יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

מלון CASA בוטיק נהריה- חופשה לנשמה


מודה, התקופה האחרונה הייתה מסיבית מידי, עמוסה וגדושה- חופש גדול עם 2 בנים שדרשו המון תשומת לב, נסיכה שהתגייסה לשירות קרבי, שבת חתן, עלייה לתורה- מסיבי כבר אמרתי? רגע לפני החזרה לשגרה יצאנו אני והזוגי לנשום קצת אוויר, להנות קצת מהביחד ללא אף אחד ברקע, כי גם לזוגיות שלנו מגיע משהו בתוך הטרפת הזו.

שמעתי לא אחת על מלון הבוטיק CASA השוכן בנהריה והחלטנו להזמין מקומות ולנפוש במקום, המלון מעוצב כולו בדיוק כמו שאני אוהבת בסגנון וינטאג' ורטרו, עיצוב מהמם ומוקפד מאוד ,עם סטנדרטים ברמה גבוהה במיוחד, החזות החיצונית של המלון ממש לא ממחישה את מה שנראה כאשר נכנס פנימה, ניכר שמא כאשר נכנסים למלון נזרקים למאה הקודמת בעיקר בזכות הריהוט האותנטי ביניהם הכורסאות המפנקות, השולחנות המרהיבים , פרחים ותמונות הגובלן על הקירות.







העיצוב המהממם והמושקע מאוד של המעצב קרלוס ז'ובינו ניכר בכל פינה ופינה במלון, יוצר אמירה , מוסיף קורטוב של הפתעה ומספק רגעים קסומים של נוסטלגיה מדהימה , החללים המשותפים עם הטפטים של פעם וצבעי הפסטל המרגיעים וזה עוד לפני שדיברנו בכלל על החדרים שכל אחד מהם למעשה מעוצב בצורה שונה עם סיפור של בית אחד, יחיד ומיוחד.




במלון 59 חדרים וסוויטות (חדרי סטודיו, סטודיו סופריור, סטודיו סופריור נגיש, סטודיו דה לקס, סוויטה, סוויטה אביב) כשלכל אחד מהם סיפור אישי של בית, עיצוב ייחודי ודרך משלו להפתיע ולרגש. עם צבעוניות שנוכחת בכל פרט ואותנטיות בכל פינה. עם עיצוב תקופתי ועם רהיטי וינטאג' שלוקטו בשווקי הפשפשים וחודשו ביד אוהבת. כמו בציור שמן של אמן מומחה שכל מרכיביו משתלבים בהרמוניה מופלאה, בחדרים ובסוויטות נהנה אנו האורחים מחוויה אסתטית ומענגת בזכות המיזוג המושלם של נוסטלגיה ומודרניות, עיצוב ונוחות, אלגנטיות ופינוק.





אנו שהינו בסוויטה המפוארת שכללה מטבח מאובזר: שולחן אוכל, קומקום חשמלי, קפה ותה לסוגיהם, מכונת אספרסו, מיקרוגל , מקרר 80 ליטר. אמבטיה מפנקת שכללה מבחר מוצרי טיפוח מפנקים, מראת איפור מגדילה, חלוקי רחצה ונעלי מבית, מיטה רחבת ידיים עם מזרן מפנק ונוח במיוחד ,לצד כריות היפו-אלרגיות (חשוב במיוחד), מיזוג אוויר מעולה, טלפון, סלון מפנק , 2 מסכי LCD ועוד מבחר פינוקים כיפיים במיוחד.



















מלבד שימוש בכל מתקני המלון נהננו במיוחד מארוחת בוקר עשירה ומפנקת שכללה מבחר רחב מאוד של גבינות על כל סוגיהן, לחמים טריים וטעימים במיוחד, פלטות של דגים מלוחים, סלטים טריים ומפנקים, קישים ופשטידות, מאפים מתוקים, מאפים מלוחים, מבחר רחב של פירות העונה, קפה ומיצים טבעיים, הארוחהמוגשת בלובי המלון והופכת כל בוקר טוב – למצוין- באמת אחת הארוחות בוקר הטובות שזכינו לאכול.














המלון מרכזי מאוד ממוקם בשדרות הגעתון בסמוך לרכבת ולכביש 4 כך שמכל מקום מובטחת למעשה גישה קלה, נוחה ומהירה, למרגלות המלון למעשה ישנם חיים שוקקים בהם ניתן למצוא מרכזי קניות, בתי קפה, מסעדות, טיילת יפיפיה וחוף ים (בו אגב עשינו את ההליכות היומיומיות שלנו עם בריזה מטורפת וכיף אדיר) חשוב לציין יש הסדר חנייה למלון - בחניון של הרכבת בעלות סימלית של 25 ש"ח ליממה או מנגד ניתן לחנות בחוץ בכחול לבן המצוי בשפע ובשבת ללא עלות.

את הבוקר פתחנו באימון בחדר הכושר המרווח אשר מצוייד במגוון מכשירים , מסכי טלויזיה , מיזוג אוויר ואנרגיות מטורפות, אגב, מי שמעוניין באימון אישי אפשרי בהחלט בתוספת תשלום (24 שעות לפני המועד המבוקש ניתן להזמין אצל פקיד הקבלה במלון).



מעבר לחדר הכושר ניתן למצוא במלון גם  את בריכת השחייה המחוממת - במיקום מהמם בו נוכל לראות את קו הרקיע של העיר נהריה, להתחיל את היום בשחיה ממריצה או שמא לסיים את היום עם כוס משקה או ארוחה קלילה אל מול הנוף הנפלא.

את הבריכה היפהפייה מקיף דק מהודר שעליו מיטות שיזוף, משטחי רביצה וכיסאות בר הנושקים לדלפק הבר. מוזיקה היקפית מעולה וגג משובץ בעשרות נורות לד שנפתח ונסגר לסירוגין בהתאם לעונה ולמזג האוויר – משלימים את האווירה הקסומה. לארוחה קלה או למשקה עומד לרשותכם בר הבריכה משעות הצהריים ועד לאחרון האורחים. הבריכה פתוחה כל השנה – שעות פתיחה מוזמנים לברר בדלפק הקבלה. עוד פרט חשוב מאוד ! הבריכה מונגשת לנכים.



והשיא אך הפעם בשל אילוצי זמן ויתרנו מתחם ספא מרהיב ויפיפיה השוכן בקומה התשיעית של המלון, המתחם כולל שני חדרי טיפולים: חדר טיפולים זוגי וחדר טיפולים יחיד, סאונה פינית יבשה וחדר המתנה בו תוכלו להנות מכיבוד, שתיה קלה וחמה.

במתחם תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי גוף ועיסויים מפנקים באווירה נעימה, שקטה ואינטימית.כשתצאו ממתחם הספא יחכה לכם מסדרון נוסטלגי לגדולי התקופה שיוביל למלתחות ותאי אחסון סגנון רטרו.



אז כפי שאתם בוודאי מבינים נהננו מחופשה זוגית (קצרה) אך מפנקת וכיפית במיוחד, זה היה אחד מסופי השבוע הקסומים שחווינו לאחרונה, אין לי כלל ספק כי למלון הזה נחזור בקרוב שוב ועל כן ממליצה גם לכם לעשות זאת באהבה.

אגב, יש כרגע ארוחת ערב במחיר משתלם במיוחד, בעלות של 200 שקלים לזוג מוגש בופה חלבי, אנו ויתרנו על התענוג מכיוון שכבר קבענו לנו מקומות למסעדה מצויינת עליה אספר בהמשך אך זה בהחלט מחיר שווה.

הזמינו עכשיו מקומות , מילה שלי, אתם תהנו בטירוף - לפרטים והזמנות 04-6811900.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה