יום ראשון, 7 באפריל 2024

קפיצה קטנה לתאילנד- Thai Time

הזוגי חגג ביום שישי האחרון יום הולדת 50 וכיאה ליום הולדת שכזה ידעתי שאני חייבת למצוא בעבורו את המתנה המושלמת לחגיגה. חשבתי וחשבתי איך להפתיע אותו ובשיטוט קצר ברשת נמצא הרעיון המושלם!! הוא כבר חודשים רוצה לנפוש בתאילנד הקסומה, אז כרגע זה לא כל כך מתאפשר אולם אם לא נסע לתאילנד, נביא את תאילנד אלינו כי אין דבר העומד בפני הרצון. 

די במקרה גיליתי את Thai Time - קליניקה המציעה עיסוי תאילנדי מקורי השוכנת בנתניה. כלל המעסות הינן תאילנדיות שמעניקות עיסוי מקצועי, מסורתי ואיכותי. המסג' התאילנדי מושרש עמוק במסורת הבודהיסטית ומשמש כמדיטציה וטיפול יעיל ביותר לגוף ולנפש. עיסוי מסורתי זה משלב יוגה ריפוי אנרגטי רפלקסולוגיה מדיטציה ואירובדה, על ידי איזון המערכת האנרגטית גוף נפש והחזרתם למצבם הטיבעי, יצירת סביבה הרמונית לריפוי טיבעי.







הרפואה התאילנדית אינה עוסקת רק בריפוי מכאובים, מטרתה העיקרית היא שמירה על בריאותם ורווחתם כפי שהתאילנדים העתיקים האמינו כי "העדר מחלה היא הברכה הטובה ביותר".

היסטורית העיסוי התאילנדי המסורתי ניקרא גם יוגה טרפיה תאית, הטכניקה הטיפולית אשר החלה לפני שהיה רופאו האישי וחברו של בודהה. jivaka Komaabhacc כאלף שנים, מגיעה משושלת הרפואה המסורתית התאילנדית כוללת בתוכה תזונה, פעילות גופנית, שימוש בצמחי מרפא ועיסוי. הרפואה התאילנדית אינה עוסקת רק בריפוי מכאובים, מטרתה העיקרית היא שמירה על בריאותם ורווחתם כפי שהתאילנדים העתיקים האמינו כי "העדר מחלה היא הברכה הטובה ביותר".

הידע הרפואי שפותח על ידי דורות רבים ניקרא, "החוכמה העתיקה של תאילנד". המאמין שמחלות נגרמות מחוסר איזון , מחסימה בתוך הגוף או מחוסר איזון בין האדם לסביבתו. החסימות בגוף גורמות למחלות. הרפואה ההוליסטית התאילנדית מטפלת באמצאות עיסוי כדי לשחרר את זרימת האנרגיה בגוף כך שיוכל לרפא את עצמו. עיסוי תאילנדי מסורתי הוא טיפול עמוק בכל הגוף הכולל מתיחה של השרירים, המפרקים ולחץ המופעל עליהם.




מודה ומתוודה, עד אותו הערב מעולם לא קיבלתי עיסוי תאילנדי, ברגע הראשון די הופתעתי ואף חששתי שאני ו/או הזוגי לא באמת נהנה מהטיפול אך כבר כאשר התחיל העיסוי הבנתי שהגענו למקום הנכון. העיסוי סופר מקצועי (אם אתם מחפשים פינוק אז זה לא המקום, כאן מפרקים ומרכיבים אתכם מחדש- כמובן בהתאם לעוצמת החוזק שאתם בוחרים).

כאמור הגענו בשעה היעודה , התקבלנו בסבר פנים נעימות על ידי צוות המקום שיעשה הכל על מנת שכל לקוח ולקוחה ייהנו מהחוויה הכוללת. המקום מלא באנרגיות טובות, עם מוזיקת רקע נעימה ואווירה קסומה. כיאה לתאילנד כל לקוח/ה חולץ נעלים, עוברים שטיפת רגלים קלה, נועלים נעל קלילה ועוברים לעבר המזרנים שממוקמים בתאים. כאן בשונה מספא לא תקבלו חדרים עם מיטות אלא חלל גדול אשר מחולק לתאים תאים כאשר בכל תא ישנו מזרן (ייבוא אישי מתאילנד) והמעסות המקצועיות יעניקו טיפול מדהים עם שמנים תאילנדים מקוריים ומסורתיים. הטיפול ערך בין 60 ל-120 דקות וכל לקוח ולקוחה יוצאים פשוט אנשים אחרים  מאלו שהגיעו. הטיפול כאמור סופר מקצועי, המטפלות משתמשות באגודלים, בכפות הידיים, במרפקים , בברכיים ובכפות הרגליים על מנת שיוכלו ליישם אקו פארסורה נדנדה קצבית ומתח יוגה מעודכן אשר מרגיע את הגוף הפיזי , משחרר אנרגיה חסומה ומשחרר איזון גוף- ונפש. כפי שציינתי כאן כל מטפלת פשוט תפרק ותרכיב אותנו מחדש. וואו!! שאפו!! אין לי כלל ספק שנחזור לכאן בקרוב בשנית. כי אם לקבל עיסוי מקצועי ואיכותי זה רק כאן. 





אגב, יש המון חבילות מיוחדות המותאמות לימי הולדת, ימי נישואין ועוד, ממליצה להכנס לאתר לבדוק.

למחירון המלא לחץ כאן.

אתם עוד פה? אל תחכו כמוני לאירוע מיוחד, הכנסו לאתר Thai Time והזמינו עוד היום עיסוי שונה ומיוחד מכל מה שהכרתם. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 



כתובת:
תל חי 4
נתניה

טלפון לבירורים והזמנות:
054-529-5939

שעות פעילות:
ימי חול א'-ה' 10:00 עד 20:00
ימי ו' וערבי חג 10:00 עד 18:00



תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני אנה קדם, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שאתה יוצר איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648.

    השבמחק