יום רביעי, 25 בספטמבר 2019

פאזל פוד- פאסט פוד איכותי, טעים, מפנק ומקורי


שבוע שעבר חגגנו לבננו בר מצווה- הכנות, ריצות, לחצים, טלפונים, סידורים, מה לא? רגע אחרי שהכל היה מאחורינו בחרנו לקחת את הבנים ולצאת לאחר הצהרים של כיף, הנאה וזמן איכות ללא שום הסחות דעת, הפעם בחרנו במשהו שכולנו אוהבים - פאסט פוד- או בשפת העם גאנק פוד אבל לא מה שאתם מכירים אלא כזה איכותי, עשוי מרכיבים איכותיים, טריים וטעימים, מפנק, מגוון ומקורי מאוד בטעמיו- לשם כך שמנו פעמינו לעבר פאזל פוד בקריית אונו.



כבר שהגענו לסניף הבנו שעשינו בחירה נכונה, הסניף מקסים, צבעוני ומושך אליו קהל לקוחות רחב, שולחנות מפוזרים עמוסי משפחות אשר הגיעו לארוחת ערב מפנקת בדיוק כמונו, צוות חייכני, מקצועי, סובלני, סבלני ואדיב עד מאוד.

אז מה זה פאזל פוד בעצם? מדובר ברשת בוטיק המונה כשלושה סניפים: חולון, תל אביב והחדש דנדש (רק שלושה שבועות) בקריית אונו.

כאן ברשת מאמינים באוכל טוב, איכותי, מקורי, טעים שכולו מבוסס על חומרי גלם איכותיים, טריים וללא פשרות.

יש כאן תפריט עשיר, מקורי ומעניין מאוד, אך אחד הדברים שהכי אהבתי במקום זו אופציית המשחק, כאן ניתן להנות מפאזל של טעמים- זאת אומרת, אם מתחשק לכם את המנה הזו אבל בסוג העטיפה ההיא (לחם/חלה/בגט ועוד) אין שום בעיה, תקבלו! אם בא לכם את הרוטב הזה במנה הזו ו/או תוספת כזו או אחרת - תקבלו!!

מעבר לכך מה שהלהיב אותי עד מאוד הינם הרטבים הסופניים שלהם יש כאן רטבים חלומיים ומקוריים: איולי צימיצורי,  ריבת שזיפים, חמאת בוטנים חריפה, איולי bbb, קארי ומנגו, פלפלים חריפים ועוד ועוד- תקשיבו חוויה קולינרית אדירה.

הטעם המדהים שמחבר בין מאות החיבורים האפשריים במטבח של פאזל, מתקיים הודות לשימוש במרכיבים מעולים, המתובלים רק בתבלינים טריים, עשבי תיבול ירוקים, שמן זית, לימון ומלח. במטבח של פאזל לא משתמשים בטריקים, חומרי גלם מעובדים, או שומנים מזיקים.



אז מה היה לנו?

פרחי כרובית מטוגנת, ציפוי פירורי לחם בליווי סלסה וטחינה- כרובית פריכה, טריה וטעימה מאוד, גם כאן ליוו את המנה הרטבים החלומיים אשר מקפיצים כל מנה:




חלת בצל חלומית מלווה בריבת שזיפים - גם מנה זו כקודמתה טרייה מאוד, טעימה ומפנקת:




עד שהגיעה המנה צוות המקום פינק עם מנת הבית- שווארמת פרגית עם קוביות חציל מטוגן, סלט עגבניות חריף- על מצע של טחינה (טעימההההההההה) שאפו!! מנה מדהימה:




בגזרת המנות העיקריות מודה ומתוודה היה לנו מאוד קשה לבחור וזאת מאחר שכל התמונות והפירוטי מנות בתפריט גרמו לנו להזיל ריר על כן אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב להמשיך ולדגום את שאר המנות.

הזוגי בחר בהמלצתו של מנהל הסניף את המפורק -שווארמה פרגית מפורקת, טחינה, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, איולי קארי וחריף, הוגש בלחם פרנה- תקשיבו!! מנה מפתיעה וטעימה במיוחד, כביכול כשקוראים את תיאור המנה נראית מנה טריוואילית מאוד אולם שילוב הטעמים המדהים, משחק הרטבים, הפרגית הטרייה ונימוחה- כל אלו אשר נעטפו בלחם פרנה קריספי וטרי יצרו מנה מהחלומות- נזללה עד תום בשניות ספורות:




חתן בר המצווה בחר הקצב ממנהטן- נתחי אנטריקוט, קציצת המבורגר, ביצת עין, איולי צ׳ימיצ׳ורי, בצל סגול ומלפפון חמוץ- והוא פשוט עף על המנה, ראשית קציצת ההמבורגר עסיסית מאוד, לא כבדה מידי, מלווה בירקות פריכים וטריים, נתחי אנטריקוט דקיקים וטעימים וכמובן הרוטב שעוטף ברכות את המנה, גם הלחמניה הייתה רכה, נימוחה וספגה לתוכה את כל המיצים והרטבים הנפלאים של המנה- גם מנה זו נזללה בהנאה על ידי קרניבור הבית אשר הכריז כי זה אחד ההמבורגרים הטובים שאכל:





נסיך הבית שגם הוא קרניבור לא קטן וחובב המבורגרים מושבע בחר בהמבורגר נטול יומרות, רצה אותו עם ירקות בלבד , ללא רטבים וללא טעמים שישלטו לו במנה, הדבר היחיד שביקש זו ביצת עין, גם הוא מיד הכריז שמדובר בהמבורגר טעים, איכותי, עסיסי - הוא זלל בהנאה מרובה את המנה עד תומה ואף הכריז כי רוצה לחזור שוב ממש בהקדם:




אני לאחר התלבטות לא קלה בחרתי במנה שדי קרצה לי במיוחד מהמסכים- סמוקי אנטריקוט BY NIR NESS- נתחי אנטריקוט בבצל מעושן / לחמניית פרנה מלפפון חמוץ ביתי / בצל סגול / חסה אייסברג / עגבניה רוטב איולי צ'ימיצ'ורי- בחירה שהתבררה כמוצלחת במיוחד, גם כאן בדיוק כפי שהיה במנה של הזוגי מדובר בכריך טעים במיוחד, עם מנה גדושה של בשר, ירקות טריים, רטבים חלומיים (איך לא קניתי הביתה אני שואלת את עצמי) ולחם פרנה קריספי, טרי ונימוח:





תקשיבו! זאת הייתה אחת הארוחות הטובות שאכלנו לאחרונה, אז כן, זה לא בדיוק מנה דיאטית (כמו שאני מקפידה לאכול לאחרונה) אולם אם כבר לחגוג אז בהחלט כאן, בהחלט עם איכות, טריות, מקוריות, נועזות ושירות נהדר.

אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בהקדם.

שלמה המלך 37, קריית אונו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה