יום רביעי, 25 בספטמבר 2019

מתחם קולנוע חדש ומשודרג מבית רשת MOVIELAND נפתח במתחם Y סנטר פולג



הכינו את הפופקורן והתרווחו בסטייל: מתחם קולנוע חדש ומשודרג מבית רשת MOVIELAND 
נפתח במתחם Y סנטר פולג 



יותר יפה, יותר חדיש, יותר אלגנטי, יותר מפנק- בהחלט הרולס רויס של בתי הקולנוע הגיע לישראל- רשת MOVIELAND  פותחת מתחם קולנוע חדש ומשודרג עם אולמות קולנוע , ציוד הקרנה וסאונד מהמובילים בעולם, עם כורסאות צפייה מפנקות ומזנון גדול  ומגוון במיוחד בעל מודל שירות ותמחור חדשני (במחירים נוחים במיוחד), הכולל מילוי חוזר חינם (Refill) לשתייה .



בסופ"ש האחרון ארזתי את הילדודס ויצאנו לעבר נתניה במתחם הבילוי והקניות Y סנטר פולג, כבר בכניסה זכינו לשפע חנייה והבילוי החל, כאשר נכנסים למתחם ניכר כי הושקעה כאן מחשבה רבה ושימת לב לפרטים הקטנים והגדולים, כאן זכינו לקבל חווית בילוי שונה ומהנה, בהחלט אווירה מפונמפנת ואקסלוסיבית שהפכה את היציאה מהבית לחגיגה של ממש.

במתחם מבית רשת MOVIELAND, פרושים 11 אולמות קולנוע עם 1000 מקומות ישיבה בהשקעה של כ- 15 מיליון ש"ח, והוא יחליף את מתחם הקולנוע הראשון בפולג אשר נפתח בשנת 2007 ונסגר לפני כשנה. 

כל האולמות מאובזרים בציוד הקרנה וסאונד חדישים ומתקדמים, הכוללים מקרני לייזר 4K, המבטיחים תמונה בהירה וחדה, מסכים גדולים ומערכות סאונד איכותיות. הצופים יקבלו שדרוג גדול במקומות הישיבה שהפכו לנוחים יותר וכוללים כסאות Rocker (גב גמיש) נוחים במיוחד. בשני אולמות ה-Upgrade ייהנו הצופים מספות מעוצבות ונוחות במיוחד וגישה ללאונג' אקסקלוסיבי לפני ואחרי הסרט. 



במתחם הקולנוע יפעל גם אולם מיוחד עבור ילדים, אשר הוקצו בו שורות שלמות עם כורסאות המותאמים בגודלם לילדים עד גיל 12. אלו לא ירגישו מקופחים ויזכו לחוויית צפייה "כמו הגדולים" שתכלול גם מתחם השתרעות עם פופים נעימים. לאולם חדר מסיבות צמוד. 



אפי ליפשיץ מנכ"ל MOVIELAND: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם יכין ועל האפשרות להביא את הדור הבא של בתי הקולנוע לעיר נתניה. MOVIELAND תספק לקהל המקומי קולנוע מעוצב בסגנון החוגג את חוויית הצפייה המשותפת על המסך הגדול, וכזה שיהיה חלק אמיתי מחיי הקהילה באזור. אנו מזמינים את כל תושבי נתניה והסביבה לגלות את הקולנוע מחדש. 



Y CENTER פולג. גיבורי ישראל 17, אזור התעשייה פולג, נתניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה