יום שישי, 16 בפברואר 2024

טנדורי מפתיעה בכל ביקור מחדש

לפני מספר שבועות קבענו דייט זוגי, שבועי והפעם במסעדת טנדורי המיתולוגית- אותה מסעדה הודית האהובה עלינו במיוחד, עם איכות ללא תחרות, עם תפריט עשיר  מגוון ואותנטי ועם שירות סופר מוקפד ואיכותי, אדיב, סובלני וסבלני. מסעדת טנדורי נוסדה כבר בשנת 1983 ע"י רינה פורשקארה. המסעדה הוקמה כתוצאה מתשוקתה של רינה לבישול, לאירוח ולחוויה הכוללת בה היא זוכה לראות את כלל הלקוחות נהנים מאוכל הודי מקורי ואמיתי בישראל. הסניף הראשון של טנדורי בת"א נהפך במהירות למסעדה מהפופולריות בישראל,  מה שהוביל לפתיחת הסניף השני בהרצליה שכבר שנים שמו הולך לפני ולא בכדי המסעדה כמעט תמיד מלאה עד אפס מקום.

הגענו בשעת בן ערביים מוקדמת ביום שלישי - יום שבדרך כלל לדעתי המסעדות לא עמוסות אך כאן כמעט ולא היה מקום פנוי, האווירה במקום מאוד נעימה, מוזיקה הודית נעימה מתנגנת לה ברקע , נרות דלוקים ואווירה רומנטית קסומה ומיוחדת. 

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו ולחיי השבויים והחילים שמי ייתן ויחזרו כולם הביתה לשלום במהרה- הזוגי מצידו עם יין אדום איכותי ואילו אני עם יין גוורץ מתקתק וצונן:


הפעם צוות המסעדה בחר בעבורנו את המקום מה שהתברר כהחלטה סופר טובה כי באמת נבחרו המנות המשובחות ביותר, כל ביס היה טוב ומוצלח מקודמו:

פאפאד- קרקר קריספי עשויים מבצק עדשים- הנשנוש האולטימטיבי כזה שתרצו להמשיך לנשנש אבל היי, תשאירו מקום לאוכל, הם כמובן הוגשו לצד המטבלים הסופר טעימים שיש למסעדה להציע.






מיקס פלטה בשרית (מנה לזוג)- מגוון ממיטב המנות הראשונות: 1 יח' סמוסה כבש, 1 יח' סמוסה עוף, 2 יחידות כנפי עוף, 2 יח' דג פאקורס ו-4 יח' פאקורס ירקות- ראשית אם אתם שואלים אותי זוהי מנה שאף מתאימה לארבעה סועדים- מנה ממש גדולה. זוהי בעצם הצצה למטבח ההודי האותנטי עם נגיעה בכל מנה ומנה, כלל המרכיבים עשויים מחומרי גלם באיכות גבוהה מאוד, כולם ככולם טעימים ומפנקים מאוד, אנחנו פשוט התמוגגנו לנו:








עוד לא הספקנו להתאושש וכבר הגיע לשולחננו מגש עמוס כל טוב - טנדורי גריל מעורב (זוגי)- הצעת השף הכוללת מבחר ממעדני הטנדורי מוגשים על פלטת סיזלר רותחת: 2 יחידות עוף טיקה (אדום), 2 יחידות עוף קסטורי (לבן), 2 יחידות עוף גואה (ירוק), 2 יחידות דג טיקה ו- 1 יחידה סיקה קבב. גם כאן ראשית מדובר במנה מאוד גדולה ומפנקת. אנחנו באופן אישי מעדיפים לקבל מגש טעימות שכזה כך ניתן להנות מחשיפה רחבה יותר של טעמים, אם אתם שואלים אותי לכו על זה , כיף אמיתי. כלל המנות היו טעימות ועסיסיות מאוד, הקבב חריףףףף אך טעים בטירוף:







עוף טיקה מסאלה- נתחי עוף צלויים בטנדור ומבושלים עד שלמות ברוטב עגבניות, בצל ותבלינים מסורתיים- זוהי המנה המסורתית שתמצאו בכל מסעדה הודית- מדובר במנה מעולה, טעימה וחריפהההה מאוד, הזוגי חובב החריף התענג לו על כל ביס וביס, לי זה היה מעט קשוח אך טעים מאוד:




חצילים בארטה- תבשיל מצפון הודו, של מחית חצילים מעושנים על גחלים ומבושלים עם בצל, עגבניות ותערובת עשבי תיבול ייחודית- מודה, באופן אישי זוהי לא מנה שאני הייתי מזמינה אבל היא טעימה בקטע אחר, כך שאם אתם חובבי חצילים אתם חייבים לדגום אותה כי היא פשוט מעולה:




נברטאן פילאף- אורז בשמתי מעורב עם ירקות הגינה, זעפרן והל. תוספת מושלמת לארוחה- הזוגי חובב מושבע של אורז איכותי, כך שמבחינתו אין כמעט ארוחה ללא אורז, כאן הוא פשוט התמוגג על המנה וחיסל במהירות האור את המנה, חיש מהר הכריז כי זהו האורז הטעים ביותר שאכל עד היום, אז שאפו:






לסיכום זה היה ערב מהנה מאוד, אותנטי ומלא בטעמים, ניחוחות, מרקמים, שירות מאוד מוקפד ואיכותי, סובלני וסבלני. התענגנו על כל רגע ורגע . אם אתם אוהבים אוכל הודי אתם חייבים לבקר כאן כי בהחלט זוהי המסעדה ההודית הטובה ביותר שיצא לנו לבקר בה. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




כתובת:
משכית 32
בנין מרכזים, א.ת הרצליה פיתוח

טלפון להזמנות:
09-9546702


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה