יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

Sky Lounge & Bar, הבר במרומי הקומה ה-19 של מלון פרימה לינק - חויה קסומה ומיוחדת


Sky Lounge & Bar, הבר במרומי הקומה ה-19 של מלון פרימה לינק פותח את העונה 
בהשקה של תפריטי אוכל וקוקטיילים חדשים 


אני תושבת פתח תקווה ולא אחת תרה בחיפושים אחר מקומות בילוי חדשים בעירי, לא אחת אני מתמודדת עם משפטים כמו: "אין מקומות בילוי בפתח תקווה" אך אני יכולה להעיד כי העיר ממשיכה להתחדש, לחדש ולגוון.

הפעם אני רוצה לספר לכם עם בר מדליק ומיוחד שהכרנו שבוע שעבר -Sky Lounge & Bar - בר הממוקם על גג מלון  העסקים פרימה השוכן בעיר (צמוד לקניון אבנת), בקומה ה-19 - מקום קסום ומיוחד המעניק למבקרים חווית בילוי שונה ומיוחדת עם ניחוח של חו"ל בארץ, בריזה מטורפת ונוף חלומי.




כאן ניתן להנות ממבחר קוקטיילים ייחודיים ומיוחדים לצד מנות מגוונות, טעימות ומפנקות במחירים נוחים.

מנכ"ל מלון פרימה לינק חן סנדלון מסביר כי "הקהל העסקי שמגיע ברובו מחו"ל רגיל לתרבות ה- happy hour ושמנו לב כי גם הקהל המקומי משווע למקומות מעניינים קרוב לבית בהם יוכלו ליהנות אחרי יום עבודה ובערבים באמצע השבוע. זו הסיבה שהרמנו את הכפפה ויצרנו מתחם אלגנטי וטרנדי שמציע קוקטיילים ייחודיים, נמשיך לגוון ולחדש".




לכבוד הקיץ שנמצא בעיצומו, בר ה- Sky Lounge & Bar מציע קוקטיילים מיוחדים שמחירם נע בין 42-46₪, בין המרעננים החדשים והרשמיים של הקיץ בתפריט הקוקטיילים ניתן למצוא: מוחיטו בשלושה טעמים : פירות יער, אננס ואבטיח ,טקילה חריפה: טקילה, ייגרמאייסטר ספייסי, סירופ פסיפלורה, מיץ תפוחים וסירופ אדל-פלאוור ו-גרין ג'ין: נענע מלפפון ובזיליקום כתוש, ג'ין ומיץ לימון (אותו אני הזמנתי ומכריזה כקוקטייל המוצלח ביותר ששתיתי עד היום). 

לצד הקוקטיילים ניתן להנות מתפריט הפיוז'ן המציע מנות גם לקהל הצמחוניים והטבעוניים ומשלב מנות ממגוון תרבויות ומטבחים מרחבי העולם כמו: באו בקר עם טחינה יפנית וגיוזה לצד ספרינג רול ויאטנמי ושניצל מפילה עוף שמושרה כל הלילה ברוטב סודי. 

אז מה היה לנו?

התחלנו את הערב כאמור עם משקאות מעולים: אני בחרתי בגרין ג'ין: נענע מלפפון ובזיליקום כתוש, ג'ין ומיץ לימון - כפי שציינתי מעלה מדובר בקוקטייל הטוב ביותר שדגמתי עד היום, כל הטעמים מדוייקים מאוד, שילוב מדוייק של מרכיבים וייחודיות מעין כמותה. הזוגי בחר בלימונענע גרוס עם ערק- גם כאן בדיוק כמו הקוקטייל שלי השילוב בין האלכוהול לשאר המרכיבים היה מדוייק וטעים במיוחד.




למנה ראשונה הזמנו ממנות הנשנושים: פרחי ברוקולי וכרובית מטוגנים בציפוי פירורי לחם, לצד רוטב פונזו ודיפ חמאת בוטנים- שילוב של ברוקולי וכרובית מטוגנים, פריכים וחמימים לצד רטבים נפלאים- מנה כביכול פשוטה ורגילה אך בזכות הרטבים הנפלאים עפה פלאים:



למנה עיקרית אני בחרתי בסלט נודלס עוף פילה עוף, אטריות שעועית וירקות מאודים בתיבול חריף- סלט מעולה, רענן, קריר וטעים , כל הירקות טריים ורעננים מאוד, רצועות דקיקות של פילה עוף צלוי ומתובל היטב ואת כל אלו עטף רוטב קטיפתי וטעים במיוחד:



הזוגי בחר במנת - באו בקר לחמניות מאודות במילוי תבשיל בקר בעיטור בצל סגול וטחינה מוגש לצד חמוצים - 2 לחמניות באו ענניות עם מילוי של תבשיל בקר טעים במיוחד עם רטבים, חמוצים וטחינה- מנה גם היא בדיוק כקודמותיה הייתה מצויינת, מפתיעה ומיוחדת.



בשעות הHappy Hour-, בין 17:30-19:30, ניתן להשתכשך בבריכת השחייה שממוקמת במרכז הבר . בימי שני במהלך חודש אוגוסט, ה- Happy Hour יתקיים כל הערב, כאשר הרחצה בבריכה תתאפשר בימי שישי ובשעות ה Happy Hour. 


שעות פתיחה: 
ימים א'-ה' בין 18:30 עד האורח האחרון 
ימי ו' בין 12:00-16:30 
ימי שבת החל מיציאת שבת ועד השעה 24:00 


מלון פרימה לינק
מוטה גור 4 פתח תקווה.
טלפון: 03-7709777 

מלון 'פרימה לינק' הינו מלון עסקים שנפתח לפני כשלוש שנים על ידי רשת פרימה בסמוך למרכז הרפואי רבין ואזור העסקים והקניות. המלון המשתרע על פני קומות 14-19, מציע 119 חדרים מעוצבים, מרווחים, מפוארים ומפנקים ב 5 קטגוריות שונות. עבור חברות, אנשי / נשות עסקים – מבנה המלון, מגוון החללים, לאונג' העסקים, שירותי ההסעדה והשירותים המקצועיים הניתנים במלון, מותאמים ותומכים ברמה העסקית והאישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה