יום שני, 8 באפריל 2024

פריז טקסס גבעתיים - גן עדן לאוהבי הבשר

לפני כשנה התארחנו במסעדת פריז טקסס הממוקמת בלב גבעתיים, רחוב כצנלסון אם נדייק ומאז לא הפסקנו להמליץ עליה, כל חברנו, מכרנו ומשפחתנו שמעו על הבשורה, ביקרו והתענגו בדיוק כמונו. למי שלא מכיר מדובר במסעדת המבורגרים ובשרים סופר איכותיים. כאן כל הנתחים עוברים יישון יבש ומוצעים למכירה רק כאשר מגיעים למדד האיכות של פריז טקסס. הבקר של המסעדה מגיע מחוות מקומיות ונבחר בקפידה- אין ספק שבזכות תכונות אלו נקבל בשר סופר איכותי.  

הגענו בשעת בן ערביים והמקום היה פשוט מלא, לחלוטין לא בכדי, במהלך השנה שעברה עברו המון מים בנהר והמקום התפתח, התחדש, גיוון , השתכלל והעצים את כל מה שהיה גם קודם לכן. השירות במקום סופר מקצועי, אדיב, סובלני וסבלני, כלל המלצרים מכירים את התפריט על בוריו. התפריט מצומצם אבל אתם כבר מכירים אותנו, אנחנו ממש מעדיפים כך כי יודעים שכאשר התפריטים מלאים במנות הן מתפזרות ולא מדויקות כך שתפריט שכזה הוא מדויק, קולע וטעים במיוחד. האווירה במקום פשוט מחשמלת, ניכר כי הרבה מן הסועדים לא הגיעו לכאן לראשונה וכי זוהי מסעדת הבית שלהם. 

מכריי כבר יודעים, אני לא חסידה גדולה של המבורגרים, יותר חובבת נתחים שמנמנים אולם כאן קציצת ההמבורגר של פריז טקסס  פשוט כבשה אותי. וואו, איזו עסיסיות, איזה טעמים- בהחלט ניכר כי מי שאחראי על בחירת הבשר, על טחינתו, על שילובי הטעמים יודע את העבודה ובגדול. בשר הבקר של פריז טקסס נבחר מגזעי בקר כמו הולשטיין וגרזי והתיישן למשך 21 ימים לפחות כדי לשפר את המרקם ולפתח את הטעם. כשמשלבים את האיכות הזו עם הרטבים החלומיים שלהם, הירקות הרעננים, התוספות המפתיעות זה באמת עניין של פנטזיות המבורגר המושלמת ביותר.

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי פריז טקסס ולחיי חיילנו ושבויינו שיחזרו הביתה לשלום במהרה, הפעם בחרנו ביין שבלי פיליפ צונן וטעים במיוחד:




למנות ראשונות חלקנו: קרפציו קצבים- אורוגולה ובלסמי (במקום המנה מגיעה עם גבינת פרמזן, אנחנו ביקשנו להסיר), כאן תקבלו מנת קרפציו שונה מכל מה שאתם מכירים- הנתחים לא דקיקים אלא מעט עבים , בשר סופר איכותי, טרי, טעים ונמס בפה- אימל'ה איזו שלמות, חד משמעית הקרפציו הטעים ביותר שדגמנו עד היום:






שיפוד קצבים משתנה- והפעם שיפוד אנטריקוט- שיפוד עסיסי, מדויק וטעים. מנה שכביכול לא מתיימרת אבל גם כאן אילולא היה מדובר בבשר כה איכותי המנה לא הייתה יכולה להיות כה מוצלחת, שאפו על בחירת הבשר המדויקת, גם רמת הצלייה הייתה בדיוק כמו שנתבקשה:





BEEF SPECIALS- נתח במשקל 200 גרם של סינטה מיושנת - נתחיל בנתח הבשר האיכותי, גם כאן בדיוק כמו במנות הראשונות הבשר מצוין, איכותי, טרי וטעים. עשוי במידת העשייה המדויקת, מה שיקנה לכם ביס שפשוט נמס לכם בפה ויגרום לכם לרצות להזמין עוד מנה שכזו, צרחות כמה שזה טעים:






מנת ההמבורגר שבחרנו בהמלצת המלצר החביב הייתה - רודאו דרייב- ביפבורגר קצבים , ריבת חלפינו, אייסברג, עגבנייה, בצל, מלפפון כבוש, חלפינו, איולי צ'יפוטלה בלחמניה רכה, במקור המנה מגיעה עם גבינת סנט מור עיזים אך ביקשנו להסירה מטעמי כשרות. נתחיל בקציצת הביפבורגר- מדובר בשר איכותי מפרות ישראליות ושמנות מזן הולשטיין וסימנטל בלנד מיוחד, בשר טרי ומיושן, נטחן טרי במקום מידי יום ונעשה הכל בעבודת יד , הבשר נצלה בטכניקה טקסנית שנותנת קראסט מיוחד ומעניקה למנה טעמים מופלאים. הקציצה סופר ג'וסית, עשויה במידת העשייה המדויקת , שילוב הטעמים מדויק ומאוזן מאוד, ריבת החלפיניו זו פשוט המצאת המאה, אתם לא מבינים כמה שהיא טעימה, עד שלא תטעמו לא תצליחו לדמיין אפילו עד כמה היא טעימה. הלחמניה הרכה שעוטפת ברכות את כלל המנה חלומית, נימוחה ופלפית. כפי שסיפרתי בתחילת הכתבה אני לא חסידת המבורגרים אולם לאחר ביקור ואכילת המנה יכולה להעיד חד משמעית כי התאהבתי, אני לא מאמינה שזה קרה אבל, כן!! התאהבתי!! ואין לי ספק שנחזור ממש בקרוב כי אני חייבת עוד מנה שכזו ויפה שעה אחת קודם לכן. אהה, כמעט שכחתי, הוספנו למנה ביצת עין הפוכה שהוסיפה טוויסט למנה.





בחרנו לוותר על הקינוח בשל העובדה שאין במקום קינוחים בגזרת פרווה (לדעתי כדאי שיצרפו לתפריט הקינוחים גם אחד לפחות בחזקת פרווה/טבעוני).

חברים, אם גם אתם אוהבים ויודעים להעריך בשר איכותי זה המקום בעבורכם, רוצו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! לנו אין ספק כי נחזור לכאן שוב בקרוב מאוד. ילדינו וחבריהם כבר הגיעו למסעדה להבין על מה דיברנו וחזרו מאוהבים.



כתובת:
כצנלסון 59,
גבעתיים

טלפון להזמנות:
03-7506070

שעות פתיחה:
א'-ה'
12:00 - 00:00
יום שישי:
12:00 - 23:00
יום שבת:
13:00 - 00:00



תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני אנה קדם, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שאתה יוצר איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648.

    השבמחק