יום שני, 29 בינואר 2024

בר היין MILIEU מפתיע כל פעם מחדש

לפני מספר חודשים נחשפנו לראשונה לבר יין חדש- מיליו זהו שמו ומאז פשוט התאהבנו. מדובר בבר יין ייחודי, קסום ומיוחד השוכן בלב ליבו של רחוב דיזינגוף בתל אביב, כזה שלרגע תרגישו כאילו ונתתם קפיצה לחו"ל .  בביקורנו  הקודם  זה היה ממש בתחילת דרכם והמקום הותיר לנו את חותמו, יחד עם זאת הפעם שהגענו נחשפנו למקום חם ובועט המלא כמעט ועד אפס מקום. הבר מעוצב בעיצוב מוקפד באווירה פריזאית עם מבחר של למעלה מ-50 סוגי יינות מהארץ ומהעולם , מציע לצד היינות המובחרים תפריט עשיר ומפנק של מטעמים קסומים ומיוחדים.




ראשית, הרמנו כוס יין  לחיינו, לחיי חיילנו ושבויינו  שיחזרו  הביתה בשלום (אגב, אחד  השותפים  במקום) אני בחרתי בפיקסה, וינו ורדה, פורטוגל- יין פירותי, קליל ומרענן, עוקצני במעט אך טעים בטירוף. הזוגי מצידו בחר חובב הרוזה בחר בפלדשטיין, גרנש, גליל עליון- יין חד קיצי, גסטרונומי מרענן ומפתיע.




מביקורנו הקודם זכרנו את המנות המפתיעות, את היד המדויקת של השף ועדיין הופתענו עד מאוד מדיוק המנות, מהאיזון המפתיע, אילולא ידענו כי הגענו לבר יין היה ונדמה כאילו והגענו למסעדת שף. אז מה היה לנו?

התחלנו את הארוחה עם מרק בצל מוקרם- קערה קטנה של עונג צרוף המכיל מרק בצל סמיך ומתקתק המוגש עם שפע של קרוטוני בגט ופרמזן- חד משמעית זה היה מרק הבצל הטעים ביותר שלגמנו (ואני לא חובבת מרקים).






פיטריות צלויות- קרם תירס ופרמזן- קרם תירס מתקתק ומדויק ועליו נחות בעדינות פיטריות צלויות וצרובות ומעליהן שפע של פרמזן- מנה מטריפה כזו שתרצו לקחת כף ולהתענג עליה, אגלה לכם סוד נוסף, ממש תתבאסו (כמוני) כשהיא תסתיים.






בהמלצתה של ליגל (אחת השותפות במקום) הגיעה לשולחננו מנה מטריפה- ליטל גאם'- ויניגרד סומק ורימונים, בצל סגול, קשיו ופרמזן- סלט המבוסס על עלי חסה- סופר פרשי ומרענן, כאחת שאוהבת מאוד סלטים יכולה להגיד שהוא היה פשוט מושלם, כל ביס חגיגה אמיתית לחיך (כן, למרות שמדובר רק בסלט), הרוטב מעקצץ ומיוחד, כזה שעוטף ברכות את הסלט ומפתיע בכל ביס מחדש.





קרפצי'ו דג נא- סלטון סלרי, משמש אוזבקי, שמן ירוק, זרעי כוסברה מסוכרים ודג נא בשפע- אז, כן , במרוצת השנים יצא לנו לדגום אין ספור מנות שכאלו אך שימו לב ליצירתיות המתפרצת, להגשה המיוחדת, לאסתטיות ולרמת הדיוק, כעת שאתם מביטים במנה תפעילו את בלוטות הטעם ותדמיינו בדיוק כך את הטעמים המדויקים, המפתיעים והמיוחדים. ביס אחד מכלל המרכיבים יעיף אתכם גבוה. תשכחו מכל מה שדגמתם עד היום כי זה בהחלט לא מתקרב לזה.






לינגוויני פלפל צ'ומה- שרי עירומות, ביצה עלומה ופרמזן- מודה ומתוודה! אילולא המלצתה של ליגל סביר להניח שלא היינו בוחרים במנה זו- טעות איומה!! אימל'ה איזו מנה חלומי. פסטה טריה ומדויקת, עשויה במידה הנכונה, מוגשת עם רוטב פלפל צו'מה (לא חריף, מעט עוקצני), שפע של שרי מתקתקות המתפוצצות בפה ומעל כל אלו נחה לה ביצה עלומה שרק מחכה שתשברו אותה וחלמון יעטוף ברכות ובעדינות את המנה, הפרמז'ן מעניק טאצ' סופי.







מניחה שבשלב זה אתם כבר מבינים על מה דיברתי בתחילת הפוסט, זה היה אחד הערבים במיוחדים והמפתיעים שעברנו ל אחרונה. גם על קינוח כמובן לא פסחנו ובחרנו ב-בר שוקולד טופי- בראוניז, קריספי פרלינה, טופי ומוס שוקולד- קינוח שוקולדי מתוק במתינות ומדוייק להפליא. הקינוח המושלם לערב קסום ומיוחד שכזה.





לסיכום חברים, אם אתם אוהבים יינות משובחים, שונים ממה שלרוב אנו מכירים זה המקום בעבורכם, כאן תזכו להנות מיינות משובחים, מאווירה קסומה ופריזאית, מוויב מעולה, משירות מוקפד ומאוכל טעים במיוחד, העברנו מספר שעות מבלי לשים לב כלל, אין לי כלל ספק כי ממש בקרוב נחזור בשנית. אז.. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!מיליו

כתובת:
דיזינגוף 141, תל אביב

טלפון להזמנות:
054-779-1662

שעות פתיחה:
ראשון עד רביעי: 18.00-24.00
חמישי שישי: 18.00-02.00
שבת: 18.00-24.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה