבה ובתיבולים מעניינים וייחודים.

אז מה היה לנו? את המשלוח קיבלנו ביום שישי בצהריים , הכל הגיע חם חם, טרי טרי וטעיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.




סלט בורגול עם עגבניות קצוצות דק ,מלפפונים ,בצל סגול ופטרוזיליה- סלט פרשי ורענן, טרי מאוד, הירקות נותרו פריכים גם ביום למחרת , לסלט צורף רוטב טעים וקטיפתי שהוסיף המון טאצ אישי.



תבשיל פרגיות בחלב קוקוס וחמאת בוטנים- תבשיל מיוחד של פרגיות ברוטב אסיאתי מיוחד עם מעט צ'ילי ,שום, ג'ינג'ר, חלב קוקוס וחמאת בוטנים- וואו, מנה מושלמת!! שילוב טעמים מפתיע ומיוחד, פרגיות רכות נימוחות ברוטב מושלם, כזה שתרצו לאכול עם כפית עד סופו, הגשתי את המנה לצד אורז ירוקים טעים במיוחד שהגיע והחבר'ה שלי התענגו על כל ביס וביס.









בטטות מקורמלות בתנור- חצאי בטטות מקורמלות בתנור עם רוזמרין ושמן זית- כמה פשוט ככה טעים!! התענגנו על כל ביס וביס:




פס עוגת תפוחים על בצק פריך וקראמבל- אימל'ה ואבל'ה איזו עוגה טעימה, אני מאוד אוהבת לאפות ואף נמצאת בקורס קונדטוריה אבל חד משמעית!! אחת העוגות המוצלחות והטעימות ביותר שאכלנו. 




אז חברים אם גם אתם מחפשים להזמין אוכל איכותי , מפנק, טרי וטעים זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר של קובבא פנקו את בני משפחתכם והתפנקו. אגב, ניתן להזמין כמו שאנחנו הזמנו תבשילים ספציפיים או לחילופין להצטרף לדיל שבועי -דיל שכולל 6 ארוחות ארוזות לכל השבוע - אתם רק צריכים לבחור 2 עיקריות, 2 תוספות ו-2 סוגי ירקות בתנור (המנה העיקרית מגיעה כ-250 גרם)- אם אתם שואלים אותי- הפתרון האולטימטיבי!!

בקובבא נותנים דגש על איכות האוכל ורכיביו הבריאים ובנוסף על הכמות! האתר מתאים גם לאנשים אשר מחפשים פתרון לאוכל בריא ואיכותי למלא את המקרר למספר ימים או לחילופין להשביע את קיבתם של מספר סועדים גדול.

כל שכני קובבא עובדים תחת פיקוח מוקפד, עוברים מבחן טעימות והיגיינה בכדי להבטיח לכם הרעבים חוויה מהנה.

אז חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה