יום שבת, 24 ביוני 2023

Wine Stash בר יין חדש בלב מודיעין

קוראיי הוותיקים כבר יודעים - כשאנחנו שומעים על מקום חדש שנפתח אנו סקרנים ומיד יוצאים לדגום ולבדוק מקרוב. כך היה עת שמעתי על בר יין חדש Wine Stash השוכן במודיעין. כבר שנכנסים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון- המקום מעוצב בעיצוב מוקפד, אלגנטי ויפיפיה מאוד, המקום למעשה בנוי כחנות ובר יין יוקרתי. במקום שלושה מתחמים שונים המחולקים ליינות לבנים, אדומים ורוזה, המחירים נגישים ונוחים לכל כיס, כאן תמצאו מגוון רחב של יינות מהארץ ומהעולם ודבר אחד משותף לכולם- האיכות הסופר גבוהה ובלתי מתפשרת.

Wine Stash הוקם על ידי גיא ודנה מתוך הרצון והכמיהה לשנות את חוקי המשחק ואת תרבות היין במודיעין. הקונספט היחודי של ווין סטאש הינו להנגיש, להכיר ולהציג לראווה את היבואנים והיצרנים יקבים ועובדי האדמה שלא הכרתם שקיימים היום בישראל ובכלל. גיא ודנה שמים דגש והקפדה יתרה על אירוח איכותי, שיחה פתוחה והנגשת היינות למבינים ואף לאלו המבינים פחות, כאן תזכו להנות משיח יין קליל לצד מקצועיות רבה עם ראש פתוח ואהבה גדולה. המקום הוקם מתוך הכירות אישית ומעמיקה של השניים לאורך השנים עם היקבים בארץ ובעולם , בשל עובדה זו הצליחו ליצור מגוון מדהים , משובח וייחודי הכולל יינות עולם ישן ועולם חדש ,צבעוני ומעמיק המאפיין אותם.









מעט הסברים אודות המקום ואודות היינות המופלאים שיש במקום וכבר דנה בחרנו בעבורנו יין לבן איכותי מאוד - AVELEDA- יין קליל, מתקתק מעט עם צביון ייחודי ומיוחד מאוד, התענגנו על כל לגימה ולגימה ובמלי לשים לב סיימנו אותו די מהר.



גיא ודנה בנו תפריט מאוד מדוייק המכיל את האפרטיבים המושלמים לצד היינות המשובחים, אז הרמנו כוס יין לחיינו ולחיי הצלחת המקום המושלם ויצאנו לדרך. ראשית בחרנו בפוקצ'ה מטבלים - פוקצ'ה הנאפית במקום בעת ההזמנה ומוגשת לצד שמן זית וחומץ בלסי וסלסת עגבניות טעימה:


פלטת גבינות קטנה אך בהחלט גדולה שכללה כ- 5 גבינות קשות, גבינת שמנת, פירות וקרקרים- כלל הגבינות באיכות סופר גבוהה, טעימות להפליא ומהוות את הנשנוש המתבקש לצד היין המשובח.





פלטת דגים כבושים- שכללה 3 סוגי דגים ביניהם: דג סלמון שגיא כובש במקום, מקרל מעושן, מטיאס וירקות- גם הפלטה הזו הייתה הנשנוש המושלם ביותר לצד היין, אנחנו יכולים לחיות כל יום כל היום על הפלטות הללו. יוקרה, איכות וטריות ללא פשרות.







עוד מנה שבחרנו הייתה פולנטה וארטישוק- גם כאן המנה הוכנה במקום בעת ההזמנה, פולנטה קטיפתית, נימוחה וטעימה המוגשת עם ארטישוק צרוב ושפע פרמזן- אימל'ה איזו מנה, איזו חגיגת טעמים לחיך:





קינחנו בפאי לימון ופיסטוק- הקינוח המושלם והאולטימטיבי לערב קסום שכזה:





זה היה ערב קסום ומיוחד , נהננו מכל רגע ורגע הן מהאווירה הקסומה, מהשירות המוקפד, ממוזיקת הרקע הנעימה שהתנגנה לה, מהאוכל האיכותי ומהיין המושלם. מי שמכיר אותנו יודע שזה בהחלט אחד הבילויים האולטימטיבים והאהובים עלינו וכאן באמת זכינו לערב מושלם. 

אז חברים אם אתם כמונו אוהבים ומעריכים יינות ייחודיים וטובים לצד תפריט מפנק (כבר מצרפת לכם אותו) זה המקום בעבורכם, המקום אומנם חדש (קצת יותר מחודש) אבל אין לי כלל ספק כי שמו חיש מהר ילך לפניו ויהפוך לשם דבר בעיר ומחוצה לה, ממליצה בחום!! אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום!!



כתובת:
לב העיר 18, כיכר העיר, מודיעין

טלפון להזמנות:
050-4311931

שעות פעילות :
א-ה 19:00
שישי : 11:00-16:00
מוצש 20:30 עד הפקק האחרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה