יום שני, 9 בספטמבר 2019

סדרת דוקטור עור YOUNG ומשיקה מוצרים חדשים על המדף


לאור ההצלחה המסחררת ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את סדרת דוקטור עור YOUNG ומשיקה: 
קרם לחות, מים מיסלריים ודאודורנטים המותאמים לצרכי הטיפוח של העור הצעיר 





יש לי בבית 2 בנות מתבגרות, לא אחת אנו מוצאות את עצמנו לא ממש יודעות איך להתמודד עם שלל הפצעונים והנגעים בעורן על כן נוטות להשתמש במוצרים הטובים ביותר ומותאמים לגיל זה, לפני מספר חודשים הן נחשפו לסדרת המוצרים של דוקטור עור מסדרת YOUNG  ומאז הן פשוט מאוהבות, שלא תטעו , זה לא אומר שאין פצעונים ונגעים אולם המצב הרבה יותר קל וטוב.

לפני כחודשיים הנסיכה שלי התגייסה לשירות קרבי, זה אומר כל היום בשטח, באבק, בפחם, עם אבק שריפה, חול ולכלוך על כן גם הפנים מגיבות בצורה קיצונית מעט, על כן אני מציידת אותה במוצרים של המותג אשר עוזרים ולו במעט להתמודד עם התופעות.

מי שמכיר את סדרת YOUNG  - זוהי סדרה שהושקה אי שם בתחילת השנה וזכתה להצלחה גדולה מאוד בקרב נערים ונערות, לאחרונה הסדרה מתרחבת ומשיקה מגוון מוצרים חדשים כגון:מים מיסלריים, קרם לחות מאזן ודאודורנטים, שפותחו בהתאמה לצרכי הטיפוח של הצעירים. הסדרה החדשה, כמו כל מוצרי דוקטור עור, פותחה על ידי רופאי עור מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור, תוך שימוש ברכיבים שיעילותם מוכחת. 

מגוון ממוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC, רכיב ייחודי בעל תכונות התומכות בטיפול בעור מעורב עד שמן. הפיקוסכריד AC הוא שילוב ייחודי של רכיבים המופקים מאצה בשםLaminaria Digitata יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ. הרכיב מאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור, מטהר ומרגיע את העור ומשפר את מראהו. 

מוצרי דוקטור עור Young החדשים כוללים: 

מים מיסלריים לניקוי עור הפנים ולהענקת תוספת לחות ותחושת רעננות והרגעה לעור. המים מסייעים בניקוי עדין של עור הפנים ובהסרת איפור מאזור הפנים, העיניים והשפתיים. שימוש במים המיסלריים של דוקטור עור Young, מעניק תחושה מרגיעה ומרעננת מבלי לייבש את העור וללא יצירת תחושת שמנוניות. הפורמולה מועשרת באלוורה ובתמצית מלפפון לתחושה רעננה, וכן בתמצית עלי הורבנה התורמת לריכוך העור. 

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים (ל- 200 מ"ל). 

קרם לחות מאזן בעל מקדם הגנה (SPF15) מותאם לעור מעורב עד שמן, הנוטה לברק מוגבר ופגמי עור. הקרם במרקם קליל ונטול שומן, נספג מיידית ומעניק לחות אופטימלית והגנה מפני קרינת השמש. שימוש בקרם יסייע במניעת נקודות שחורות ומבוסס על רכיבים שיעילותם מוכחת: ניאצינאמיד- המטהר ומרגיע את העור, ויטמין E- נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים והחשיפה לשמש ופרו ויטמין B5 המרגיע את העור ומסייע בשיקומו. 

מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 שקלים (ל- 50 מ"ל). 

דאודורנטים ללא אלומיניום בניחוחות המתאימים לו ולה, על בסיס אבץ פעיל המטהרים את העור, מפחיתים ומנטרלים ריחות הזעה. הדאודורנטים של דוקטור עור Young מעניקים אפקט מרענן, מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי. הם מתייבשים במהירות – מבלי לייבש את העור, אינם דביקים ואינם צורבים. הדאודורנטים החדשים, מכילים שילוב של רכיבים שיעילותם מוכחת: ויטמין E נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים, שמנים צמחיים- כותנה, קלנדולה וקמומיל לריכוך העור, וג'ל אלוורה, התורם להרגעה מיידית של העור. הם אינם מכילים אלומיניום ונבדקו לעור רגיש. 

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים (ל- 150מ"ל). 



ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור. 



*** 

אינסטגרם דוקטור עור YOUNG: 


אתר דוקטור עור, עמוד YOUNG: 




דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת. 



דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3. בנוסף, החברה מייצרת ומשווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, דוקטור עור, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ואת מוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה. 

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה