יום רביעי, 21 בפברואר 2024

קפה מארי- פטיסרי חלומי שאתם חייבים להכיר


לפני מספר שבועות ציפור קטנה לחשה לי כי בראשון לציון נפתח בית קפה פטיסרי מושחת במיוחד- קפה מארי זהו שמו, לא חשבתי פעמיים ואת הדייט השבועי שלנו קבענו במקום.

הגענו בשעת בן ערביים והמקום היה מלא כמעט עד אפס מקום- פגישות עסקים, משפחות, חברות ואף זוגות שהגיעו לדייט בדיוק כמונו. מדובר בפנינה קסומה ומיוחדת שנפתחה ממש לאחרונה בשכונת נרקיסים החדשה ומציעה מגוון ארוחות בוקר מושחתות ומגוונות, מבחר מנות מפתיעות ומקוריות לצד קונדטוריה משובחת שלא תראו בכל מקום.

המקום רחב ידיים ומעוצב בקפידה, ניכר כי הושקעה מחשבה רבה בכל פרט ופרט. ישנם מבחר מקומות ישיבה בפנים ובחוץ והאווירה ביתית ונעימה מאוד, כבר שנכנסים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון.

מודה שהבחירה הייתה מאוד קשה אבל עשינו זאת וכל מנה שהוזמנה הייתה מוצלחת וטעימה מקודמתה. כלל המנות סופר טריות ורעננות, עשויות מחומרי הגלם ברמה הגבוהה ביותר. לצערי בשל המבחר הרב לא הצלחנו כמובן לדגום את הכל אבל אל דאגה אנו נשוב, בינתיים קבלו הצצה קטנה לפטיסרי החלומי:











אז מה היה לנו?

התחלנו עם צאי מאסלה ותה קר צונן ומרווה:






בייגל סלמון- סלמון מעושן, שמנת, חסה, אבוקדו ובצל מוחמץ- זוהי אחת המנות המוצלחות והטובות שיצא לנו לדגום, בייגל טרי מאוד , חצוי לשניים ומלא בכל טוב, מכל מרכיב ומרכיב היה שפע וניתן להנות בכל ביס מלונה פארק שלם של טעמים:





טוסט פולנטה פיטריות - לחם בריוש, קרם תירס, פטריות צלויות, צ'דר, פרמז'ן- אימל'הההההההההההה, איזו מנה מושלמת. כלל המרכיבים האהובים עלי ביותר במנה אחת. מעולם לא אכלתי פולנטה בטוסט וכאן מדובר ביצירה שמחוץ לקופסא- אל תוותרו על המנה, הפתעה קולינרית ומפתיעה, גם אם אתם כמו הזוגי לא מתחברים לתיאור תזמינו ותבינו על מה אני מדברת כי זוהי מנה גאונית:






ברוסקטה פטריות - בריוש, פטריות צלויות, ביצת עין, בולגרית מגורדת- נראה כאילו ומנה זו הינה פנטזיה קולינרית של אדם אחד - כאן תקבלו שילוב של מרכיבים חלומיים שיצרו את ביס החלומות - בריוש איכותי ועסיסי, עליו נחות ברכות פטריות צלויות ושמנמנות ביצת עין נשפכת אשר עוטפת ברכות את המנה ועם גשם של בולגרית איכותית מגורדת:








סלט עגבניות - עגבנייה, שרי בצבעים, קרעי מוצרלה ובלסמי- מבחר של עגבניות בשלל צבעים, קרעי מוצרלה איכותית- סלט סופר רענן ופרשי, בדיוק כמו שאני אוהבת- סלט פשוט ולא מתיימר אך טעים בעיקר בזכות טריות המרכיבים:






קינחנו עם פרנץ טוסט עשיר במייפל, בננה וקרם מסקרפונה- קינוח חלומי ומיוחד עד מאוד, לרגע זרק אותי לשנות ילדותי בהם סבי עליו השלום דאג להכין לי מידי פעם ארוחת ערב מפנקת בנוסח פרנץ טוסט מדהים:






אז חברים אם אתם חובבי פטיסרי משובח זה המקום בעבורכם, אנחנו התאהבנו בקסם של מקום וכי אין לי כלל ספק שנחזור ממש בקרוב , ממליצה בחום לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.


כתובת:
ירושלים 121, שכונת נרקיסים, ראשון לציון:

טלפון להזמנות:
03-6825559

שעות פעילות:
ראשון עד חמישי :8.00-19.00
שישי- 8.00-13.00

המקום כשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה