יום ראשון, 28 באפריל 2019

אטופיק דרמטיטיס- הסיוט של כל הורה

בכורתי נולדה לפני כמעט 21 שנים, אופריה מטורפת אפפה את הבית, אושר מעין כמותו בדמות נסיכה יפיפיה קטנה עד ש... 

בוקר בהיר אחד הנסיכה התעוררה עם כתמים אדומים על רגליה, לתומי חשבתי כי זה בשל מזג האוויר החמים, אולי הלבשתי אותה יותר מידי טענתי באוזניו של הזוגי, זה מיהר להרגיע אותי בתואנה כי זה יעבור ושרצוי פשוט למרוח קרם גוף, אז מרחתי . בשל חוסר הניסיון שלי כאם צעירה הנחתי כי זה פשוט יעבור ואין צורך לפנות לרופאה, למחרת הכתמים התפשטו ואף התעצמו, הלחץ וההיסטריה התחילו לעבוד, אז מרחתי עוד יותר קרם וציפיתי לטוב, לא אלאה אתכם בסיפורים רק אספר כי המצב רק החמיר והחמיר.

הגענו לקופת חולים בהיסטריה יתרה, מיד הרופאה הרגיעה אותי שבסך הכל מדובר באטופיק דרמטיטיס- מחלת עור :
דרמטיטיס אטופית: Atopic dermatitis המכונה גם “אסטמה של העור”, היא מחלת עור המתבטאת בשטחי עור אדומים ומאוד מגרדים המופיעים בעיקר בקפלי העור במרפקים, מאחורי הברכיים וסביב העיניים. במיקרים הקשים ובעיקר בילדים, הגרד והדלקת בעור יכולים להופיע גם בעור הפנים כפות ידיים, הקרקפת והגו. בחלק מהמיקרים הגרד טורדני עד כדי כך שהוא גורם ללילות ללא שינה והפרעות בלימודים ובעבודה. לעיתים גירוד העור בידיים שאינם נקיות גורם להווצרות זיהומים מקומיים בחיידקים המחמירים את האודם והכאב. מאחר והמחלה מופיעה בדרך כלל במשפחות שיש בהם נטייה לאסטמה או נזלת אלרגית, דרמטיטיס אטופית מכונה לעיתים “אסטמה של העור”. המחלה מופיעה לראשונה אצל תינוקות וילדים אך יכולה להמשיך גם בגיל העשרה ואפילו בגיל המבוגר. הגורם לדרמטיטיס אטופית לא ברור אך נראה שהופעת הגרד בעור קשורה לעובדה שעורם של החולים מגיב בתגובת יתר לכל גירוי. הגירוי יכול להיות חיצוני כמו מזג אוויר קר, מזג אוויר חם, אבקנים של צמחים, אבק בחדר או מוצרי מזון מסויימים, ויכול להיות פנימי כמו מתח נפשי. ישנם רופאי עור המאמינים שבחלק קטן כ 10 אחוזים מהתינוקות או הילדים הקטנים הסובלים מדרמטיטיס אטופית קיימת רגישות לחלב פרה, ביצים או דגים המחריפה את המחלה. בניגוד לילדים לא נמצא עד עתה קשר בין מזון לדרמטיטיס אטופית בגיל המבוגר.

אז כן, זה נשמע נורא וזה אכן נורא, בתחילת דרכנו חשבנו שהשד לא כזה נורא אולם במהלך דרכנו ויחד עם לידת ילדינו הנוספים התגלה הנושא כלא פשוט כלל וכי ההתקפות לעיתים אף בלתי נסבלות, אני חושבת שאין מוצר שלא ניסינו, אין שיטה שלא ניסינו להקל ולו במעט את חייהם של ילדינו, אין רופא עור שלא ביקרנו ואין שיטה שלא ניסינו- כל עוד הילדים לא בהתקפה זה עוד סביל כשהם נמצאים בהתקפה - בעיקר בתקופות המעבר לעיתים המצב בלתי נסבל לחלוטין הן לילדים והן לנו ההורים.

אצל רוב הילדים המחלה תעבור לאחר גיל 3 אולם אצל חלקם המחלה תמשך לאורך שנים ואולי אף לא תעבור לעולם, לצערי 4 ילדי סובלים מהמחלה בדרגה זו או אחרת. לאחרונה הוצע לי להתנסות במוצרים חדשים של חברת ATOFIC, קצת סקפטית יצאתי לדרך כי כפי שציינתי מעלה ניסיתי כמעט הכל ומוכנה לנסות הכל על מנת להקל עליהם.

חשוב לזכור! אין פה שיטת זבנג וגמרנו, זהו תהליך במיוחד לאור העובדה שלא מדובר במוצרים עם סטרואידים אלא טבעיים, כפי שציינתי מעלה יצאתי לדרך די סקפטית, התוצאות לא הגיעו במהירות, זה היה תהליך מעט איטי אבל אני מניחה שזה במיוחד בשל העובדה שהיינו בהתקפה חריפה מאוד, רק לאחר כשבועיים של שימוש אינטנסיבי במוצרים התחלנו לראות תוצאות והיום לאחר שימוש של כחודש במוצרים הילדים מאושרים, עורם חלק, נעים למגע וללא שום גירודים ותפרחות.

אז מה הם המוצרים אתם שואלים? ד"ר רוזן מביא בשורה חדשה ומהפכנית לטיפול במצבי עור שונים כגון: אקזמה, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, עור יבש ועוד מחלות עור, כפי שציינתי מעלה מדובר במוצרים בעלי רכיבים טבעיים בלבד וללא סטורואידים אשר תורמים להרגעת הפריחה המגרדת, להפחתת אדמומיות ורגישויות בעור.

למותג 3 מוצרים בסדרה: ג'ל זוטה, אל סבון אובליפיחה ותחליב גוף קמומיל.


אל סבון אובליפיחה : אל-סבון המתאים לרחצה, ניקוי וטיפוח העור. אל סבון עם יכולת לניקיון מושלם, מיועד לעור יבש או נגוע באקזמות כגון אסטמה של העור (Atopic Dermatitis), מכיל שמנים איכותיים ורכיבים המסייעים בהגנה מפני זיהום אוויר. בזכות רכיבים ייחודים השימוש באל סבון משאיר שכבת לחות המסייעת בהרגעת העור ומגנה על העור גם לאחר הרחצה. האל סבון של Atofix אינו מכיל S.L.S, פרבנים או תוספי ריח ובושם ומתאים לכל גיל. 

הוראות שימוש: יש לעסות כמות קטנה של האל סבון בין כפות ידיים יבשות עד לקבלת מרקם חלבי, לאחר מכן יש למרוח על הגוף או הפנים (טרם שטיפה), יש להשאיר את האל-סבון על הגוף במשך 5 דקות ולאחר מכן לשטוף במים פושרים. לנגב היטב ולאחר הייבוש נשאר מרקם של קרם לחות על גבי העור. 

מרכיבים: מים (אקווה), תמצית ליקוריץ , שמן קלנדולה , שמן זרעי ענבים , תמצית מור, תמצית פרופוליס.


תחליב גוף קמומיל : התחליב של חברת Atofix מקל במקרים של עור מודלק ומגרד הנובע מסוגים שונים של אקזמות וגם ממקרים של אסטמה של העור (Atopic Dermatitis), התחליב בעל מרקם נעים למגע וריח צמחי עדין והוא נספג בקלות בעור בזכות השימוש בטרפנים(Terpenes) טבעיים. אנחנו ממליצים להשתמש בתחליב לאורך שעות היום (ללא הגבלה) בזכות היכולות שלו להרגיע עור מגורה ולהגן מפני רדיקלים חופשיים. המוצר מכיל חומרים טבעיים, כאלה שהצמח משתמש כדי להגן על עצמו מפני יובש ורדיקלים באוויר, הוויטמינים הפעילים בתחליב מסייעים לרקמת העור לפעול באופן אקטיבי בשיקום מהיר של הנגע. 

הוראות שימוש: התחליב נספג במהירות בעור ולכן יש למרוח שכבה דקה מהתחליב על עור נקי. התחליב אינו מגרה את העור. הוא מקל על הגרד ולכן אפשר ורצוי למרוח אותו גם במקומות מגורים מאד. מומלץ להשתמש בו לאורך כל שעות היום וללא הגבלה, כדי לסייע בהרגעה והגנה על העור.

מרכיבים: תמצית פלרגוניום , Phytoceramides , שמן אתרי Bisabolol, עץ התה , קמומיל, שמן זית , קולגן , שמן נים קלנדולה, חוחובה , אוריאה ,ויטמין E , אנגוסטיפוליה - לבנדולה.



ג'ל זוטה: מוצר זה הינו פתרון חדשני לטיפול בלילה, המוצר מכיל רכיבים המסייעים להרגעת הדלקת והגירויים הנובעים ממחלת האטופיק דרמטיטיס, הקלה מהירה ומשמעותית בגרד מאפשרת למטופל שינה נעימה ומלאה. המוצר מגיע בצורת ג'ל שמכיל כמות גבוהה של מים על תשתית של צלולוזה ומזופיל טבעיים מצמחים ייחודיים כגון ז'וטה (שם מדעי: Micromeria) וקקטוס הצבר, צמחים אלו הוכחו במחקרים כמי שמכילים מרכיבים פעילים לטיפול בבעיות העור. בג'ל הוספנו שמנים טראפניים המאפשרים ספיגה מהירה ומלאה של החומרים הפעילים אל השכבות הפנימיות של העור. הג'ל זוטה משאיר לאחר המריחה שיכבה מיקרונית של צלולוזה המגינה על העור בעלת ריח צמחי עדין ונעים, הג'ל אינו משאיר מגע דביק ושומני ואינו מכתים את הבגדים וכלי המיטה. 

הוראות שימוש: יש למרוח שכבה של הג'ל על עור נקי. הג'ל אינו מגרה את העור. להיפך, הוא מקל על הגרד ולכן אפשר ורצוי למרוח אותו גם במקומות מגורים מאד. למרות שאפשר להשתמש בו לאורך כל שעות היום וללא הגבלה, מומלץ למרוח אותו טרום שינה. 

מרכיבים: מים אקווה , תמצית ליקוריץ , תמצית מור , תמצית פרופוליס , שמן זרעי קקטוס הצבר (סברס) , תמצית מיקרומריה פרח / עלה / גזע .



אז חברים, אחרי שימוש בן חודש ימים יכולה לשתף אתכם בהמלצה חמה על מוצרי המותג, הם בהחלט עושים את העבודה וגורמים לחיי הסובלים מהמחלה לקלים ונוחים יותר- ממליצה בחום! בהצלחה ורק בריאות! הכנסו עוד היום לאתר והזמינו את המוצרים עד הבית (ברכישת 3 מוצרים ללא עלות, ברכישה של מוצר או שניים עלות המשלוח הינה 20 שקלים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה