יום שישי, 16 בפברואר 2024

Wine Stash בר יין מפתיע בלב מודיעין

 קוראי הוותיקים בוודאי יודעים ומכירים עד כמה אנחנו חובבי יינות משובחים ועל כן בכל פעם שאנו נחשפים לבר יין ייחודי ומפתיע אנו קופצים לבקר. ב- Wine Stash ביקרנו לפני מספר חודשים ממש עת נפתח וזכרנו אותו לטובה, המקום הותיר בנו את חותמו ולא בכדי. 

בימים אלו בהם החורף ממש בשיאו במקום השיקו איגלואים מיוחדים המתאימים לחורף (אימל'ה איזה רעיון מדליק)- מדובר למעשה בפנינות חמד קסמומות - מעין איגלו שקוף המעניק לוק וסטייל ומתאים בול לימים הקרים. 

Wine Stash הוקם על ידי גיא ודנה מתוך הרצון והכמיהה לשנות את חוקי המשחק ואת תרבות היין במודיעין. הקונספט היחודי של ווין סטאש הינו להנגיש, להכיר ולהציג לראווה את היבואנים והיצרנים יקבים ועובדי האדמה שלא הכרתם שקיימים היום בישראל ובכלל. גיא ודנה שמים דגש והקפדה יתרה על אירוח איכותי, שיחה פתוחה והנגשת היינות למבינים ואף לאלו המבינים פחות, כאן תזכו להנות משיח יין קליל לצד מקצועיות רבה עם ראש פתוח ואהבה גדולה. המקום הוקם מתוך הכירות אישית ומעמיקה של השניים לאורך השנים עם היקבים בארץ ובעולם , בשל עובדה זו הצליחו ליצור מגוון מדהים , משובח וייחודי הכולל יינות עולם ישן ועולם חדש ,צבעוני ומעמיק המאפיין אותם.





הפעם דנה בחרה בעבורנו את המנות ועשתה זאת באופן מושלם- כל מנה טעימה, מדויקת ומפתיעה מקודמתה. ראשית הרמנו כהרגלנו כוס יין לחיינו ולחיי חיילנו וחטופנו שיחזרו הביתה בשלום אמן :




פוקצ'ה מטבלים - פוקצ'ה הנאפית במקום בעת ההזמנה ומוגשת לצד שמן זית וחומץ בלסי וסלסת עגבניות טעימה, כן אני יודעת שישנם אנשים כמו בעלי שמעדיפים לא להזמין לחם על מנת שלא לשבוע אבל אם אתם שואלים אותי אל אבל פשוט אל תוותרו:




קרוסטין בר דבש- ברוסקטה צרובה בגריל אשר עליה נחה לה פרוסת ברי איכותית ומשובחת אשר השקו אותה בדבש. מנה זו לד כוס יין משובח זה החלום בהתגלמותו - כמה פשוט ככה מדויק ומושלם.






בורטה שרי בלסמי- גם כאן כביכול מנה די פשוטה שניתן למצוא בהרבה מקומות אבל ויש כאן אבל גדול- כאן המנה סופר פרשית, קלילה וטעימה. כלל העגבניות סופר טריות (כאילו וקטפו אותן עכשיו בעבורנו), בחירת כלל המרכיבים האיכותיים יוצרים מנה אחרת- מנה סופר טעימה ומיוחדת. תנו לי מנה כזו כל יום ואני מסודרת:






פולנטה וארטישוק- שמעו לי! הזמינו את המנה , קחו כף והתענגו!! אימל'ה איזה טעמים נפלאים, ביס עם כלל המרכיבים ואתם בגן עדן, מנה מדויקת מאוד, מפתיעה וייחודית, אין ספק שלגיא יש את ה יד המושלמת למנה זו ובכלל:






אתם כבר מכירים אותי נכון? על שלב הקינוחים בהחלט לא ניתן לפסוח וגם הפעם בחרנו לסיים את הבילוי בקינוח מתוק ומיוחד. הזוגי מצידו עם עוגת גבינה קטיפתית וענוגה, מתקתקה במעט המוגשת עם פירות יער וקרמבל שוקולדי- כל ביס חגיגה. ואילו אני בחרתי בהמלצתה של המלצרית המקסימה בפאי שוקולד ובורלה אגוזי לוז- תקשיבו!! ותקשיבו לי טוב!! אחד הקינוחים המפתיעים והמיוחדים שאכלתי (ואתם כבר יודעים שאכלתי הרבה עד היום), כל מילה מיותרת!!  מילה שלי- אל תוותרו!!







גם הפעם זה היה ערב קסום ומיוחד , נהננו מכל רגע ורגע הן מהאווירה הקסומה, מהשירות המוקפד, ממוזיקת הרקע הנעימה שהתנגנה לה, מהאוכל האיכותי ומהיין המושלם. מי שמכיר אותנו יודע שזה בהחלט אחד הבילויים האולטימטיבים והאהובים עלינו וכאן באמת זכינו לערב מושלם, לא בכדי חזרנו שוב ואין לי כלל ספק כי נחזור לכאן שוב ושוב. חברה שאלה אותי למה לנסוע למודיעין, אז חברים בהחלט יש למה לנסוע למודיעין, עם כאלו מקומות זה פספוס שלא להגיע. נוח , קל, נגיש וזמין יותר מהרבה ערים אחרות. 

אז חברים אם אתם כמונו אוהבים ומעריכים יינות ייחודיים וטובים לצד תפריט מפנק זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום!! אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום!!



כתובת:
לב העיר 18, כיכר העיר, מודיעין

טלפון להזמנות:
050-4311931

שעות פעילות :
א-ה 19:00
שישי : 11:00-16:00
מוצש 20:30 עד הפקק האחרון





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה