יום שישי, 5 בינואר 2024

כשמחפשים בר אחר מגיעים לאינגה בר

אתם כבר מכירים אותנו ויודעים שאם יש מקום איכותי וטוב אנחנו אוהבים לשוב אליו פעם אחר פעם, כך היה עם אינגה בר - בר תוסס, אפלולי ומדליק השוכן בהרצליה. אינגה בר הגיע להרצליה כבר לפני למעלה משני עשורים והוא למעשה בר המשקאות הראשון בעיר, מאז ועד היום שמו הולך לפניו ולא בכדי. הבר פתוח מהשעה שש בערב וכבר משעה זו מלא עד אפס מקום זאת משום שאנשי ההייטק מהסביבה באים בהמוניהם לדרינק אחרי העבודה בשעות ה-Happy Hour, ממש כמו בחו"ל. בשעות הלילה פוקדים את "אינגה בר" חובבי שתייה איכותיים בינהם חבורות חבורות של חבר'ה צעירים, בוגרים ו/או זוגות המגיעים לדייט זוגי בדיוק כמונו.

העיצוב ב"אינגה בר" מוקפד, נעים ומזמין. סביב הבר יש כ-30 מקומות ישיבה וביתר החלל פזורות פינות ישיבה אינטימיות ואף מגוון פינות ישיבה מחוץ למקום. ברקע מתנגנת מוסיקה מגוונת בווליום שמאפשר לנהל שיחה. אנו הגענו בשעת בין ערביים מאוחרת והמקום היה מלא עד אפס מקום (מזל שהזמנו מקום), האמת? מבינה לחלוטין מדוע. בין השעות 18:00-21:00, בימים א' עד ה' - ישנה הנחה של 40% על רוב המשקאות.

כהרגלנו הרמנו כוסית לחיינו לחיי שבויינו וחילנו שיחזרו הביתה לשלום במהרה- הזוגי מצידו בחר קוקטייל אניסטסיה- אוזו מטקסה, רוטן שקדים, מיץ לימון טרי, אשכולית אדומה ופירות אדומים (ביקש חיזוק וקיבל צייסר נוסף) אני מצידי בחרתי בבילי ג'ין- ג'ין תות, גליאנו אפריטיבו, רוטן פסיפלורה, מיץ לימון טרי, מיץ אשכוליות - שני הקוקטיילים היו מדהימים! מאוזנים בשילובי הטעמים, עם תוספת נכבדת של אלכוהול, לא מלאים בקרח כמו בהמון מקומות אחרים, טעימים במיוחד וסופר מפתיעים:




למנה ראשונה בחרנו בארטישוק קלוי אשר הוגש עם גבינת לבנה חמצמצה ונפלאה, שקדים קלויים, בלסמי מצומצם, רוקט ופרמזן- חייבת לציין שציפיתי לקבל מנה קטנה כמנת פתיחה ובפועל הגיעה מנה פשוט ענקית של מלאאא רבעי ארטישוק צרובים וטעימים, ביס מכלל המרכיבים יצר לונה פארק שלם של טעמים בחיך- וואו- שיחוק:





עוד בחרנו בסלט קיסר מפנק וטעים, חסה טרייה ורעננה שעוטף אותה ברכות רוטב חלומי וקטיפתי, שפע של קרוטונים, גבינת פרמזן והמון אהבה (אגב, למי שלא שומר ניתן לקבל את הסלט בתוספת חזה עוף):




בגזרת העיקריות בחרנו לחלוק נקניקיות בקר- הגיעה מנה עם 2 נקניקיות שמנמנות ועסיסיות , עשויות במידת העשייה המתבקשת, מאוד איכותיות וטעימות, מוגשות עם חרדל חריף ופירה תפו"א קרמי (חלבי), אנו ביקשנו להמיר את התוספת לפוטטוס תפוחי אדמה קריספיים וטעימים במיוחד- מנה נפלאה, גם היא הנשנוש האולטימטיבי בבר מבחינתנו- שלמות זה כאן:






עוד חלקנו מנת המבורגר- לחמניה רכה ונימוחה שמקבלת לתוכה באהבה קציצה ג'וסית , עשויה במידת העשייה המתבקשת- בחוץ מעט חרוכה ובפנים עסיסית ונוטפת טעמים במשקל של 220 גרם, הירקות מוגשים לצד המנה כך שכל אחד יוכל לבחור לעצמו את הירקות אותו הוא אוהב להרכיב במנה, המנה מוגשת עם פוטטוס שמנמנים ומפנקים:






אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים בר זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה כוללת איכותית מאוד- אווירה קסומה ומיוחדת לצד מגוון רחב של משקאות איכותיים ותפריט מגוון ומפנק. שפע חנייה באיזור שזה כבר ייתרון סופר משמעותי. לא בכדי המקום מלא עד אפס מקום, בהחלט ניכר שלא רק אנחנו אהבנו אלא עוד הרבה מבקרים שחוזרים שוב ושוב ושוב. ממליצה בחום להזמין מקומות מראש כי המקום כל הזמן מלא. 



כתובת:
גלגלי הפלדה 16
הרצליה

טלפון להזמנות:
073-7592913

שעות הפעילות:
א - ה 18:00 - 02:00
ו - ש 20:00 - 04:00

Happy Hour:
א - ה 18:00 - 21:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה