יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

שמפו צמחי של מורז לניקוי השיער מקשקשים עם 85% מיצוי צמח הרוזמרין!



שמפו צמחי של מורז לניקוי השיער מקשקשים עם 85% מיצוי צמח הרוזמרין! 



בחודשים האחרונים התחלתי לסבול מתופעה מציקה במיוחד- קשקשים, אותה תופעה שאימי סובלת ממנה שנים, שמעתי לא אחת שמדובר בתופעה שכיחה אך קיוויתי שמא לא תגיע גם אלי.

ניסיתי אין ספור תכשירים כאלו ואחרים שמעידים כי הם מחסלים עד תום את תופעת הקשקשים אולם לרוב אלו היו הבטחות לריק ולא באמת הצליחו לחסל את התופעה עד אשר הגעתי למחוז חפצי, חברה הכירה לי לפני כחודש מוצר מעולה מבית מורז - חברה המתמחה בפתרונות טבעיים אשר מציעה שמפו צמחי לניקוי השיער משקשים וכל זאת על טהרת תמצית צמח הרוזמרין.

אז נכון, אולי הריח זה לא הלהיט הבא אולם יחד עם זאת הוא מהווה את הפתרון המוצלח ביותר, אז מוכנה לוותר על ניחוח השיער לטובת בריאותו. השמפו מבוסס על 85% מיצוי צמח הרוזמרין המסייע בניקוי עדין של השיער ויחד עם זאת שומר על הקרקפת הרגישה מאוד.

ריכוז הרכיבים הפעילים הצמחיים הגבוה בשמפו, מסיעים בהגנה של הגוף מפני נגיפים ופטרת, מסייעים בהרגעה, מקלים על רגישות העור כגירויים, אדמומיות ותחושת יובש כתוצאה מכל אלו נקבל שיער נקי, רך ונעים עם עור קרקפת נקי, רגוע וללא גירויים.

השמפו, מיועד לגברים ולנשים ומתאים לכל סוגי השיער, לשימוש יומי. 

שמפו לניקוי השיער מקשקשים של מורז הינו ללא פארבנים ולא נוסה על בעלי חיים. 

מחיר שמפו טבעי של מורז לניקוי השיער מקשקשים 250 מל 34.90 שח. כמות של 500 מל 49.90 שח. 

ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי הטבע ובתי המרקחת המובילים, בפריסה ארצית. לפרטים נוספים moraz.co.il. 


חברת מורז נוסדה בשנת 1984 והינה מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במחקר, פיתוח וייצור מוצרים לטיפול, טיפוח ושיקום העור והגוף, על טהרת צמחי מרפא שמקורם בגליל ובעמקי הצפון. מורז מתמקדת בחקר סגולותיהם הרפואיים של צמחים אילו ובשילובם בתכשיריה, בריכוזים פעילים גבוהים, לכדי יעילות מוכחת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה