יום שלישי, 2 באפריל 2024

רגע לפני הקיץ אתם חייבים להכיר את מוצרי ההגנה של AVENE



הקיץ הפתאומי שנחת עלי הזכיר לי כי אני חייבת להתאבזר ולהיות מוכנה לימים החמים שכבר ממש כאן.

את מוצרי ההגנה של AVENE אני מכירה ומשתמשת בהם כבר שנים, הם סופר יעילים לימי הקיץ החמים, נעימים על עור הפנים וקלילים מאוד- מרקם הקרם כלל אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות מירבית ומעניק לחות למשך כשמונה שעות. מועשר במים הטרמליים של המותג המרגיעים את העור, מעניקים הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA-וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור. כמו כן מועשרים בקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור.




הפורמולה ידידותית לסביבה, לא מכילה סיליקון, נבדק דרמטולוגית, היפואלרגני, מתאים לעור רגיש, ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן.

בסדרה מגוון מוצרי הגנה לפנים פנים:

• קרם הגנה - לעור יבש עם בישום וללא בישום.
• תחליב הגנה - לעור רגיל עד מעורב עם בישום וללא בישום.
• תחליב הגנה טינטד עם גוון - לעור רגיל עד מעורב.
• תחליב הגנה קליננס - לעור שומני.

מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪

AVENE אינטנס פרוטקט תחליב הגנה מהשמש SPF50+

תחליב הגנה לפנים ולגוף בעל הגנה רחבה מקרני ה UVB/UVA -ומפני קרינת האור הכחול. התחליב מתאים לשימוש בתינוקות מגיל חצי שנה ומתאים גם לבעלי עור בהיר. ללא סילקון, ללא בישום, היפו אלרגני. מרקם התחליב אינו מורגש על העור, נספג במהירות בתוך 3 שניות, אינו משאיר סימן לבן ומעניק לחות גבוהה למשך 8 שעות.

מחיר מומלץ לצרכן: 159.90




מוצרי AVENE ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת הפרטיים.

מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE קיבלו את תו "מגן שמש" של העמותה הישראלית לסרטן העור, המקדמת מודעות, הסברה וחינוך בנושא התנהלות נכונה והגנה מפני השמש.

על המותג AVENE

AVENE הינו מותג דרמו קוסמטי מוביל ומבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש המיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה. מוצרי AVENE מבוססים על המים הטרמליים שנשאבים ישירות ממעיינות AVENE בצרפת.

המים הטרמליים של AVENE נשאבים בתהליך סטרילי, ישירות ממי המעיין, הם מכילים סיליקה וכן עשירים במינרלים ויסודות קורט.

במים שוכנת מיקרופלורה ייחודית ועתיקה בשם Aqua Dolomiae המייצרת את החומרים הפעילים הנמצאים במי המעיינות הטרמליים של אוון.

המים הייחודיים של AVENE נחקרו במעל ל-150 מחקרים שונים ונמצא כי הם מרגיעים גירויים, אנטי דלקתיים ומרככים את העור .מוצרי אוון פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של חברת התרופות פייר פאברה והם מיוצרים תחת סטנדרטיים קפדניים ועוברים מבחני יעילות עם בקרה דרמטולוגית.

מותג AVENE מציע מגוון רחב של מוצרים לטיפול בעור רגיש ובבעיות עור שונות, כגון פצעונים, שיקום העור, וכדומה, וכמובן מוצרי ההגנה משמש המפורסמים שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה