יום שבת, 13 בינואר 2024

עראיס מחנה יהודה - חוייה בכל ביס


יש מישהו בקהל שלא מכיר עראיס? את אותה הפיתה השמנמנה עמוסת בשר עסיסי ומלא בטעמים? מניחה שאין כאלו! אנו באופן אישי מאוד אוהבים את הזאנר. אני מכינה לא אחת בבית אולם כשאנחנו רוצים להתפנק ובענק בוחרים לקפוץ ל עראיס - מחנה יהודה אשר כבר לפני מספר שנים עשה את דרכו מהשוק התוסס בעיר הבירה היישר לפתח תקווה- מתחם שופ טיים.




זהו אחד המקומות שאנו חוזרים אליו שוב ושוב עם הילדים , בלי הילדים ולא בכדי, מדובר מצד אחד ב"אוכל רחוב" אך מנגד במנות ברמה גבוהה, עם שירות מוקפד, אווירה נעימה ומחירים לכל כיס. אם בתחילת הדרך הייתם יכולים למצוא בתפריט רק את מנות העראיס המפורסמות הלוא שכיום תוכלו למצוא מגוון רחב עד מאוד של מטעמים מופלאים בין היתר: לחמאגון מפנק, סלטים איכותיים , קבב, מגוון רחב של תוספות ועוד.

אז מה הסוד ? כאן נקבל כל מנה עשוייה מרכיבים טריים-טריים ואיכותיים – מהבשר עד לרטבים, שהופכים את כל מנה למנה מעולה. הוסיפו על כך שירות מצוין ואדיב, ותקבלו מקום שממש כדאי לבקר גם לארוחת צהריים וגם לזלילה לילית. נראה לי שכבר ממש הצלחתי לשכנע אתכם לבקר, האומנם?




אז מה היה לנו? הגענו בשעת ערב מוקדמת עם נסיך הבית שמיד הכריז שכל ביס טעים מקודמו, הצטרפו אלינו לארוחת שחיתות טעימה במיוחד:

את הארוחה פתחנו עם לחמג'ון מפנק וטעים- פיתה שמנמנה עמוסה בבשר איכותי, קצוץ בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ומעליו שפע של בצק בסומק, פיטרוזליה ואת כל אלו עוטפת באהבה טחינה סמיכה וחמצמצה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים - מנת פתיחה מושלמת:







סלט דונר - סלט גדול ועשיר מאוד, עם ירקות פריכים וטריים אשר מקבלים לתוכם באהבה מנה גדושה של בשר דונר מתובל במתינות אך מלא בטעמים נפלאים- זוהי ארוחה בפני עצמה בעיקר בשל העובדה שכאמור מדובר בסלט גדול מאוד:







מנת קבב- מנה של חמישה קצי=צות קבב, סלט עגבניות רענן וחרפרף , בצל בסומק, תפוחי אדמה ובטטות בטאבון (אימל'ה כמה שהם טעימים), חריף, צימיצורי- מוגש עם פיתות. קציצות הקבב שמנמנים ועסיסיים, עשויים מבשר איכותי , גם הם מתובלים במתינות אך בעלי נוכחות וטעמים מופלאים- מנה שהיא פשוט חוויה לחיך:









עראיס כבש+ עראיס אנטריקוט- בכל מנה יש שלושה רבעים של פיתה אשר מכילות משקל של כ-210 גרם בשר איכותי וטעים, הפיתות נצרבות להן בטאבון ענק ועוצמתי אשר מעניק טעמים מופלאים למנה, הבשר נשאר עסיסי וטעים. המנה מוגשת עם סלט עגבניות, טחינה, צימיצורי, פלפל חריף ובצל ירוק בצד- מבחינתי לאכול כל יום מנה שכזו ואני מסודרת.








בין שלל התוספות הנפלאות תוכלו למצוא כאן תפוחי אדמה ובטטה צרובים בטאבון, הם רכים ונימוחים, צרובים בקלילות עם טעם של גן עדן, אני באופן אישי התמוגגתי מכל ביס וביס:




אחד הדברים ששמחתי לגלות בביקורנו הפעם זו העובדה שיש קינוח מפנק, מתקתק וטעים במיוחד- עוגת ביסקויטים בטעמים של בית- הקינוח המושלם לארוחה מושלמת:





זו הייתה אחת הארוחות הטובות שדגמנו, נהננו מכל ביס וביס, אין לי ספק שכל מי שיגיע לכאן יהנה ובגדול. אגב, גם טבעונים יהנו ממנות מופלאות כאן.


כמו שאתם מכירים אותי אני שמה דגש מאוד גדול על ניקיון הסניף ונראותו הכללית, כאן המקום היה מדוגם, מצוחצח ומבריק, כל פינה ופינה הייתה נקיה- תענוג גדול. ממליצה בחום, לנו אין כלל ספק כי נמשיך נחזור לכאן שוב ושוב בקרוב.

טלפון להזמנות:
03-509-5888

כתובת:
תוצרת הארץ 3, מתחם שופ טיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה