יום רביעי, 21 בפברואר 2024

דובנוב 8 הפנינה שאתם חייבים להכיר

לדעתי אין אדם המתגורר בתל אביב אשר לא מכיר את המוסד המיתולוגי דובנוב 8 השוכן ברחוב דובנוב 8 בתל אביב. המקום נפתח כבר אי שם בשלהי שנות ה-2000 ומאז שמו הולך לפניו ולא בכדי. המקום הפך למוסד תל אביב שמושך אליו מידי יום אנשי עסקים, אנשי בוהמה, דמויות מהפוליטיקה המקומית ומשפחות רבות. המסעדה ממוקמת בגינה ירוקה ונוף פסטורלי מרווח מאוד המציע תפריט עשיר מאוד מארוחת בוקר מפנקת ועד סטייק עסיסי ומדושן. 

זוהי מסעדה שמצד אחד ניתן להגיע לפגישת עסקים קלילה על קפה ועוגה , או שמא דייט זוגי עם כוס יין וארוחה רומנטית ועד ארוחה משפחתית דשנה ומפנקת. כל אחד ימצא כאן את מבוקשו מהקטנים ועד הגדולים. כיף למצוא מקומות וותיקים השומרים על צביונם ועל רמה גבוהה הן מבחינה קולינרית והן מבחינת שירות. 

נוכל לשבת ולהנות בגינה הקסומה ביום שימשי נעים או לחילופין בתוך המסעדה רחבת הידיים המעוצבת בטוב טעם. האווירה נעימה וקלילה מאוד, השירות מוקפד והאוכל? מושלם!

אז ראשית כהרגלנו הרמנו כוס יין לחיינו ולחיי חיילנו ושבויינו שיחזרו הביתה לשלום במהרה- אמן!! הזוגי בחר בכוס יין רוזה ואילו אני בכוס יין לבן פינו גריג'יו- שניהם היו צוננים ומשובחים עד מאוד:




למנות ראשונות חלקנו: סלט עלים ובורגול- בורגול דק, פטרוזיליה, בצל ירוק, עלי בייבי, חמוציות, רוקט, נענע, פקאן, ויניגרט יוזו- סלט מושלם!! ואם נפרט אז מדובר בסלט סופר פרשי, רענן, מפנק וטעים, כלל המרכיבים סופר טריים מה שגרם להקפצת המנה פלאים, שילוב טעמים מדויק ומאוזן- סלט מיוחד מאוד. רוטב הויניגרט יוזו עוטף ברכות את הסלט, מקפיץ ומעצים עד מאוד את הטעמים:






סביצ'ה דגים- דג ים, אבוקדו, בצל, פלפל אדום וויניגרט יוזו הנחים להם על קריספי טורטיה- גם כאן מדובר במנה מאוד טרייה ורעננה. הסביצ'ה כביכול הינה מנה די שגרתית בנוף התל אביבי אבל כאן לשף נגיעה אישית עם הוויניגרט יוזו, עם שילוב הטעמים, עם בחירת הדג הטרי והאיכותי, עונג שמימי  לקחת ביס מכל האושר הזה יחדיו:






למנה עיקרית אני בחרתי מתפריט הספיישלים בצלעות טלה המוגשות עם תוספת לבחירה, אני בחרתי בציפ'ס וירקות צלויים- קיבלתי מנה גדולה של צלעות שמנמנות ועסיסיות , עשויות בדיוק במידת העשייה המתבקשת , שומניות וטעימותתת, כאלו שתרצו להמשיך לאכול עד שישארו לכם בצלחת רק העצמות:







הזוגי הקרניבור בחר בנתח אנטריקוט - 300 גרם של נתח עסיסי, מיושן במקום, שמנמן ומשוייש במידה הנכונה, צלוי במידת הצלייה המתבקשת וסופר טעיםם, אין ספק שמי שאמון כאן על בחירת והכנת הבשרים יודע את העבודה. מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאנחנו באופן אישי אוהבים בשרים איכותיים במסעדות בשרים המתמחות בכך אך כאן השף בהחלט הפתיע עם נתחים סופר מדויקים וטעימים כך שאם אתם בקטע של בשר אל תחששו , הזמינו ותהנו בדיוק כמונו:






קינחנו עם פאי פקאן טבעוני (פרווה)- פקאנים מקורמלים עם מייפל וסילאן אפויים בתוך בצק פריך- אימל'ה כמה שזה היה טעים. אני מאוד אוהבת פאי פקאן וזה היה פשוט מדויק מבחינת הביצוע, מבחינת המתיקות, מבחינת ההגשה!! קינוח מושלם לארוחה סופר מושלמת!! נהננו בטירוף.






אז חברים , אם אתם מתגוררים או מבקרים בתל אביב אתם חייבים להגיע לכאן, כפי שציינתי מעלה המקום מציע מגוון רחב של ארוחות בכל שעות היממה כך שאין מצב שלא תמצאו כאן את מבוקשכם. אנחנו כבר קבענו לשבוע הבא דייט עם חברים אז זה אומר הכל לא? אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!



כתובת: 
דובנוב 8
תל אביב

טלפון להזמנות:
03-6968656

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי: 7.00-23.00
שישי: 7.00-1.00
שבת: 7.00-23.30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה