יום שבת, 24 ביוני 2023

אתם כבר מכירים את המזווה? בוטיק אוכל מדהים

 ל"המזווה" נחשפתי בימי הקורונה עת כולנו היינו ספונים בבתים ולא יכולנו כלל לצאת לבלות ולהנות, ביצענו הזמנה ראשונית מהם ומאז הם ואנחנו זה סיפור אהבה. שבוע שעבר קפצנו לבקר, אספנו מעט מצרכים מדהימים מבוטיק הגבינות ומבוטיק הבשרים ויצאנו לעבר פיקניק רומנטי שווה במיוחד.


המזווה זוהי מעדניית בוטיק כשרה שנוסדה כבר למעלה מעשר שנים על ידי שני שותפים - דור כהן ואור דוייב מתוך כמיהה ואהבה אין סופית לבשרים ונקניקים איכותיים שעשויים מ-100% בשר  טרי ולא מעובד. המזווה מתמחה בייצור ועישון בשרים ונקניקים בשיטה מסורתית עתיקה. אז כאמור כל הבשרים שנמצא במקום עשויים מבשר טרי, איכותי ולא מעובד. הבשר עובר תהליך של כבישה בת כמה ימים – ללא תוספים מיותרים. לאחר הכבישה, הבשר עובר תהליך של עישון (חם או קר) או של סו- ויד. (סו-ויד: בישול בטמפרטורה אחידה [בוואקום] לאורך זמן). כך הבשר שומר על צורתו ועל צבעו, הטעם העז שלו נשמר ואין צורך בחומרי טעם. כל הבשרים מתאימים לתזונת הפליאו והם עשויים 100% בשר ושומן!

ניתן לרכוש במקום כריכים עשירים ומפנקים העשויים מהבשרים המשובחים הקיימים במגוון ולחמי מחמצת אשר נאפים במיוחד עבור המותג עם מגוון רחב של ממרחים מקומיים, ירקות טריים וחמוצים. הכריכים מגיעים חמים ובשלושה גדלים הנעים בין משקל של 100 ל-200 גרם בשר.





מלבד הכריכים ניתן להנות ממגוון רחב של מוצרים למזווה הביתי שלנו. כלל המוצרים שנמצא על המדפים נאספים בקפידה יתרה מכל מדינות העולם- החל מהפסטות הייחודיות של איטליה, דרך שמנים מיוחדים מספרד, זיתים מיוון ויינות בוטיק מיקבים בצרפת. 




לצד מעדניית הבשרים ניתן למצוא את בוטיק הגבינות שהקימו השותפים לאחר שלוש שנות פעילות בבוטיק הבשר בו היה מקרר קטן של גבינות וביקוש אין סופי לעוד גבינות ומוצרי איכות. כלל המוצרים בבוטיק הגבינות נבחרים בקפידה לאחר בדיקת איכות מעמיקה הכוללת טעימות, בדיקת רכיבים ואף ביקורים במפעלי הייצור. כיום בבוטיק יש למעלה מ-120 גבינות מכל רחבי העולם וכמובן ממחלבות בוטיק ישראליות מקומיות ומיוחדות. (אגב, בבוטיק הגבינות אין תעודת כשרות).







אז כאמור ניתן להגיע לאחד מסניפי הרשת - בהרצליה או  בפרדס חנה כרכור או לחילופין להכנס לחנות המותג ולהזמין משלוח סופר מפנק עד הבית (אגב, משלוח לכל הארץ בחינם בהזמנה מעל 300 שקלים). בין שלל המוצרים שניתן למצוא בחנות תמצאו: מגשי אירוח, גבינות באיכות גבוהה, נקניקים איכותיים, דגים מעושנים, ירקות כבושים, מוצרים נלווים, ממרחים ורטבים, עוגיות וקרקרים, שוקולדים איכותיים, פסטות ועגבניות ומבחר תבלינים איכותי.

מניסיון אישי שלנו יכולה להגיד כי כלל המוצרים אותם נמצא כאן הינם ברמה גבוהה ובאיכות ללא תחרות. חברה אמרה לי בשיחתנו כי המחירים יקרים, אז כן, זה לא מחירים של הסופר אך יחד עם זאת עדיין מחירים שפויים בהתאם לתמורה שאנו מקבלים. אז חברים , ממליצה בחום רב להגיע ולהנות מלונה פארק שלם של גבינות ונקניקים-  הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי! אתם עוד פה?

סניף הרצליה- רחוב אריק איינשטיין 3.
סניף פרדס חנה כרכור- רחוב המושב 42.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה