יום ראשון, 7 באפריל 2024

טיפול פנים מבפנים ומבחוץ עם Woman cosmetics

את חברת הקוסמטיקה החדשה Woman cosmetics אתם כבר מכירים? האמת? אני לא הכרתי וממש חבל שכך. לאחרונה הוזמנתי להכיר מקרוב את המותג על ידי טיפול בקליניקה של האסתטיקאית יעל לוי בפתח תקווה. למי שכמוני לא מכיר Woman cosmetics למעשה מתבססת על עקרונות ה- WELLNESS  ומציעה טיפול בייתי משולש  TRIPLE TREATMENT הכולל טיפוח, תוסף מזון וטכנולוגיה מתקדמת כל זאת על מנת לסייע ביצירת איזון הוליסטי בכלל תחומי החיים גוף- נפש- התפתחות אישית. 

החברה עובדת  בשיטת  IN-OUT-TECH

טיפוח- סדרת 1.2   HYALU

תוסף מזון   COLLAGEN 300

טכנולוגיה מתקדמת מבית SPACE TOUCH  - ארה"ב.

השיטה Triple Treatment  פועלת מבפנים ומבחוץ על כל שכבות העור לשיפור המראה, המרקם והגוון של העור. 

מודה, כאחת שנחשפת להמון תכשירים כאלו ואחרים לא אחת מתאכזבת מטיפול כזה או אחר או מוצר כזה או אחר אולם כאן מדובר בחומרים באיכות גבוהה ביותר, נהנתי מאוד מהטיפול והפנים זהרו וקרנו עוד יומיים לאחר מכן. 

חברת וומן קוסמטיקס  המנוהלת ע"י  עמי שטיבל ,בעברו  מייסד חברת ז'נס קוסמטיקס, בבעלות שרון אדלר, מקימה בימים אילו  רשת ייחודית של אסתטיקאיות , בפריסה ארצית. החברה מובילה את מהפכת  הטיפוח הביתי בשיטה ייחודית המכונה IN-OUT-TEC המשלבת מוצרי טיפוח, מכשור בטכנולוגיית לד ותוספי מזון".

לדברי שטיבל:" מערך האסתטיקאיות  הארצי יגיע ל-500  עד סוף שנת 2024. האסתטיקאיות הינן מושג פרי פיתוח  חדש שפתחה החברה מתוך רעיון להקים קהילת נשים העוסקות בתחום הביוטי, כמו מאפרות, אשר יעברו  הכשרה וליווי ע"י חברת וומן קוסמטיקס ובכך ירחיבו את תחום פעילותן בתחום הלייפסטייל והביוטי, גם לטיפולי פנים  ."

מאז ה-7.10  החברה נרתמת כל העת לטובת מפונות ברחבי הארץ ומעניקה בהתנדבות אלפי טיפולי יופי, ללא כל עלות וזאת באמצעות מערך האסתטיקאיות .בעקבות מתן הטיפולים , מפונות רבות היביעו רצונן להצטרף למערך של חברת וומן קוסמטיקס.צוות החברה ביקר עד הים כבר בלמעלה  מ-30 מוקדים שונים למען המפונות .

אז כאמור , הגעתי לטיפול אצל יעל לוי, אסתטיקאית אשר העניקה שלי שעה של פינוק שכלל שימוש במגוון מוצרי המותג, תוך הקשבה לעור הפנים ושימוש במיכשור מתקדם ואיכותי (אותו אגב ניתן לרכוש גם לשימוש ביתי). יעל קשובה מאוד לצרכי הלקוחה, מסבירה לאורך כל הטיפול אודות המוצרים ומרכיביו. יצאתי מהטיפול מרוצה ועור פני קרן עוד יומיים לאחר מכן. לאחר הטיפול אף קיבלתי מוצר להמשך שימוש ביתי וחייבת לציין שהופתעתי לטובה מאיכותו הגבוהה. אומנם המוצרים לא זולים אבל בהחלט נותנים תמורה הולמת ובאיכות גבוהה מאוד. 

קבלו הצצה קטנה מהטיפול הנפלא:




יעל מקבלת בביתה מנובמבר האחרון וקהל לקוחותיה רחב , אני לחלוטין מבינה מדוע הלקוחות חוזרות וחוזרות. 



אז איך למעשה מתבצע הטיפול אתם שואלים? כפי שציינתי ניתן לרכוש את כלל המוצרים ולעשות הכל בבית באופן קבוע ותדיר.

IN -הדרך לשיפור עור הפנים מתחילה מפנים ועל כן חשוב לשלב  תוסף תזונה   COLLAGEN 300  המכיל פורמולה עוצמתית אשר מזינה את הגוף בכל החומרים הפעילים והוויטמינים הדרושים לשיפור מראה העור, גמישותו והאטת תהליכי הזדקנותו. התוסף כולל : 

קולגן דגים- צריכת קולגן באמצעות  בליעה  הינה הדרך האפקטיבית  הגדלת כמות הקולגן ומסייעת  בהאטת תהליכי ההזדקנות /של העור , בהפחתת קמטים ומעניקה לעור מראה זוהר ומוצק.

ויטמין C – חיוני ליצירת קולגן ודואג לעור בהיר ורענן.

חומצה היאלורונית- מעניקה לחות  מוגברת ונפח לעור למראה מוצק.

ויטמין E- נוגד חמצון  המגן על תאי העור מפני רדיקלים חופשיים ומאט את תהליכי הזדקנות העור.

אבץ- מינרל  בעל השפעה  גדולה על המערכת החיסונית וחיוני לוויסות הרשת ושומן פנים.

מחיר: 480 ₪ ל-3 חפיסות.

OUT -מוצרי החברה בסדרת HYALU1.2 פותחו על בסיס מחקר מעמיק ומושתתת על טכנולוגיה מתקדמת ועל החומרים האיכותיים ביותר. מוצרי הסדרה אינם מכילים פארבנים, חומרים מהונדסים גנטית או מוצרי נפט ועברו מגוון בדיקות  מחמירות בהן בדיקת רגישות ובדיקות היפו אלרגניות. כל המוצרים מיוצרים  תחת  בקרת איכות קפדנית ובתנאי ייצור גבוהים והינם בעלי אישור משרד הבריאות הישראלי ותו תקן אמריקאי F.D.A.

הסדרה כוללת: 

פילינג אנזימטי- 489 ₪   ל-200 מ"ל

פילינג אנזימטי  - 239 ₪  ל- 50 מ"ל 

קרם הזנה  ללילה- 339 ₪  ל-50מ"ל

קרם לחות ליום – 339 ₪  ל-50 מ"ל

גל לניקוי לפנים – 239 ₪   ל-150 מ"ל 

מסיכת לחות – 329 ₪  ל- 75 מ"ל

סרום הזנה ללילה -369 ₪  ל- 30 מ"ל

סרום יום  אנטי אייג'ינג- 369 ₪  ל-30 מ"ל 

קרם צוואר ומחשוף – 339 ₪  ל-50 מ"ל



TECH - מכשירים פורצי דרך בפיתוח חדשני, בעלי פטנט  עולמי שפותחו  על ידי מעבדות  נאס"א ומבוססים על טכנולוגית לד  מבית space touch.

Jupiter -מכשיר להפחתת קמטים המשפר את מראה העור והגוון שלו. המכשיר הינו פיתוח חדשני שמעניק את הטיפול האולטימטיבי לחידוש מראה העור. הוא מעודד ייצור קולגן .

לייזר רך / מכשיר בעוצמה חזקה עם אורך גל של 430-850 ננומטר, ה-JUPITER גם מאפשר הקלה משמעותית בכאבים ודלקות בגוף. 

פוטותרפיה – טיפול באור- מוכר רפואית ומוכח קלינית באמצעות מחקרים עצמאיים בשילוב 40 שנות מחקר מדעי על ידי נאס"א. הפטנט הייחודי המשלב אינפרה אדום ונורת לד מביאים לביצועים חדישים ותוצאות מעולות. 

לד אור אדום - חודר לשכבות העמוקות ביותר של העור כדי לשפר את מחזור הדם ואת המטבוליזם של העור. האור האדום עוזר להפעיל את התאים ולהאיץ את ייצור הקולגן ומסייע בסילוק הרעלים, העלמת הקמטוטים והקמטים והגברת האלסטיות של העור. 

לד אור כחול -טיפול בלד אור כחול וטיפול מקומי בקירור: אנטי דלקתי, מחטא, מבהיר פיגמנטציה שנוצרה כתוצאה מנזקי השמש ובמקביל מטפל באקנה ומסייע בהפחתתו. שימוש בטמפרטורה קבועה של 7 מעלות צלזיוס לכיווץ הנקבוביות ושימור לחות העור. 

מחיר: 5400 ₪ 

ה- EYETECH  שלנו הינו פרי פיתוח מתקדם שנועד לשיקום ומיצוק מראה העור ולהאטת סימני הזדקנות באזור העיניים. 

איך זה עובד? בכל סהרון משובצות 7 נוריות LED אדום באורך גל של 645 ננומטר. אורך גל זה חודר לעומק 5 מ"מ ומעודד את התא ליצר יותר אנרגיה באמצעות הפקת מולקולת ATP. כתוצאה מכך מתרחש חילוף חומרים מואץ בתא וייצור מוגבר של קולגן.

תוצאות הטיפול: הטיפול גורם לחילוף חומרים מואץ, לייצור מוגבר של קולגן ולהרחבת הנימים הזעירים תחת העיניים. התוצאה היא מיצוק והצערת מראה  העור, מניעת קמטוטים, הורדת נפיחות ("שקיות") והבהרת גוון העור מתחת לעיניים ("עיגולים שחורים").

מחיר: 2800 ₪ .

אז חברות, אם גם אתן מחפשות מוצרים באיכות גבוהה ללא תחרות לעבודה בבית ו/או להגיע לטיפול אצל אחת האסתטיקאיות של החברה זה המקום, הנאה מרובה מובטחת לכן, מילה שלי!

אתר החברה

פייסבוק

אינסטגרם

חברת הקוסמטיקה וומן קוסמטיקס  מקימה רשת אסתטיקאיות בפריסה ארצית . 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה